Kun je het ook via jou fileshare op internet posten dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Flightsuit en wood-outfit toch?quote:
quote:Door GYVF8-PF7RY-28D7V-VGWV8-CFGRM als code in te voeren, zou het SR 71 Flight Suit-kostuum gedownload kunnen worden, met R76BQ-CR3MF-G2TTF-9G36R-BQWJD krijgen spelers de Woods-outfit.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Flightsuit en wood-outfit toch?
Die zijn alleen gratis voor dames, las ik.
Wood-outfit heb ik al.
Hardened edition.
Voor wie zich toch als vrouw wilt kleden.
[..]
Wat is de bedoeling van deze challenge?quote:Error
Lost connection to host.
Dat blijf je denk altijd houdenquote:
Zeg ik dan dat het niet zo is dan?...quote:
Net een heel potje op Cracked zeker 8 keer in de rug geschoten omdat ik toevallig niet in een hoekje kijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat blijf je denk altijd houden
En ook 8x door dezelfde tegenstander!? Tja dan zou je beter moeten weten toch?!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat het niet zo is dan?...
[..]
Net een heel potje op Cracked zeker 8 keer in de rug geschoten omdat ik toevallig niet in een hoekje kijk.
Nee niet 8 keer dezelfde tegenstander.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ook 8x door dezelfde tegenstander!? Tja dan zou je beter moeten weten toch?!
Hmm nja dan kan het ook aan het spawnen liggenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee niet 8 keer dezelfde tegenstander.
Moet je nog een toffe jas hebben?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm nja dan kan het ook aan het spawnen liggen. Toenstraks wel geweldige wager matches gedaan
Haha wel xxxl dan hèquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Moet je nog een toffe jas hebben?
ik weet ook niet wat er mis is, soms moet ik echt 10 kogels in iemand pompen om diegene dood te krijgen. Of je pompt 5 kogels in de tegenstander, en jij bent dood, kijk je naar de killcam zie je diegene naar je toe lopen en je knifen. En dan nog niet te spreken over de smoke die je gooit, en op de killcam niet terugzietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef FalleNk810i het volgende:
godver zeg, wat een kk spel.. wordt helemaal gek van die spawns en die lag... je zweert dat je eerder bent, kijk je de killcam terug is tie ander ruim een seconde voor ofzo.
Heb dat ding uitgezet en ga wel MW2 spelen, beste COD tot nu toe van de nieuwe series...
Treyarch moet maar andere dingen gaan maken...
Ja, het is kut.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Al mensen die one in the chamber/gungame spelen?
ze kunnen het beter: one camper in every chamber noemen -_-quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Al mensen die one in the chamber/gungame spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |