Wacht tot ik bij jou benquote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik zou in bad... Of zal ik wachten tot The Kardashians afgelopen is?
Skatquote:
Wut?quote:
Hallon, ik bne Dritz, wlkeomquote:
En ik ben Robin Hoodquote:Op donderdag 11 november 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallon, ik bne Dritz, wlkeom
quote:
PSV scoorde ook 5 seconde voor rust, dus nog ff wachtenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe Ajax - Veendam nog steeds 0-0
Dat laatstequote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef ACT-F het volgende:
Maar ik ga jullie weer verlaten![]()
Interviews doen, foto's schieten en bier drinken![]()
![]()
Gaat weer nergens over..quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe Ajax - Veendam nog steeds 0-0
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en Markooo? Het is al lang UIT tussen ons hoor! Toen jij bij San in bed dook hoefde ik je niet meer!
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en Markooo? Het is al lang UIT tussen ons hoor! Toen jij bij San in bed dook hoefde ik je niet meer!
San, jij en ikquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef omearos het volgende:
[..]
daar gaat mijn kans op een trio
Jaloers ventjequote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nicole mag het mannetje wel zijn hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag er nog een mannetje bij?Ik wil DP
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nicole mag het mannetje wel zijn hoor, geen probleem.
Waar wordt er moeilijk gedaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef haakon het volgende:
als je geen trio wilt, doe je ze toch 1 voor 1![]()
Sjongejonge wat moeilijk doen weer..
Lekker bukken voor de voorbinder, he Markooo?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik ben de moeilijkste niet hoor
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker bukken voor de voorbinder, he Markooo?
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wil gewoon meedoenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Niks hoor, had gewoon zin om wat te zeggen
Oehquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nicole mag het mannetje wel zijn hoor, geen probleem.
Lets do itquote:
Ik gok Overtoomquote:
Keuring vind bij mij plaats...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef omearos het volgende:
moeten er al een inschrijving geopend worden voor de orgie?
Nee, uiteindelijk komt toch niemand opdagenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef omearos het volgende:
moeten er al een inschrijving geopend worden voor de orgie?
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk komt toch niemand opdagen
dan duik ik wel bij jou in bedquote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
En San maar naakt op bed liggen, helemaal alleen
Marko was er welquote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
En San maar naakt op bed liggen, helemaal alleen
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef omearos het volgende:
[..]
dan duik ik wel bij jou in bed
waarom was die op tv?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Assiej het volgende:
Schaamte moment weer hoor, twentenaar/tukker/ almeloer op tv...
rtl 4
Asje.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
[..]
Dankje![]()
[..]
San
De rest van FOK! hoeft haar naam niet te weten he.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Asje.
Ow, dus omearos is Nicole...ik denk waar hebben ze het toch steeds over..
lees de OP maar eensquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Asje.
asje = mequote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Asje.
omg! Da's Andreaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Assiej het volgende:
Schaamte moment weer hoor, twentenaar/tukker/ almeloer op tv...
rtl 4
Nooit gezien, klinkt heel foutquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
asje = me
@ Nicole, bonje met de buren
nu nog steeds
Mijn god, laat ze fatsoenlijk gaan pratenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
omg! Da's AndreaDie blonde. Beste vriendin van Kim geweest en een heel lief meisje.
't Moet wel heel erg zijn als deze stap wordt gezet.
Ik ook niet, is er nu opquote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef omearos het volgende:
[..]
Nooit gezien, klinkt heel fout
Ik neem aan dat de Tukkeurs het wel mogen weten toch..als dat al niet het geval wasquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De rest van FOK! hoeft haar naam niet te weten he.
Ze praten Almelo's. Dus? En laat haar lekker gouden oorringen dragen als ze dat wil.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn god, laat ze fatsoenlijk gaan praten
dit klinkt toch nergens naar
ze hebben nog meer goud in de oren dan bij de goudsmit ligt
Die andrea ? is zwanger volgens mij,
Assie doe normaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ook niet, is er nu op
tokkies is er niks bij
Ah, is dat Almelo's..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze praten Almelo's. Dus? En laat haar lekker gouden oorringen dragen als ze dat wil.
opgekropte frustratiesquote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ze praten - reageren
mijn god een hond / voetbal
waar gaat het over.....
Dan kijk je toch niet? Zap lekker verder ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ze praten - reageren
mijn god een hond / voetbal
waar gaat het over.....
Die donker'harige' vrouw is wel schattig..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:03 schreef omearos het volgende:
[..]
opgekropte frustraties
Dan is elk klein ding al teveel, ongeacht met welk accent je praat
Dat is ver uit mijn buurt, volgens mij in zuid-berghuizen alsin klein turkijequote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier is het met katten..in oldenzaal met honden? http://www.tctubantia.nl/(...)blaffende-honden.ece
Gaan wij nu ook die mensen inhuren?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Zap lekker verder ofzo
Zo ver kan t nooit zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is ver uit mijn buurt, volgens mij in zuid-berghuizen alsin klein turkije
Tochquote:
Wel iets wat erop lijkt.quote:
Dat slaat nergens op. Jij bestempeld iemand als tokkie door een paar gouden oorringen. Je klaagt over hun accent (duhhh!!, oh in dat Oldenzaalse gat praten ze ABN zeker?) en vervolgens scheer je heel Almelo over één kam als het gaat om burenruzies.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel iets wat erop lijkt.
Ik vind dat veel mensen uit Oldenzaal net zo praten, als ik het zelf hoor vind ik het al lelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Jij bestempeld iemand als tokkie door een paar gouden oorringen. Je klaagt over hun accent (duhhh!!, oh in dat Oldenzaalse gat praten ze ABN zeker?) en vervolgens scheer je heel Almelo over één kam als het gaat om burenruzies.
Ik weet niet waar jij last van hebt, gister was je ook al zo trollerig bezig.
Kijk en post eens in KLBen leef je daar lekker uit.
Valt daar chocolademelk mee te maken?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel iets wat erop lijkt.
* omearos veegt thee van haar schermquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Valt daar chocolademelk mee te maken?
Och, met een beetje fantasie...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och arme, spuug je zomaar je scherm onder?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos veegt thee van haar scherm
note to self: zet thee weg voordat je posts van assiej leestquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och arme, spuug je zomaar je scherm onder?
heb jij niet geleerd om te slikken?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ghehequote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef omearos het volgende:
[..]
note to self: zet thee weg voordat je posts van assiej leest
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, met een beetje fantasie...
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel iets wat erop lijkt.
Weakquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles bakt er weer niks van.. 4-3 achter tegen Achilles...
/carequote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar Justin, dan heeft Astrid daarna nog dorst
Speak for yourselfquote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar Justin, dan heeft Astrid daarna nog dorst
Geen ideequote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef omearos het volgende:
[..]
geloof me, daarna heb je alleen maar meer dorst
Ja in waterquote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef omearos het volgende:
[..]
geloof me, daarna heb je alleen maar meer dorst
Ehm, nee?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vang je kwak op en slik het zou ik zeggen
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik vind dat veel mensen uit Oldenzaal net zo praten, als ik het zelf hoor vind ik het al lelijk
Je moet alleen niet gaan zeggen ' Assie doe normaal, en of ik weg kan zappen '
ben oud en wijs genoeg hoor... bedankt voor de moeder liefde
![]()
Zo praat ze nu eenmaal. En zo praten ze (bijna) allemaal hier. Denk je nou echt dat zij in die situatie zich kan gaan inspannen om ABN te praten voor zover ze dat uberhaupt al kan?quote:Ik vind het gewoon dat ze twente voor lul zetten met dit accent, als je op tv komt praat dan iig een beetje fatsoenlijker.. Soms zie je zelfs dat er ondertiteling bij wordt gezet nou dan schaam je je toch al helemaal?
Da's Almelo's en dus twents.quote:Als je echt Twents kunt alsin vroeger de echte taal, is het een apart taaltje en dat vind ik dan wel weer leuk om te horen omdat ik het zelf niet kan en veel ervan niet kan verstaan
maar dat lompe platte / inslikken accent.. dat is geen echt twents..
Nee, jij bent aan het trollen.quote:Ik heb nergens last van
Uit alleen mijn Mening
Hen zoog hem helemaal leeg joh, had ze meteen genoeg binnen om er 2 dagen op te terenquote:
Schijnbaar ken je me dus niet hoe ik echt benquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Zo praat ze nu eenmaal. En zo praten ze (bijna) allemaal hier. Denk je nou echt dat zij in die situatie zich kan gaan inspannen om ABN te praten voor zover ze dat uberhaupt al kan?
[..]
Da's Almelo's en dus twents.En voor dat oudtwents van eeuwen geleden neem je maar een enkele reis met de tijdmachine
![]()
[..]
Nee, jij bent aan het trollen.
En zo ken ik jou niet, dus wat is er aan de hand?
Dankje. Jij ook lekker slapen!quote:
Aldus een alwetende Assie die nooit verder heeft gekeken en geluisterd dan Oldenzaal e.o.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Schijnbaar ken je me dus niet hoe ik echt ben
Er is niks aan de hand, wat zou er moeten wezen dan..
en Die taal wat hun spraken was Geen Twents.
Ja, inderdaad. Wat maakt het jou toch uit wie of wat As tokkie vindt?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aldus een alwetende Assie die nooit verder heeft gekeken en geluisterd dan Oldenzaal e.o.
pffffff waarom ga ik hier eigenlijk nog op in.
Ik heb ook een opa / oma gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aldus een alwetende Assie die nooit verder heeft gekeken en geluisterd dan Oldenzaal e.o.
pffffff waarom ga ik hier eigenlijk nog op in.
goed planquote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Jij ook lekker slapen!
En de rest ook![]()
Orgineel twents is ook niet te volgen..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb ook een opa / oma gehad
Hardenbergers praten nog weer anders, maar dat is niet het Orginele Twents...
Voor jou misschien niet neequote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Orgineel twents is ook niet te volgen..
Dat klinkt best raarquote:
Kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel hoor, kijk maar naar Van jonge leu en oale groondquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij praten plat. Echt Twents is bijna uitgestorven, helaasquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kloptals je het niet kunt verstaan zoals ik
Maar dat is wel het 'echte' taaltje
wat wij spreken is geen twents ..
quote:
Juustemquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij praten plat. Echt Twents is bijna uitgestorven, helaas
Maar, ik kan het prima verstaan
Mn ouders zijn niet twents, maar mn buurman die praatte echt platquote:
Daar heb ik nog in mee gespeeldquote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel hoor, kijk maar naar Van jonge leu en oale groondHeerlijk
Nee klopt. Maar als alles echt was, was er helemaal geen flikker van te verstaanquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Juustem
En jongeleu en oale grond is helft nep
mijn oma / ouders irriteren zich er aan dat er veel nep van is en ze het niet goed uitspreken ghehe
en sommige dingen kloppen niet eens
Triootje?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen als jouw schatje er geen probleem van maakt.![]()
Zo relaxed he, die muziek.
Opa/oma praten het nog 'echt' plus dat ik vaak genoeg bij klanten (Boeren vooral) kom die het ook nog 'echt' praten, dan moet je welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mn ouders zijn niet twents, maar mn buurman die praatte echt plat
Herkenbaar herkenbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De hele tijd 'wat zegt U' is ook niet wat.
Hey, een nieuwe!quote:
hengelooquote:
Eens zien wat Nicole er van vindtquote:
cupmaatquote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef haakon het volgende:
[..]
stel u voor !
naam
leeftijd
enz
enz
Nou, hallo dan maar en welkomquote:Op donderdag 11 november 2010 23:07 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ruby , 19, samenwonend en brunette. Hoppah.
Laten we hopen dat het makkelijker gaat dan tegen Zwollequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Loting enzo was op Veronica
Twente wint wel van Vitesse, op naar de kwartfinales dus
En hup AZ
Om daar te gaan sjulekrupen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:48 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Bijna weekendOp naar Spakenburg
Je went er vanzelf wel aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Mien god ik zie nu pas dat Heracles verloren heeft gister.
Is dat even balen.
Ik baal meer voor de fans. Zelf ben ik Twente fan.quote:
Hoe lang ga je nog door?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben maar niet naar De Tuinen geweest gisteren, het was een beetje érg guur weer...
Deodorant, gel, tandpasta, douchepruttelquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Totdat ik er bij neerval! Hoe zit het eigenlijk met jou? Wat voor producten gebruik jij?
Valt me dat even van je tegenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben maar niet naar De Tuinen geweest gisteren, het was een beetje érg guur weer...
Niet dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef Samzz het volgende:
Een hippisch centrum in De Wolden... Echt the place to be
Gezellig met windstotenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Mooi de hele dag in een hoogwerker werken
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Geen grappen over oh oh cherso maken hèquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Wil ik een plaatje intypen.
Is die recaptcha ineens in oh oh cherso stijl.
[ afbeelding ]
Wat is een culician dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Wil ik een plaatje intypen.
Is die recaptcha ineens in oh oh cherso stijl.
[ afbeelding ]
'Voor velen' inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen grappen over oh oh cherso maken hèhet is voor velen het niveau humor wat leuk is
Dat moet je tinypic vragen.quote:
Daarom moet je ook geen Tinypic meer gebruiken, kut sinds die recaptcha shit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat moet je tinypic vragen.
Laatst had ik een captcha met chinese tekens.
Ja dat lukt niet...
'De Mejongus'quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef Boudibou het volgende:
Whats crackin over here?
Jullie buren, jongens...schandalig 5 tegentreffers krijgen..
Ik vind het geen humor van niveau maar het is wel lachen om te lachen vanwege het niveau van hun.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen grappen over oh oh cherso maken hèhet is voor velen het niveau humor wat leuk is
De me:wattus?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen Tinypic meer gebruiken, kut sinds die recaptcha shit.
[..]
'De Mejongus'
Plebspraat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De me-jong-es, zo spreken al die paupers dat in Almeloooh het uit
.
Henquote:
Gelukkig zit ik binnenquote:
Poepje tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:41 schreef norich het volgende:
wat een wind zeg, werd er vannacht zelfs wakker van
'vaak buj te bange'quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier valt 't mee. Maar af en toe zie ik die kranen hier wel best heen en weer gaan.
En die bouwvakkers maar werken op die daken.
Moet je 'm maken.quote:
Beide, maar geen bas.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat speel je? Akoestisch, elektrisch?
Ok, wat heeft de voorkeur, akoestisch of elektrisch?quote:
Rocker \m/quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ok, wat heeft de voorkeur, aloestisch of elektrisch?
Kijken of je een chiller of een rocker bent.
Jawel. Ik niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Okee...Twentenaren hebben geen humor..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Okee...Twentenaren hebben geen humor..
Ging fucking hardquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:12 schreef Intelligence het volgende:
Alles goed in Nijverdal? Schijnt nogal hard gewaaid te hebben, bekende van me tak op de auto gekregen daar ...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb die wind niet echt gemerkt in Nijverdal eigenlijk.
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef norich het volgende:
[..]
![]()
hoe kun je dat nou niet merken?
zelfs nu waait het hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |