Hey allemaal,
Ik mag al weer een nieuwe leaseauto gaan nemen want deze zit er weer op na 4 jaar. Ik zit te twijfelen tussen de Audi A3 of de BMW 1 serie. Natuurlijk is dit nog heel vaag, want je hebt heel veel varianten van deze modellen autos. Ik heb een lease budget van 600 euro. Ik moet een eigen bijdragen betalen voor onderstaande modellen. Hieronder een lijstje welke ik eventueel op mijn lijstje heb staan:
Kleur: Zwart
Bekleding: Zwart stof of grijs stof of beige stof (weet ik nog niet)
Leaseperiode: 48 maanden
Km per jaar: 40000 km
Audi A3 Ambition Business Edition 3 deurs 1.6 TDI 77KW 105pkb]Leasebedrag:[/b] weet ik nog niet
Extra optie: Xenon Plus verlichting
20% bijtelling
Audi A3 Sportback Ambition Business Edition 5 deurs 1.6 TDI 77KW 105pkLeasebedrag: 739,05 p/m excl. brandstof
Extra optie: Xenon Plus verlichting
20% bijtelling
Op de ambition zitten de volgende opties standaard:InterieurExterieurdelen in charosirie kleur (stootstrips en daklijsten)
Decoratie lijsten chrome: portieren, zijpanelen, middednconsole
Instaplijsten chrome
Stoelbekleding stof dynamiek
Exterieur17 inch velgen: 5 arm kinetic design maat 7,5 J x 17, banden 225/45 R 17
FunctioneelPassagiersstoel in hoogte verstelbaar
Mistlampen in voorbumper
Zonnescherm achterruit
Sportonderstel
Leren sportstuur, versnellingspookknop en handrem
Sportstoelen voorin
BMW 1 Serie 116D Corporate Lease Business Line Edition 3 deurs 85KW 116pkLeasebedrag: 681,48 p/m excl. brandstof
Extra optie: Chrome Line Exterieur (Dit zijn die chrome strips om de ramen heen)
25% bijtelling
BMW 1 Serie 116D Corporate Lease Business Line Edition 5 deurs 85KW 116pkLeasebedrag: 685,49 p/m excl. brandstof
25% bijtelling
Op de Business Line Edition zitten de volgende opties standaard:InterieurExterieurdelen in charosirie kleur (stootstrips en daklijsten)
Middenarmsteun voor incl. opberging
Exterieur17 inch velgen: M dubbelspaak (207) 17“ (S02MG)
Xenon lampen voor dim en grootlicht incl. carona ringen
FunctioneelKoplampsproeiers?
Mistlampen in voorbumper
Regen en lichtsensor
Sportonderstel
Multifunctioneel leer stuur
Airconditioning met links en rechts gescheiden automatische regeling, AUC, condens en zonnesensor, actief koolstoffilter
Opbergpakket?
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij helpen bij mijn beslissing. Plaats je in mijn situatie met bovenstaande gegevens. Heb een huurwoning en woon daar samen met mijn vrouw. Ik verdien 2700. Misschien dat jullie hier wat aan hebben:)
![1serie.png]()