quote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ze mogen wel aan mijn lolly sabbelen hoor hihihihih
Gekke PDquote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ze mogen wel aan mijn lolly sabbelen hoor hihihihih
Van die bueno's?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat ook nog vanavond..Wij hebben van die Chocoladerepen.
Garpig.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef Confession het volgende:
[..]
nee man , dat is haar te duur joooooooh.
Joa, en Kit-Katquote:
me moeder een dikzak noemen en dan snoep verwachten?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef BB213385ce het volgende:
Sintemaarten mikmak je moeder is een dikzak, je vader is een dunnetje geef me een peppermunnetje !! hihihihi
Ik kom jou wel een serenade brengen als je dat graag wilquote:Op donderdag 11 november 2010 15:53 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Joa, en Kit-Kat
Kom je nu ook een liedje aan mijn deur zingen ?
Het klinkt steeds beterrquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom jou wel een serenade brengen als je dat graag wil
Eerst de andere bueno's weg geven, anders is het zo nepquote:Op donderdag 11 november 2010 16:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
En we zouden nog een bueno delen
Oja, dan klopt de reclame niet meer...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Eerst de andere bueno's weg geven, anders is het zo nepDat er nog meer zijn terwijl het de laatste moet zijn.
.
ja sorry maar mag ik nu wel een bueno?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:24 schreef BunnyCookii het volgende:
sit maaten sit maaten de koeie hebpe staate de meisies hebpe rokkies aan da komt sit matinus aan
Spraakgebrek hebben, en toch schooien om snoep héh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |