abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88600120
quote:
Twee opvarenden van een sleepboot zijn vermist, nadat het schip waarop zij zich bevonden omsloeg.

Dat gebeurde volgens nog onbevestigde berichten op de Waterweg ter hoogte van de Berghaven in Hoek van Holland, door nog onbekend oorzaak. Er zouden zich acht mensen aan boord van de sleper hebben bevonden.
Bron

Live beeld
  donderdag 11 november 2010 @ 16:55:23 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_88600271
weinig beeld anders :{
pi_88600288
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:55 schreef ursel het volgende:
weinig beeld anders :{
Webcam lijkt idd offline .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88600320
:? ooh ik heb beeld en zie een boot ondersteboven liggen met 2 boten er omheen
pi_88600346
Oh, ik dacht dat dat een boei ofzo was :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_88600364
Ik zie inderdaad 2 boten na even laden, de omgeslagen boot is dat puntje in het midden?
pi_88600387
Of dat daar helemaal rechts?
pi_88600399
mmm zie niet veel
pi_88600447
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:58 schreef daftme het volgende:
Of dat daar helemaal rechts?
Boot is idd naar rechts gedreven :Y 15 minuten geleden lag ie links in beeld en langzaam aan naar rechts :Y (en nee de cam draait niet, is een vaste cam ;) )
pi_88600505
Dan is dit topic saai geworden :D Maar hopelijk worden die twee nog even terug gevonden.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:58:19 #11
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_88602287
Het betreft de Fairplay 22.
Was bezig met de Stena Line.

Taklift 7 is onderweg om het schip te bergen.

Hoop dat de opvarende snel gevonden worden, al vrees ik wel voor hun leven.
Zo lang in het water wat koud is, gaat een mens niet lang volhouden.
pi_88605890
quote:
Twee vermisten na omslaan sleepboot in Hoek van Holland

11 november 2010

UPDATE 18.00 - Voor de kust van Hoek van Holland is donderdagmiddag om vier uur een sleepboot omgeslagen. Dat gebeurde in de Maasmond op 100 meter van het strand. Volgens de politie waren er zeker vijf mensen aan boord.

Drie bemanningsleden zijn gered en met lichte onderkoelingsverschijnselen naar het ziekenhuis gebracht. Twee anderen zijn nog vermist. Naar hen wordt nog volop gezocht. Hulpverleners proberen met klopsignalen op de boeg van het schip een levensteken van twee vermisten op te vangen.

De oorzaak van het kapseizen van de sleepboot is nog niet bekend. Op het moment van het ongeluk was de sleepboot de Stena Brittannica binnen te halen.

Een andere sleepboot zal het gekapseisde vaartuig naar de haven van Hoek van Holland slepen. Een drijvend bok gaat dan proberen om het vaartuig om te keren.

Het scheepvaartverkeer rond Hoek van Holland is stilgelegd. Dat betekent ook dat er geen afvaarten zijn met de ferry's van Stena Line.

Het zou gaan om het schip de Fairplay 22 van het slepersbedrijf Fairplay
Bron: www.rtvrijnmond.nl

Stena Line vaart trouwens wel gewoon af vanavond, een collega van me die nog naar Engeland moet (Killingholme) heeft net gebeld naar de Stena Line en die vertelden dat er gewoon wordt gevaren.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_88607660
Aha hier de beelden die ik zag : Regio15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')