quote:Op donderdag 11 november 2010 16:25 schreef Marc H het volgende:
yup, ik heb nu de laatste beta van Dharma. Werkt fijn. De huidige release van xbmc draaide niet helemaal soepel op mijn htpc, dxva support was niet optimaal waardoor 1080P soms haperde bij grote beeldverschuivingen, terwijl Media player home cinema wel zonder haperingen afspeelde. Aan de hardware lag het niet, een Core i3, 4 gb ram en een geforce 210.
Ik zou er niet vanuit gaan eerlijk gezegd... Zal nog wel slechter worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:59 schreef Timmos het volgende:
3 opdrachten vanaf morgen dus hopen dat het weer mee gaat zitten
De waarschuwing van het KNMI staat vooralsnog tot morgenmiddag 12:00.. Rond 17:00 ergenst naartoe dus hoop dat het meevaltquote:Op donderdag 11 november 2010 18:03 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zou er niet vanuit gaan eerlijk gezegd... Zal nog wel slechter worden.
De hele serie is echt verdomd lekker, beter dan het hoofdprogrammaquote:
Op t nieuws hebben ze er niks over gezegd, dus ik ga er vanuit dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
Zo. tijd om een rondje te fietsen en te kijken of er nog iets is gebeurd tijdens de storm
't viel inderdaad mee ja. Alleen wat afgewaaide takken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op t nieuws hebben ze er niks over gezegd, dus ik ga er vanuit dat het wel meevalt.
Echter ben ik maar wel met de auto naar m'n werk gegaan ipv de fiets...
Puntjes met kip kerrie/kip sate saladequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh...
Hebben we nog wat lekkers voor de lunch? :p
Ik moet nog beginnen aan mijn ontbijtquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh...
Hebben we nog wat lekkers voor de lunch? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |