wij hebben hier nu speculoos duo penottiquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Milkywaypasta? Dat ken ik helemaal niet.
Ooit was er pindakaas/chocoladepasta, dat was ook een superuitvinding. Maar helaas, die was alweer snel verdwenen
Kutquote:
Bij jou? De storm stelt hier (tot nu toe) niks voor, beetje 7 a 8 Bftquote:
Hier ook niet eens spectaculair hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bij jou? De storm stelt hier (tot nu toe) niks voor, beetje 7 a 8 Bft
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh mén ga ik boodschappen doen hebben ze bij de super geen herfstthee.
Maar wel lentethee.
Rot ff lekker op met je lentethee faalsuper
Tsss alleen in limburg hequote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh mén ga ik boodschappen doen hebben ze bij de super geen herfstthee.
Maar wel lentethee.
Rot ff lekker op met je lentethee faalsuper
Ja. Hier ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bij jou? De storm stelt hier (tot nu toe) niks voor, beetje 7 a 8 Bft
Aah joh, boeiequote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja in het zonnige zuiden, wat suf zeg.
Lentethee my ass hoor.
Dus sorry Qwea, maar die wordt het niet
Wss zuipen die pauperpostbodes het zelf op, al spelend met mn Toystory toysquote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, boeieJouw thee is iig op de post. Zal mij benieuwen of dit wel aankomt
Fout! Staat hier bij de Makro nog steeds in het schap (ik heb niet naar de THT gekeken)quote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Milkywaypasta? Dat ken ik helemaal niet.
Ooit was er pindakaas/chocoladepasta, dat was ook een superuitvinding. Maar helaas, die was alweer snel verdwenen
Nee, dat is wat anders. Wat ik bedoel zag eruit als DuoPenotti, maar dan met pindakaas en chocopastaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Pagan het volgende:
Fout! Staat hier bij de Makro nog steeds in het schap (ik heb niet naar de THT gekeken)
http://www.whole-earth.nl/index2.php?page=pindakaas
Als hij echt de ware Jacob is kan ie gerust aanbellen want dan kan het hem niet schelen hoe je erbij zitquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
Zo, en ik zit na een hete douche nu lui en superonaantrekkelijk op de bank in mn allerwarmste kleren onder mn fleecedeken
Dus het is te hopen dat de ware jakob vandaag niet aanbelt
Die kijkt daar vast doorheenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
Zo, en ik zit na een hete douche nu lui en superonaantrekkelijk op de bank in mn allerwarmste kleren onder mn fleecedeken
Dus het is te hopen dat de ware jakob vandaag niet aanbelt
Snickerspasta?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is wat anders. Wat ik bedoel zag eruit als DuoPenotti, maar dan met pindakaas en chocopasta
Mooi altijd, dat mensen dan niet tegenvallen in het echtquote:
Nee, 2 kinderen en 2 lampionnen vasthouden zodat ze niet wegwaaien leek me geen idee (en ik was bang voor de emmer van APKquote:Tombo, ben je nog wezen Sint Maarten?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als hij echt de ware Jacob is kan ie gerust aanbellen want dan kan het hem niet schelen hoe je erbij zit
Truequote:
Dan weet je tenminste wél meteen wie hij is en waar hij woont.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi altijd, dat mensen dan niet tegenvallen in het echt
[..]
Nee, 2 kinderen en 2 lampionnen vasthouden zodat ze niet wegwaaien leek me geen idee (en ik was bang voor de emmer van APK)
Now don't push it, zelfs ware Jacobs hebben grenzenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
True
Dan kan mn Snuggie ook wel aan
Ja ho, dan weet hij ook meteen dat ik het ben!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste wél meteen wie hij is en waar hij woont.
Heb je daar geen emmer water over je giechel voor over dan?
Jij bent ook een stalkert van niets
Ja gelukkig heeft er ook nog geen foto van je gestaan in de SC onlangsquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, dan weet hij ook meteen dat ik het ben!Das pas dom bij een stalker
Dat ik vanmiddag "Hoi" zei ipv "Sorry" was al dom
Ja, wie heeft dat gedaan!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gelukkig heeft er ook nog geen foto van je gestaan in de SC onlangs
Nee, misschien moet ik maar foto's van van diegene en hij-die-F-genoemd-wordt online zetten als wraakquote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het niet pikken in elk geval
Psies!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik maar foto's van van diegene en hij-die-F-genoemd-wordt online zetten als wraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niet die op mijn toestelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies!
Of wacht, die hebben ook al online gestaan![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En stellen de presentatoren dat dan niet gewoon voor?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou bonje met de buren gaat echt nergens over.
Pleur ff een normale schutting in die tuin en klaar met dat drama, zeiksnollen
Ja nee dit gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Lekker lang weekend Gb!
Dan heb je daarna ook een lekker kort werkweekje!
[..]
En stellen de presentatoren dat dan niet gewoon voor?
Dat ze dat zelf niet kunnen bedenken dan he?
Ergerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens olifantensloffen aanIs dat net zo erg als een Snuggie?
Als dat het enige is dat je aan hebt valt het nog te reddenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens olifantensloffen aanIs dat net zo erg als een Snuggie?
Chillax man, jullie hebben tiet zat nogquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG MIKE KAN GEEN KEUZE MAKEN VOOR WAT BETREFT DE HPOTHEEK. IK WORD ER GESTOORD VAN.
Ik heb geen trapquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje is een keer met van die panterpootsloffen van de trap af gesodemieterd, en echt gigantisch![]()
Toen hebben wij collectief die lelijke sloffen geband en lekkere soksloffen genomen![]()
Met antisliplaagje
Magor/Gormas is Gorgonzola met Mascarponequote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Wat is Magor dan nu weer?
Ik heb net honeyloops met melk op, geen idee waarom ik daar trek in had
Inderdaad een lekker lang weekendquote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Lekker lang weekend Gb!
Dan heb je daarna ook een lekker kort werkweekje!
[..]
En stellen de presentatoren dat dan niet gewoon voor?
Dat ze dat zelf niet kunnen bedenken dan he?
Ik gok zomaar dat dat way more dan 8,5 gig is. Nee het was/is Black Opsquote:
ja, niet dus. tot 3 decquote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chillax man, jullie hebben tiet zat nog
Stout natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
via steam, of op de stoute-Ll manier?
Omdat daar geen ruimte voor was in mijn tas, ik moest met de trein een heel stuk hequote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Toch nog 6 kindjes aan de deur gehad, waaronder m'n nichtje van 2 die Poesje Mauw zong![]()
Dus nu zit ik zelf aan de minimarsjes en mandarijnen![]()
Tombo, waarom had je die olifantensloffen niet mee destijds?
Owquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het over die stinkhoerenrotmeisjes van Expeditie Robinson
Singstar op de sloffenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat daar geen ruimte voor was in mijn tas, ik moest met de trein een heel stuk he
Ik neem ze in december mee
Tuurlijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik dan op mijn roze fluffy puppelsokken, want ik heb geen sloffen
Mannen moet sowieso altijd eerst een foto postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
En terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oh jeej... hoeveel wil je zien, vooruit hier de FoBo foto:quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mannen moet sowieso altijd eerst een foto posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Foto geplaatst hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Okee okee, dan geen foto...
Hoi Dizer![]()
Ja, ik was niet zo snelquote:
Dank jequote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik was niet zo snel
Mooie
Hij is toch een beetje anders geworden dan die ik je gestuurd hadquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
En terecht, anders sloeg ik zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb lekker de hele tijd dat verslavend spelletje gespeeld wat ik je liet zien... tijd ging snelquote:
Niet piepen, Dizertquote:
Voel je je verloren, puppy?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
F&F, de ware verloren puppies-opvang
Ik zie het als een intercity trein. Je reist je bestemming, en niet het hele traject van de trein zelfquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet piepen, Dizert
Ook niet je best gaan doen om alles bij te houden en bij te lezen, gewoon af en toe er in springen.
Ik niet, ik ben al lang geleden opgevangenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Voel je je verloren, puppy?
How come?
Doel je op Dizer? Da's geen verloren puppy, heurquote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben al lang geleden opgevangen
Oh zooooo... ik zie mezelf niet als een puppy, eerder een Golden Retrieverquote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Maar je neemt 'm toch mee naar de opvang (zijnde; dit topic), ofzo
Word je 's morgens naast haar wakker, begint ze Jailhouse Rock te zingen.quote:
Bummerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh zooooo... ik zie mezelf niet als een puppy, eerder een Golden Retriever
Doe mij maar zoethoutquote:
Ik denk dat Dzjonnie wel gekkere dingen gewend isquote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Word je 's morgens naast haar wakker, begint ze Jailhouse Rock te zingen.
Uh huh, baby, yeah!
True, maar een puppy kun je opvoeden hoe je wiltquote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Why? Een Golden retriever is wel zo
Geloof me, ik ook!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, maar een puppy kun je opvoeden hoe je wilt
Ja, jij kan ook puppy's opvoeden zoals je wilt?quote:
LOLquote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij kan ook puppy's opvoeden zoals je wilt?
quote:
Wie is die chica in jouw avatar?quote:
Die negert van TVOHquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is die chica in jouw avatar?
Brilletjes
Jij welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, we kunnen jou dus ook opvoeden zoals we willen?
Die negert van TVOHquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is die chica in jouw avatar?
Brilletjes
Waarom weet ik dat dat De Fois Of Hollend betekent?quote:
Omdat je het stiekem volgt!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat dat De Fois Of Hollend betekent?
Omdat vrijdag jouw oplettende avond isquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat dat De Fois Of Hollend betekent?
Dizerrrrquote:
Hmmz, ze is knapper op die avatar.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Omdat vrijdag jouw oplettende avond is![]()
Kiek, dit is d'r! Ze is zooooo leuk!
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
DizerrrrIk associeer jou nog steeds met vers mokka ijs
Ze is gewoonquote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ze is knapper op die avatar.
Ja maar ze spoort niet. Op een heel leuke wijzequote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ze is knapper op die avatar.
Sukkelquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Dizer het volgende:
GREYS!!!!!
We hebben gewoon geen ijs gegeten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Dizer het volgende:
GREYS!!!!!
We hebben gewoon geen ijs gegeten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik in chocola!! We gaan toch binnenkort weer in de herhaling, dan echt wel ijs.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
We hebben het er pas maanden over, gelukkig
Het was er toch geen weer voor joh. Maar nu je ijs zegt, heb ik trek in ijs
Je voor de camera laten aflebberenquote:
Ik ga nog even heel de avond nagloeien van die opmerking over rimpelsquote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik in chocola!! We gaan toch binnenkort weer in de herhaling, dan echt wel ijs.
Maar goed, buiten was het ook ijskoud dus.... dat compenseert
Queeeeeeee?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even heel de avond nagloeien van die opmerking over rimpels![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even heel de avond nagloeien van die opmerking over rimpels![]()
Iets in die richting dan hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
"Hoe oud was je nou?"
"37"
"OMG, je hebt gewoon geen rimpels!"
![]()
Smooth Dizer, smoothquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
"Hoe oud was je nou?"
"37"
"OMG, je hebt gewoon geen rimpels!"
![]()
Oh ja, ik ga straks ff kijken hoe die er in het groot uit ziet en dan even bepalen of ie wel of niet online kanquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Heb je die foto nog te versturen?
Je, je zei het subtieler. Zonder de OMG. Die adde ik for teh dramah.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je, je zei het subtieler. Zonder de OMG. Die adde ik for teh dramah.
Maar ik weet niet meer hoe dan wel
Het was er in elk geval eentje waar je punten mee scoort
Nee, jullie moeten een bril, dát is echt zoquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Smooth Dizer, smooth![]()
Hihihihi, maar het is ook wel echt zo volgens mij!
Ja, maar dat zijn gewoon lachrimpels. Die heb ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten een bril, dát is echt zo
Ja die was goed idd! Dat geluid dat er uit dat kleintje komt!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Dizer het volgende:
Dit is ook al zo een goede battle.
En nou hou ik op!
Echt geweldig, ik luister nu naar Anouk der eigen versie, en die uithaal in The Voice vind ik wel beter eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was goed idd! Dat geluid dat er uit dat kleintje komt!
Jaaaa, leuk leuk leukquote:Op donderdag 11 november 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Oh, er is ruzie in de tent bij de Chersootjes
Dat zei ik ook al, slome!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Waarom heeft Bridget d'r haar trouwens zo stom, in dat filmpje van haar programma net is ze veel toffer
quote:
Vraag APK effe, die weet dat wel! Dat van dat haar!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Waarom heeft Bridget d'r haar trouwens zo stom, in dat filmpje van haar programma net is ze veel toffer
Hartjequote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ja, je wilde ook al niet voor mij springen
Edit: WTF doet dat hartje daar?![]()
Jaaaa, nu je het zegt!quote:
Een harddisk 'Goodbye' noemen is tempting faithquote:Op donderdag 11 november 2010 22:40 schreef Goodbye het volgende:
Ja, jij vernoemt je G schijf naar iemand anders
Smoesjesquote:Op donderdag 11 november 2010 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Een harddisk 'Goodbye' noemen is tempting faith
Dat vraag je ons?quote:
Gewoon op rtlgemist.nl, lijkt me!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Kan ik dat van Bridget ook online zien ergens?
Ja maar dat zal er nu nog niet op staan, ik wil het NU zien.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon op rtlgemist.nl, lijkt me!
Die ging al slapen, suffiequote:
Eh, waarom kijk je het nu dan niet gewoon op tv?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat zal er nu nog niet op staan, ik wil het NU zien.
Goffer
Omdat Heer G.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, waarom kijk je het nu dan niet gewoon op tv?
Mannenquote:
Verschilt niet eens zo veel van met mannen zoenenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
BRIDGET ZOENT MET VROUWENNN
Greys, je mist wat
Ervaring Greys?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Verschilt niet eens zo veel van met mannen zoenen
Maar dat van Bridget had ik toch wel willen zien
Voor een man wel hoor, opeens die stoppels tegen je kinquote:Op donderdag 11 november 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
DML
@Cat, wel eens geprobeerd. Eén keertje. Alleen gezoend. Was niet wereldschokkend anders.
Aan de manier waarop ze om de kratten heen moet slalommen denk ik het welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef APK het volgende:
Huh was dat de AH op de Elandsgracht?
Whehehe, en tombo is al weg
In welke hoedanigheid dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:00 schreef APK het volgende:
Whahaha, volgens mij komt straks echt die AH op tv
Tombo's radarquote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Aan de manier waarop ze om de kratten heen moet slalommen denk ik het wel
En ja ik was weg maar was nog even aan het opruimenEn toen zag ik dit en ik dacht ik ga aan APK vragen of ik dat goed zag
Dus computer weer aan, en nu ga ik dus wachten tot het hele stukje komt
Oh daar hou ik altijd wel van, jij niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Voor een man wel hoor, opeens die stoppels tegen je kin
Dat dan weer wel, natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Voor een man wel hoor, opeens die stoppels tegen je kin
Heeeel lang geleden heeft een kunstenaar daar een keer een project gedaan met speciale mandjes voor vrijgezellen, maar die zijn er al lang niet meer, hè tombo?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
In welke hoedanigheid dan?
Hoe je een vent tegen kunt komen in de supermarkt?
Straks hebben ze jou stiekem gefilmd!
Ik zie het toch niet
Maar als je dan een beetje tegen elkaar aan gaat staan voel je toch haar borsten?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, natuurlijk
Maar qua tussen de oren vond ik het minder vreemd dan ik dacht. Je vergeet eigenlijk gewoon of het een man of een vrouw is
Niet als het een plankje is.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je dan een beetje tegen elkaar aan gaat staan voel je toch haar borsten?
Nee, ik zoek ze nog altijdquote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Heeeel lang geleden heeft een kunstenaar daar een keer een project gedaan met speciale mandjes voor vrijgezellen, maar die zijn er al lang niet meer, hè tombo?
Daar denk je dan toch helemaal niet bij na op welke punten je elkaar dan wel of niet raaktquote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je dan een beetje tegen elkaar aan gaat staan voel je toch haar borsten?
Nou het voelen van een paar borsten tijdens het zoenen zou mij wel doen realiseren dat het een vrouw en geen man betreft denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar denk je dan toch helemaal niet bij na op welke punten je elkaar dan wel of niet raakt
Nee, ik bedoel ook meer dat ik wel geloof dat je het vergeet als het ware, dat het een vrouw is, maar dat ik dan zou "schrikken" van die borstenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar denk je dan toch helemaal niet bij na op welke punten je elkaar dan wel of niet raakt
Ik wel hoor, zou er toch wel een beetje aan moeten wennen als ik opeens iets tussen mijn benen voel dat niet van mij isquote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Ja, maar die mandjes staan daar heul niet
Meneer I. is al aan het euhm....kopenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Het was gewoon aangekleed zoenen. Het viel allemaal reuze mee
[..]
het was de reünie, was best leuk, terugkijken dan maar
Ben jij lesbisch?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Ja, maar die mandjes staan daar heul niet
Whut? Nee maar dan kan ik toch een man vinden met zo'n mandje...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij lesbisch?
De rest van het programma zal ook wel fake zijn dan...
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik wil roken maar dat doet pijn, dammit
Hoe treurig is dat?
Had je het geluid uit ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Whut? Nee maar dan kan ik toch een man vinden met zo'n mandje...
Ik zou het zien als het moment om te stoppen maar dat ben ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik wil roken maar dat doet pijn, dammit
Hoe treurig is dat?
Ja, jij komt er toch ook? Ben jij toch homo dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Had je het geluid uit ofzo?
Volgens verschillende mensen komen er bijna alleen maar homo's en lesbo's bij die AH
Slaan? Voor een heel voor de hand liggende opmerking?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou het zien als het moment om te stoppen maar dat ben ik.
Je wilt me vast slaan nu
Mijn longen doen pijnquote:
Mijn beste vriend wel, dus wie weetquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Ja, jij komt er toch ook? Ben jij toch homo dan?
Gewoon spierpijn ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Mijn longen doen pijnDenk ik. Het doet *daar* pijn in elk geval waar ik denk dat mijn longen zitten. Misschien teveel gehoest ofzo, volgens mij ga ik voor het eerst sinds eeuwen weer eens ziek worden. En toch wil ik roken
Of stress, lijkt me een zware aanslag zo'n etentje met Dizerquote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
Spierpijn van het ademen?
Mjah, zou kunnen!
Als danny en iteejer een keer iets nuttigs gaan doenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Ja nou, póeh!
Wanneer gaan wij mokka ijs eten?
Nu dus?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Als danny en iteejer een keer iets nuttigs gaan doen
Ik lees nog steeds een hoop klachten over de nieuwe layout hoorquote:
Tijgerbalsem op de badkamervloer smeren en er met je rug overheen wrijven?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil naar bed maar mijn vent is bier drinken in de stad en mijn rug moet ingesmeerd met tijgerbalsem voordat ik kan slapen
Oeh crea oplossingquote:Op donderdag 11 november 2010 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Tijgerbalsem op de badkamervloer smeren en er met je rug overheen wrijven?
Krijg je daarna ook geen koude voeten meerquote:
FOK!kers en geen één die klaagt over iets nieuws zou ik helemaal wereldschokkend vindenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds een hoop klachten over de nieuwe layout hoor
quote:Anouk weer vrijgezel
AMSTERDAM - Voor de buitenwereld totaal onverwacht is er een einde gekomen aan de liefdesrelatie van Anouk en rapper Unorthadox.
De zangeres heeft bevestigd dat ze de relatie heeft beëindigd.
Er gingen al een tijdje geruchten dat het niet meer zou boteren tussen het koppel, maar aan RTL Boulevard heeft de zangeres laten weten dat ze het nieuws van de breuk wat langer stil wilden houden omwille van haar kinderen.
Anouk en Unorthadox hadden sinds 2009 een relatie met elkaar. Eind maart werd hun liefde nog bekroond met een baby, zoontje Jesiah. De reden van de breuk wil de zangeres niet geven, wel wil ze kwijt dat ze de grote tatoeage op haar pols, de naam 'DOX', gaat laten weghalen...
Echt hé, ook gelijk z'n naam laten tatoeren en zich zwanger laten schoppenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Oud nieuws Ll, dat was gisteren al bij Boulevard, moet ze een nieuwe negert zoeken om mee te fokken, arme Noukje
Ja 3 van de postbode, nu een van dr toyboy, ben benieuwd van wie ze dr nu een gaat nemenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hé, ook gelijk z'n naam laten tatoeren en zich zwanger laten schoppen4e kind voor haar toch ondertussen al? Ze had met die andere negert er toch ook 3?
Lange Fransquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja 3 van de postbode, nu een van dr toyboy, ben benieuwd van wie ze dr nu een gaat nemen
Verkeerde kleur manquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lange Frans
Oh nee dies heul niet zwart nie natuurlijk
Jaaa ik weet wie je bedoelt; Alain Clarkquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verkeerde kleur man![]()
John Williams![]()
Oh nee, dies geen rappert of zangert![]()
Oh die ene, dinges, dat vervelende mannetje van dat lied met zijn vader!
OFFFFFFF die lekkere dikke van de JVTW![]()
Willy Wartaal is vet gangstaquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa ik weet wie je bedoelt; Alain Clark
En Willy Wartaal is weer iets te dik en niet gangster genoeg denk ik.
Dat kan natuurlijk ook nog jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Willy Wartaal is vet gangsta![]()
Alain Clark is te braaf voor Noukje.
Dan wordt ze een tweede Ilse de Lange, als ze daar elke avond mee op de bank gaat zitten wijntjes drinken![]()
Mss is die Voice man wel iets voor dr, dies dan wel blank maar dat zie je amper nog met al die tattoos!
Opgelost , slotje!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog jaDie kan haar meteen helpen met het wegpoetsen van dat 'Dox' op d'r pols
En als ze hem niet zwart genoeg vindt zet hij gewoon nog wat tattoo's bij zichzelf.
Das wel de beste match denk ik
Psies, en hij is ook al papa dus dat scheelt dr 1 keer uitscheurenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
En ze heeft toch al genoeg chocola-kleurige kindjes uitgepoept, dus nu is een blanke ook wel prima
Nou ben ik sowieso geen theedrinker, maar het klinkt ook al gewoon smerigquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik had pickwick fruit welness thee gewonnen bij de super gisteren met krasloten, maar de blood orange & kiwi is geen aanrader
Ga je nou eigenlijk nog naar dat concert van 'm binnenkort?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Henk is echt een depri lul![]()
Hij stond es een keer een heel Prince concert recht voor me, meer dan zijn rug heb ik toen niet gezien
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je nou eigenlijk nog naar dat concert van 'm binnenkort?
Haha nou ja, ik hou niet van dingen met sinaasappelsmaak, maar ik dacht tis gratis, probeer het maarquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ben ik sowieso geen theedrinker, maar het klinkt ook al gewoon smerig
Te veel gedoe op een doordeweekse dagquote:
Kan jij niet alsnog mee dan met dat ploegje? Maakt voor een concert toch niet zoveel uit dat je de rest niet echt kent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Te veel gedoe op een doordeweekse dag![]()
En mn beste vriend met wie ik altijd ga en die meteen toen het bekend gemaakt werd mailde dat ie echt niet naar klote Arnhem ging gaat nu gewoon toch, met zn collega's en nu haat ik m ff tot op zn bot
Nou zij gaan vanuit Delft, en normaal deden we dat dan ook zo hoor, dan ging ik naar hem, paste zijn man op de honden, allemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan jij niet alsnog mee dan met dat ploegje? Maakt voor een concert toch niet zoveel uit dat je de rest niet echt kent.
Mjah Arnhem is natuurlijk wel een flinke reis bij jou vandaan...
Oei, beterschapquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
Ik was om 8.55 uur op het werk en om 9.05 uur werd ik weer naar huis gestuurd.
Heb me in de 11 jaar dat ik daar werk nog nooit zo beroerd gevoeld. Dus maar weer naar bed, de beesten snappen er niets van dat ik er weer ben
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
Heb me in de 11 jaar dat ik daar werk nog nooit zo beroerd gevoeld. Dus maar weer naar bed, de beesten snappen er niets van dat ik er weer ben
Thanks. Ik ga weer ff naar bedquote:
Hmm ja lastig dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zij gaan vanuit Delft, en normaal deden we dat dan ook zo hoor, dan ging ik naar hem, paste zijn man op de honden, allemaal geen probleem.
Maar goed, nu zou dat twee vrije dagen inhouden. En mss wil zijn vent niet op de honden passen.
Maar ik pas dit jaar wel 4 weken op die van hun![]()
En hij mailde me wel vorige week of ik in maart nog een keer een week op kan passen.
Tis een beetje lullig allemaal, ik voel me een beetje afgepoeierd , maar dat zal aan mij liggen.
Gaat wel weer over.
Nou, het ergste vind ik, dat wij echt ALTIJD samen naar Prince gaan, dat is echt ons ding.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
Da's inderdaad lullig oh-oh, ik weet hoe geweldig je Prince vindt.
Klote dan he, dat je het praktisch niet geregeld krijgt, doordeweeks is ook niet echt handig idd.
Sucks!
[..]
Thanks. Ik ga weer ff naar bedTot strakjes!
Oh jee, beterschapquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
Ja dat snap ik, dat je dat nog het ergste vindtquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, het ergste vind ik, dat wij echt ALTIJD samen naar Prince gaan, dat is echt ons ding.
Maar schijnbaar zag ik dat iets anders dan hij
Je kunt wel gelijk zien wie de slimmeriken en de volhouders zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef senesta het volgende:
Ik heb een activiteitbord besteld voor de katten. Ben heel benieuwd wat ze er van vinden
En je kan die vent niet even quasi-chanteren dat z'n man gewoon op jouw hondjes past aangezien jij al tig weken op die van hun past en ze niet schromen je voor nóg een paar keer te vragen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, het ergste vind ik, dat wij echt ALTIJD samen naar Prince gaan, dat is echt ons ding.
Maar schijnbaar zag ik dat iets anders dan hij
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dat je dat nog het ergste vindt
Ik zou dan gewoon uit chagrijnigheid niet meer op die honden willen passen ook
Beterschap Greys
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt wel gelijk zien wie de slimmeriken en de volhouders zijnTof ding! Maak je ook een filmpje als ze ermee aan de slag gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |