Ja hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'k Weet niet, dat weekend is al akelig vol met gezellige dingen. Kun jij komende zaterdag niet, ergens overdag?
Aawwwquote:Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Ik ben helemaal natgeregend tussen de trein en thuis
Het is ook een beetje herfstig buiten. Blij dat ik er niet meer uit hoef vandaag.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
Ik ben helemaal natgeregend tussen de trein en thuis
Hm. Dan fiets ik liever door de regenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
Oei. Succes danquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
hier hebben we eergister de eerste sneeuw gehad, een cm. of 10. Gister heeft het hevig gedooid, en vandaag vroor het. Het resultaat is dat het spekglad is, bussen de heuvels niet meer opkunnen en kantelen in scherpe bochten....
Oh, dat kan wel denk ik!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoorIk moet om een uur of 4 weer thuis zijn. Dan komt de visite
Nou, zeg het maarquote:
Waarom nietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... Golfer, zoenen doe ik niet met mannen!
In de Allerhande Online die er nu op staat staan ook een aantal recepten voor spruitjes. O.a. iets met peer en geitenkaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef AKnynke het volgende:
Wat een vervelend verhaal voor je, Golfer!![]()
Ik kom even met een recept vraag: ik wil vanavond graag iets met spruitjes doen. En ze niet koken. Er zijn zoveel lekkere recepten 'out there', dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb in ieder geval spruitjes (duh!) en spekjes en een klein beetje parmezaanse kaas. Wie heeft ideeen of tips?
Omdat ik liever met jou zoenquote:
Lulligquote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Tezz het volgende:
![]()
Mijn kind liet me net gewoon 10 minuten buiten aan school staan in de storm. Was ze binnen gewoon doodleuk nog met haar vriendinnetje aan het kletsen. En het ergste van alles is nog dat ze ook met dat vriendinnetje mee naar huis is, dus ik stond ook nog eens voor jan lul op school...
Het wordt nog veel erger: ik moet haar straks om vijf uur ook weer op gaan halen dus dan moet ik er wéér door!quote:
Schaatsen onder een gaanquote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |