Klinkt als een slimme jongen, en hij gaat ook zelf opzoek naar informatie voordat hij wat roept. Kan zijn moeder misschien nog wat van leren.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef SophieKnoben het volgende:
Ik vind het ook zo raar omdat andere leeftijdsgenoten niet dit soort boeken hebben en zich niet met politiek bezighouden.
Mijn zoon is nogal rechts van denken, soms wel wat extreem rechts.
Ik zou zo zeggen vraag het hem. Of nog beter, vertrouw je kind gewoon en kijk niet onder zijn bed.quote:Nu weet ik niet goed wat ik moet denken, ontwikkeld mijn zoon zich als een PVV/LPF Tokkie?
Het feit dat ie 't onder z'n bed verstopt zegt misschien wel meer dan 't hele lezen zelf.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Ik zou zo zeggen vraag het hem. Of nog beter, vertrouw je kind gewoon en kijk niet onder zijn bed.
Nee ik weet niet hoe ik hem daarmee moet confronteren.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al gevraagd waarom hij ze leest?
Wat confronteren? Dat is toch gewoon een vraag: Waarom vind je die boeken interessant/leuk/whatever? Aan de keukentafel ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef SophieKnoben het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe ik hem daarmee moet confronteren.
Hey, ik zag wat boeken onder je bed. Vind je dat soort dingen interessant of????quote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef SophieKnoben het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe ik hem daarmee moet confronteren.
Hmm, was te verwachten.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Netsplitter het volgende:
SophieKnoben: Kloon van gebande.
Ik vind het echt belachelijk om je hier druk over te maken. Een 14-jarige die uit vrije wil dergelijke boekjes leest, zal veel minder snel een tokkie worden dan de vele kinderen uit zijn klas die zich er niets bij kunnen voorstellen dat iemand uit interesse een boek leest.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef SophieKnoben het volgende:
Nu weet ik niet goed wat ik moet denken, ontwikkelt mijn zoon zich als een PVV/LPF Tokkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |