379?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
nu moet het volgende deel 379 worden
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is dat weer Brabants??
Dan is het toch 739 en niet 379?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja we hebben nu 2x 737
Zatlapquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja ik zie het nu pas![]()
Kan niet helder meer denken![]()
Nee niet echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:33 schreef tdrone het volgende:
goedemorgen!
nog iemand iets speciaals vandaag?
gezelligquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb morgen personeelsfeest van mijn bijbaan
goeiemorgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:48 schreef NBT het volgende:
Ik kom alleen even goedemorgen zeggen, en nu op naar het zwembad!
Zwembad zequote:Op vrijdag 12 november 2010 08:48 schreef NBT het volgende:
Ik kom alleen even goedemorgen zeggen, en nu op naar het zwembad!
Liefjeeeeeeeeeeeequote:
Troetelbeer!quote:
Ik mag ook weer puinruimen vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:39 schreef tdrone het volgende:
Hoi Ez
heb het vrij druk dus zal weinig hier te zien zijn..
(druk op een vrijdag)
Ik had vroeger zelfs 3e graads brandwondenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
BREAKING NEWS!
http://www.shownu.nl/verh(...)raads-brandwonden-op
ja maar wel pijnlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef tdrone het volgende:
2e graads brandwondendat is niet eens echt gevaarlijk
Toen ik 8 was, kreeg ik een fonduepan (met inhoud) over me heenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:11 schreef tdrone het volgende:
hoe ben je die dan opgelopen (de 3egraads) want dan moet je toch al flink verbranden
Dat doet het zeker jaquote:
Ah wat sneu voor het menneke. Hoop dat dit talentje niet al te veel schade opgelopen heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
BREAKING NEWS!
http://www.shownu.nl/verh(...)raads-brandwonden-op
Hij zal toch maar optredens af moeten zeggen. Wat een gemis!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah wat sneu voor het menneke. Hoop dat dit talentje niet al te veel schade opgelopen heeft.
Misschien viel hij tegen iemand aan die de thee over zijn hoofd liet vallen ofzo, lijkt me het meest logische, anders zou het inderdaad opzet zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef tdrone het volgende:
hoe krijg je eigenlijk thee over je hoof heen.. ik kan me niet voorstellen dat dat zonder opzet gebeurd is..
Tieten!quote:
Speciaal soort zwemmen of gewoon beetje voor de lol?quote:
Ik doe elke vrijdag ochtend baantjes zwemmen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Speciaal soort zwemmen of gewoon beetje voor de lol?
Ah lekker. En niet stiekem even van de glijbaan af?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik doe elke vrijdag ochtend baantjes zwemmen...
Nee!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah lekker. En niet stiekem even van de glijbaan af?
Hihihi ik heb wel vleesquote:
Ik had 3 plakjes salami bij en 2 boterhammen dus ik heb ook nog wel wat vlees overquote:
quote:
Ik kom het wel bij je bezorgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
Stelletje smeerlappen! Zin in een hamburger of een speklap ofzo, shoarma, weet ik veel...
DEAL! Graag voor 1 uur!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom het wel bij je bezorgen
Vrijdag Macdag bij ons, doe je mee?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
Stelletje smeerlappen! Zin in een hamburger of een speklap ofzo, shoarma, weet ik veel...
hahahaha...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:52 schreef tdrone het volgende:
komt PD aantuffen met zijn 2 gehaktallen en frikandel
Kom je me halen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrijdag Macdag bij ons, doe je mee?
Mits je vanavond mee de kroeg in gaat.quote:
Akkooord!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits je vanavond mee de kroeg in gaat.
Blijf je dan ook slapen?quote:
Age/Sex/Location. Oftewel, Leeftijd/Geslacht/Woonplaats.quote:
jij spoort niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
daar moest ik net aan denken toen je zei kom je me halen..
Jij bent tenminste duidelijk!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blijf je dan ook slapen?
[..]
Age/Sex/Location. Oftewel, Leeftijd/Geslacht/Woonplaats.
Straight to the point, jeweet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij bent tenminste duidelijk!![]()
UHmmm slapen?...liever niet.... Ik snurk!
hahaha... Okee.... uhmmm....quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Straight to the point, jeweet.
Je kan naast mij een boor in de muur zetten. Geen last van dus.
Nog meer uitvluchten die ik uit de wereld moet helpen?quote:
Ik ook nog niet precies, ik weet alleen wat ik vandaag, morgen en overmorgen ga doen, verder plan ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee. Maar ik weet niet hoe je planning is.
Je helemaal klem zuipen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik normaal ook niet, maar ik weet wel wat ik met oud & nieuw ga doen.
Sneek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarschijnlijk wel. Maar ik bedoelde waar ik heen ga.
Ohwquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarschijnlijk wel. Maar ik bedoelde waar ik heen ga.
Nee, Earnewâld.quote:
Jij wel. Zit je de hele tijd te F5'en trouwens, dat je zo snel reageert?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OhwDat weet ik trouwens ook, en ook al voor de krokus vakantie! Lekker boarden met vrienden
![]()
![]()
Nee, ik heb gewoon talentquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Earnewâld.
[..]
Jij wel. Zit je de hele tijd te F5'en trouwens, dat je zo snel reageert?
Ik geloof je niet.quote:
Pics or it didnt happen.quote:
En als ik nou ga zingen BAREN BAREN JIJ BENT AAN DE BEURT ga je dan ook baren?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal geen pics van mij!
DW is ook zwaar intimiderend.quote:
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En als ik nou ga zingen BAREN BAREN JIJ BENT AAN DE BEURT ga je dan ook baren?
Ik tem haar zo hoorquote:
Pas op, 't is een wilde.quote:
I like that babyquote:
Komt door mijn lengtequote:
Als je het kon, zou je het doen?quote:
Ik heb het idee dat ik dominanter ben dan jijquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb het idee dat ik dominanter ben dan jij
Als jij het zegt wel jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je het kon, zou je het doen?
1.85quote:
Als Arnold Ketsendeneger zwanger kan worden, kan jij het ook!quote:
Ok ok... stel we zouden wat doen, dan zal jij dominanter zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://fetlife.com/users/549458/pictures/3645619
1.62quote:
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ok ok... stel we zouden wat doen, dan zal jij dominanter zijn![]()
Ssssht, dat weten zij toch niet.quote:
Te klein voor mij.quote:
Ik bied me aanquote:
iets anders nietquote:
Te klein.quote:
* DevilsWhore pakt zweepquote:
Je ego is te groot voor mij, dat klopt.quote:
* Ploertendoder bukt gewilligquote:
Oke ik hou me al koestquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ego is te groot voor mij, dat klopt.
Whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ssssht, dat weten zij toch niet.Wil je een pak slaag ofzo=
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Te klein.
Doe mij Ez´ lengte maar
Moet ik nu ook mijn vuist erbij gebruiken ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder bukt gewillig![]()
![]()
[..]
Oke ik hou me al koest
IK BEN GROOT JA.quote:
Je wilden me fisten he.... nou ja... jij bent dominanter, dus ik heb toch niks te vertellenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik nu ook mijn vuist erbij gebruiken ofzo?
Jawel, je moet me vertellen hoe erg je me adoreert.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je wilden me fisten he.... nou ja... jij bent dominanter, dus ik heb toch niks te vertellen![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, je moet me vertellen hoe erg je me adoreert.
Jij bent heel groot.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK BEN GROOT JA.
En jij hebt een geile lengte.
Ik geloof dat ik een nieuwe sig heb.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DW
Mijn Godin
IK ben je slaaf
oh noesquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een nieuwe sig heb.
En anders mijn kont wel.quote:
niks mis met jou kontquote:
Echt waar.quote:
JouW kont.quote:
Ik heb een spankass.quote:
lekkerquote:
Nee, over een intimiderende DW.quote:
Is dat standaard hier? Dan heb ik hier niks te zoeken, bah.quote:
Ja seks is vies inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat standaard hier? Dan heb ik hier niks te zoeken, bah.
Ah, nee, bah, seksquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vies nat gedoe allemaalquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer over voetbal hebben? Ben je al op school geweest trouwens?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat zeer zekerquote:
Dat moet je aan Ez vragen, die heeft er meerdere malen tegenaan mogen kijken.quote:
Zijn we het daar alvast over eens.quote:
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer over voetbal hebben? Ben je al op school geweest trouwens?
Zullen we samen walgen van seks?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn we het daar alvast over eens.![]()
[..]
NeeStage momenteel dus kom er zelden. En anders moet ik meestal naar Arnhem
Kontmaagd?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen we samen walgen van seks?Ik blijf voor altijd maagd
Waarom Arnhem? Nouja je moet gewoon weten in welk gebouw ik zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn we het daar alvast over eens.![]()
[..]
NeeStage momenteel dus kom er zelden. En anders moet ik meestal naar Arnhem
lekker chickies hosselen?quote:
Ik heb sinds 12 uur al weekendquote:
ja om gezelig bordspellen mee te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Ik heb het 1x geprobeerd. Nooooit meer, echt niet! Een week spierpijn gehad en na 1,5 jaar nog steeds een vieze smaak in m'n mondquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen we samen walgen van seks?Ik blijf voor altijd maagd
Daar zit mijn opleiding alleen omdat Nijmegen dichterbij is gaat ik daar vaak m'n boeken halen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom Arnhem? Nouja je moet gewoon weten in welk gebouw ik zit.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja om gezzelig borspellen mee te doenBordspellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb het 1x geprobeerd. Nooooit meer, echt niet! Een week spierpijn gehad en na 1,5 jaar nog steeds een vieze smaak in m'n mond![]()
Ik prefereer rummikub.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb het 1x geprobeerd. Nooooit meer, echt niet! Een week spierpijn gehad en na 1,5 jaar nog steeds een vieze smaak in m'n mond![]()
[..]
Daar zit mijn opleiding alleen omdat Nijmegen dichterbij is gaat ik daar vaak m'n boeken halen.
Parodontaxquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JAquote:
Geen koffie meer drinkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke. Nijmegen is leuker dan Arnhem.quote:[..]
Daar zit mijn opleiding alleen omdat Nijmegen dichterbij is gaat ik daar vaak m'n boeken halen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Pim pam pet als je stoned bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef tdrone het volgende:
wat echt verschrikkelijk is pim pam pet tegen eigenwijze mensen
Ik ben nooit stonedquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pim pam pet als je stoned bent
twister als je dronken bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pim pam pet als je stoned bent
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef tdrone het volgende:
wat echt verschrikkelijk is pim pam pet tegen eigenwijze mensen
quote:
Ik tegenwoordig ook nooit meer.quote:
Gaan we dat volgende week doen? Als ik ertoe in staat benquote:
PRUTSPUBERquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik verzin woorden sneller als de Van Dale ze kan invoeren
Huh?quote:
Das juist zo geil aan haarquote:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zei dat ik geen prutspubers meer moest daten. Justmattie is een prutspuber.quote:
Doe ik ook niet.quote:
Echt niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Das juist zo geil aan haar
Ahquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zei dat ik geen prutspubers meer moest daten. Justmattie is een prutspuber.
Oh. vertelquote:
Je hebt een vriendin.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
AhDan zit daten er voor ons ook niet in dus.
Scheetje Oquote:
Dan doet ze toch gezellig mee?quote:
Ik weet het niet.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doet ze toch gezellig mee?
Nee dat is dus uitgesloten, ik ben nog een puberquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doet ze toch gezellig mee?
Ze is bestwel lekker hoorquote:
je mag er zijn hoorquote:
geen gezellig theekransje dusquote:
Hoi lieffiequote:
eerst keuren, dan gelovenquote:
Pics.quote:
Moet jij geen Black Ops spelen?quote:
Ja ga ik nu doen! Doeiiquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet jij geen Black Ops spelen?
Dat is ook alleen maar omdat ik de zweep in handen heb.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
oke doei.quote:
Echt niet. je ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ik de zweep in handen heb.
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ik de zweep in handen heb.
Ik wil mijn oude haar weer terug. Maar ik zou het laten groeien, maar het was zo leuuuheeuuukquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Echt niet. je ziet er ook goed uit
Dan neem je dat toch terug? Of mag je dat niet zelf beslissen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil mijn oude haar weer terug. Maar ik zou het laten groeien, maar het was zo leuuuheeuuuk
Ik vind het zonde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan neem je dat toch terug? Of mag je dat niet zelf beslissen?
quote:
Ik ben een dominatrix in een kort lakjurkje zonder cups, met tepelplakkers en overkneelaarzen met naaldhakken en doorzichtige zolen met vissen erin.quote:
ben ik blij dat ik bijna weekend hebquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een dominatrix in een kort lakjurkje zonder cups, met tepelplakkers en overkneelaarzen met naaldhakken en doorzichtige zolen met vissen erin.
Dat ben ik ook alleen in het weekend, doordeweeks ben ik secretaresse.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik bijna weekend heb
![]()
Hehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ben ik ook alleen in het weekend, doordeweeks ben ik secretaresse.
Alvast sterktequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:58 schreef tdrone het volgende:
* tdrone ziet net dat hij het hele weekend moet overwerken
Pics van je zolenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een dominatrix in een kort lakjurkje zonder cups, met tepelplakkers en overkneelaarzen met naaldhakken en doorzichtige zolen met vissen erin.
Dat kunnen we doen jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaan we dat volgende week doen? Als ik ertoe in staat ben
Wat. Arme jij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:58 schreef tdrone het volgende:
* tdrone ziet net dat hij het hele weekend moet overwerken
Kom maar halenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pics van je zolenDie wil ik ook.
Met of zonder Erwin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Om twister te spelen? Daarvoor moet je bij Ez zijn, zijn huis.quote:
*belt aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om twister te spelen? Daarvoor moet je bij Ez zijn, zijn huis.
Alweerquote:
grijp je kans danquote:
Ik probeer zo min mogelijk te reizen met dit weer.quote:
Zo erg is het weer nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk te reizen met dit weer.
Waarom? Bang dat je strand in Elst?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk te reizen met dit weer.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met of zonder Erwin?Met, en met.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kwam je ook al weer vandaan?quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik ben maar een zutje, ik waai zo weg.quote:
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom? Bang dat je strand in Elst?
Zwijndrechtquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met, en met.
[..]
Waar kwam je ook al weer vandaan?
Even googlenquote:
Ligt bij Dordrechtquote:
OKE. En omgeving rotterdamquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met, en met.
[..]
Waar kwam je ook al weer vandaan?
Sexuele geaardheid?quote:
Hetero, 1.82 (toch?), geen idee, Feyenoord, geen idee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sexuele geaardheid?
Lengte?
Leeftijd?
Favo voetbalclub?
Favo drankje?
Ho... ik ben niet echt een voetbalfanaatquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKE. En omgeving rotterdamEn kakkerlak.
1) heteroquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sexuele geaardheid?
Lengte?
Leeftijd?
Favo voetbalclub?
Favo drankje?
Haha lange avond dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef BB213385ce het volgende:
Hallo mensen, ben net begonnen met werk en moet tot half11.
Ook ik heb geen reet te doen !
Je komt er bij Ez echt niet in he.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ho... ik ben niet echt een voetbalfanaat![]()
[..]
1) hetero
2) 1,82
3) 24
4) Ben niet echt een voetbalfanaat en als ik toch moet kiezen: Feyenoord.
5) Bier
Hoi scheetje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT!!!!!!!!!!!!!!
Lekker wijf
En weer weg hier
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ho... ik ben niet echt een voetbalfanaat![]()
[..]
1) hetero
2) 1,82
3) 24
4) Ben niet echt een voetbalfanaat en als ik toch moet kiezen: Feyenoord.
5) Bier
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je komt er bij Ez echt niet in he.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je komt er bij Ez echt niet in he.
picsquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT!!!!!!!!!!!!!!
Lekker wijf
En weer weg hier
Bij mij wel hoorquote:
Pics.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF JONGEH. politie hier aan de duer, van wie t pand hiernaast is, want ze gaan naar binnen.
Kijk in S&Gquote:
Die vlag is wel cool, vooral de rechtsequote:
Haten op mijn Ajax vlagquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die vlag is wel cool, vooral de rechtse
Picsquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
En er komt nog meer politie binnenlopen.
haten op Ajax? Ze spelen beter dan Feyenoordquote:
Mwa met mij nieuwe Asus laptop en niemand die over mijn schouders kijkt kom ik de dag wel doorquote:
Ik zeg toch dat die cool is, alleen ik verkies HJ toch boven Ajaxquote:
Masturberen ftw!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef BB213385ce het volgende:
[..]
Mwa met mij nieuwe Asus laptop en niemand die over mijn schouders kijkt kom ik de dag wel door
Dat doen 13 andere clubsquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
haten op Ajax? Ze spelen beter dan FeyenoordOoh en HJ Bier
Je zei vlag, in enkelvoudquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat die cool is, alleen ik verkies HJ toch boven Ajax
Denk het niet. Er komt weer iets voorbij lopen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
PicsMisschien komt het wel op de FP
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk het niet. Er komt weer iets voorbij lopen.
Ik wil weten wat er aan de hand is.quote:
www.112meldingen.nl ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er aan de hand is.
Geen Elst. Ik vermoed een supergeheime missie ofzo.quote:
De rust is wedergekeerdquote:
Nee hoor allemaal rare geluiden.quote:
Hallucinaties?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor allemaal rare geluiden.
Nee, gestommel.quote:
En ben je weer een level verder?quote:
Kusjekroel, ikwil je zien.quote:
Poepje!quote:
Nicequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef NBT het volgende:
hihi wat een warm welkom weer!![]()
@DW, dat durf ik toch niet.....
@Eze, Schatje!!![]()
@PD, ja level 27 nu!
Dat durf jij welquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef NBT het volgende:
hihi wat een warm welkom weer!![]()
@DW, dat durf ik toch niet.....
@Eze, Schatje!!![]()
@PD, ja level 27 nu!
Niet met games neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |