quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Defias Brotherhoodquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Outlandquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Nu al in 1dag.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:33 schreef Metonae het volgende:
Gisteren een Death Knight gemaakt en nu 68Eens zien of ik die in 3 weken nog naar 80 kan krijgen.
Ik dacht meer aan: heal tank & raid, wegrennen van de rooie cirkels, door zwarte dingen rennen bij Big Bang.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Ulreazj het volgende:
stars collapsen en weg rennen van die rooie cirkels. Klaar.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:51 schreef Isabeau het volgende:
Gamon in Orgrimmar is vanaf Cata een lvl 85 elite
erger, lagere level, niet auto-aggro, geen hulp.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hij staat er best vaak als ik naar orgrimmar hearth, dus dan is ie dood D":. Hij was toch het een beetje het horde equivalent van Hogger?
Succes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teeveepeeee
Vanavond met onze casual guild Sindragosa eens platleggen.
Wel jammer, we hebben alle bazen in ICC (en die doen we voor het eerst) tot nu toe in maxmaal 4 pogingen down gekregen, maar Sindy was na de 4e keer nog niet down. Vanavond gaat ze neer, de trut!![]()
Je vraagt het de verkeerde, ik ben een nubje hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Succes.
Wat voor tactic gebruiken jullie en hoe goed is jullie DPS?
Anders kun je 1 tank en 2 healers gebruiken en de laatste phase gewoon nuken tot ze dood is, maar wel iceblocks killen.
Ik geloof niet dat we allemaal 5K+ dps doen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gezeik met ie debuffs is alleen maar irritant. Tanks hoeven geen stacks te wisselen als de dps allemaal boven de 5k is, gaat ze snel genoeg down en kan 1 healer de tank omhoog houden terwijl de ander de group healed.
Ja, aan die OP arrogantie zijn we nog even niet toe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gezeik met ie debuffs is alleen maar irritant. Tanks hoeven geen stacks te wisselen als de dps allemaal boven de 5k is, gaat ze snel genoeg down en kan 1 healer de tank omhoog houden terwijl de ander de group healed.
Het is toch best aardig te doen!? Gaan ze onze threat nog buffen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, ik vind mijn lowbie pala tank nog niet half zo tof als mijn lowbie warrior tank. Wanneer komt de patch dat warriors weer betere aggro krijgen nou
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch best aardig te doen!? Gaan ze onze threat nog buffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |