Neef, zelfmoord van Antonie was de reden.quote:Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef Haushofer het volgende:
Leuke serie, maar waarom Geert Hoes nou er uit moest was me niet helemaal duidelijk. Is-ie familie van Isa Hoes ofzo?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 december 2010 12:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Neef, zelfmoord van Antonie was de reden.
Nee, zitten te kijken naar een kruispunt en foto´s bestuderen is spannendquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Suf en saai? Sorry maar waarom heb ik het gevoel dat ik een andere PC zit te kijken?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kijk je niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef Pinzon het volgende:
Jammer dat het christendom je weer verkapt wordt opgedrongen.
Helemaal misselijkmakend om die Nellie Cooman te zien bidden voor het eten, en dan moet de rest maar even stil zijn, want dat hoort zo en is respectvol.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Zou wel episch zijn als daar opeens iemand over het water loopt
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja joh
Geloof bashen is zoooo nodig zolang er nog mensen zo bizar denken.
Er wordt je helemaal niks opgedrongen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef Pinzon het volgende:
Jammer dat het christendom je weer verkapt wordt opgedrongen.
Helemaal misselijkmakend om die Nellie Cooman te zien bidden voor het eten, en dan moet de rest maar even stil zijn, want dat hoort zo en is respectvol. Het is juist niet respectvol om dit van anderen te verwachten.
Verder wel leuk programma :p
je avatarquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt je helemaal niks opgedrongen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |