Ja idd het is nogal saai zo, zij heeft praktisch alle informatie gekregen, dat maakt het nog makkelijker voor haar. Het zou eigenlijk raar zijn als ze niet wintquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Miriam heeft teveel kennis vanuit haar achtergrond voor dit spel. Zo wint ze elke keer en dat begitn nogal te vervelen. Als ze volgende week doorkomt wint ze dus geheid ...
Precies respect, hoor, voor deze 'ouwe' altlete.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef Arth_NL het volgende:
Nelli!Als ze wel had opgegeven zou ze pas gefaald hebben. Mooi dat ze doorzet.
Tja, het blijft de EO.quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Ik ben het aan het terugkijken en jezus christus,
Ik snap het wel, lijkt mij ook irritant om te doen, maar in het buitenland kennen ze je toch niet, dus dan heb ik er wat minder moeite mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef k_man het volgende:
Dat Winston zo verlegen is, niet gedacht.
Wat een prachtige, indrukwekkende stad is het toch. De priester van die Koptische kerk heb ik ook nog op de foto.
Niet dusquote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef BoerBert het volgende:
Gooien ze allebei de kruik kapot, einde spel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |