379?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
nu moet het volgende deel 379 worden
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is dat weer Brabants??
Dan is het toch 739 en niet 379?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja we hebben nu 2x 737
Zatlapquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja ik zie het nu pas![]()
Kan niet helder meer denken![]()
Nee niet echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:33 schreef tdrone het volgende:
goedemorgen!
nog iemand iets speciaals vandaag?
gezelligquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb morgen personeelsfeest van mijn bijbaan
goeiemorgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:48 schreef NBT het volgende:
Ik kom alleen even goedemorgen zeggen, en nu op naar het zwembad!
Zwembad zequote:Op vrijdag 12 november 2010 08:48 schreef NBT het volgende:
Ik kom alleen even goedemorgen zeggen, en nu op naar het zwembad!
Liefjeeeeeeeeeeeequote:
Troetelbeer!quote:
Ik mag ook weer puinruimen vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:39 schreef tdrone het volgende:
Hoi Ez
heb het vrij druk dus zal weinig hier te zien zijn..
(druk op een vrijdag)
Ik had vroeger zelfs 3e graads brandwondenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
BREAKING NEWS!
http://www.shownu.nl/verh(...)raads-brandwonden-op
ja maar wel pijnlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef tdrone het volgende:
2e graads brandwondendat is niet eens echt gevaarlijk
Toen ik 8 was, kreeg ik een fonduepan (met inhoud) over me heenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:11 schreef tdrone het volgende:
hoe ben je die dan opgelopen (de 3egraads) want dan moet je toch al flink verbranden
Dat doet het zeker jaquote:
Ah wat sneu voor het menneke. Hoop dat dit talentje niet al te veel schade opgelopen heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
BREAKING NEWS!
http://www.shownu.nl/verh(...)raads-brandwonden-op
Hij zal toch maar optredens af moeten zeggen. Wat een gemis!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah wat sneu voor het menneke. Hoop dat dit talentje niet al te veel schade opgelopen heeft.
Misschien viel hij tegen iemand aan die de thee over zijn hoofd liet vallen ofzo, lijkt me het meest logische, anders zou het inderdaad opzet zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef tdrone het volgende:
hoe krijg je eigenlijk thee over je hoof heen.. ik kan me niet voorstellen dat dat zonder opzet gebeurd is..
Tieten!quote:
Speciaal soort zwemmen of gewoon beetje voor de lol?quote:
Ik doe elke vrijdag ochtend baantjes zwemmen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Speciaal soort zwemmen of gewoon beetje voor de lol?
Ah lekker. En niet stiekem even van de glijbaan af?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik doe elke vrijdag ochtend baantjes zwemmen...
Nee!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah lekker. En niet stiekem even van de glijbaan af?
Hihihi ik heb wel vleesquote:
Ik had 3 plakjes salami bij en 2 boterhammen dus ik heb ook nog wel wat vlees overquote:
quote:
Ik kom het wel bij je bezorgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
Stelletje smeerlappen! Zin in een hamburger of een speklap ofzo, shoarma, weet ik veel...
DEAL! Graag voor 1 uur!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom het wel bij je bezorgen
Vrijdag Macdag bij ons, doe je mee?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
Stelletje smeerlappen! Zin in een hamburger of een speklap ofzo, shoarma, weet ik veel...
hahahaha...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:52 schreef tdrone het volgende:
komt PD aantuffen met zijn 2 gehaktallen en frikandel
Kom je me halen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrijdag Macdag bij ons, doe je mee?
Mits je vanavond mee de kroeg in gaat.quote:
Akkooord!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits je vanavond mee de kroeg in gaat.
Blijf je dan ook slapen?quote:
Age/Sex/Location. Oftewel, Leeftijd/Geslacht/Woonplaats.quote:
jij spoort niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
daar moest ik net aan denken toen je zei kom je me halen..
Jij bent tenminste duidelijk!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blijf je dan ook slapen?
[..]
Age/Sex/Location. Oftewel, Leeftijd/Geslacht/Woonplaats.
Straight to the point, jeweet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij bent tenminste duidelijk!![]()
UHmmm slapen?...liever niet.... Ik snurk!
hahaha... Okee.... uhmmm....quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Straight to the point, jeweet.
Je kan naast mij een boor in de muur zetten. Geen last van dus.
Nog meer uitvluchten die ik uit de wereld moet helpen?quote:
Ik ook nog niet precies, ik weet alleen wat ik vandaag, morgen en overmorgen ga doen, verder plan ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee. Maar ik weet niet hoe je planning is.
Je helemaal klem zuipen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik normaal ook niet, maar ik weet wel wat ik met oud & nieuw ga doen.
Sneek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarschijnlijk wel. Maar ik bedoelde waar ik heen ga.
Ohwquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarschijnlijk wel. Maar ik bedoelde waar ik heen ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |