Ja, volgens buienradar komt er echt enorm veel regen aanquote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker regenbuitje aan de gang hiero, verwacht weinig drukte vanmiddag
Nu eerst een warme chocomel
En daar zal ik, met mijn geluk, wel weer in terecht komenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, volgens buienradar komt er echt enorm veel regen aan
Haha Vodafone he!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je snel internet op je telefoon
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar zal ik, met mijn geluk, wel weer in terecht komen
The dog whisperer.. Come on.. Als er iets lelijk is dan isset datquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha Vodafone he!
Als ik niet in het stadion zit of thuis ben, kan ik bv. onderweg via Eredivisie live kijken, heb Vodafone TvKan ik lekker elke keer The Dog Whisperer en zulls kijken. Chiiiill
Nee joh,,geniaaaaal!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
The dog whisperer.. Come on.. Als er iets lelijk is dan isset dat
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 11 november 2010 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen
Nee man, briljantquote:Op donderdag 11 november 2010 13:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
The dog whisperer.. Come on.. Als er iets lelijk is dan isset dat
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, volgens buienradar komt er echt enorm veel regen aan
Hier nog droog...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Begint me hier ineens te waaien en te regenen, niet te krap
en paas mij eens even wat info hoe jij dat voor elkaar krijgt aub..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:25 schreef Boudibou het volgende:
En ik kan via een gratis Android app (voor 99% betaalt men ervoor) live NHL wedstrijden checken! Focking chill. Wedstrijden live kijken, samenvattingen en goals apart zien, video s en reportages van teams en spelers, aparte spelerspaginas met info en highlights. Kost normaal iets van 40 dollar ofzo
.
Die deeltjes zitten standaard met een uur vol ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
Vind je?Deze reeks is traag vergeleken met m'n andere reeks
Heb btw ook een NBA app, gratis, waar anderen voor betalen haha. Wat zijn bepaalde Android-sites toch mooi!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:43 schreef rubje het volgende:
[..]
en paas mij eens even wat info hoe jij dat voor elkaar krijgt aub..![]()
mag ook pm.![]()
Gisteren nog minderquote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die deeltjes zitten standaard met een uur vol ja.
Waar is hier?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Begint me hier ineens te waaien en te regenen, niet te krap
Ooja, die kraan die zie ik ook dagelijksquote:Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Juist. HIer valt 't nog mee.
Ze zijn hier met renovatie bezig van daken enzo dus het zou mij benieuwen straks.
Zo'n mobiele kraan schommelt al redelijk.
Ik wil ook PM!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:43 schreef rubje het volgende:
[..]
en paas mij eens even wat info hoe jij dat voor elkaar krijgt aub..![]()
mag ook pm.![]()
Ik heb geen bolle wangenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hou je bolle wangen droog. Anders verpest je het..
Je downloadt het echt gewoon via een site. Komt geen nieuwsgroepem o.i.d. aan te pas. Wordt als .apk file gedownload, en vervolgens installeer je het. Het mooie is is dat je de wedstrijden op 2 kanalen kan kijken, thuis- en uitploegkanaal haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja, gebruik alleen blackdroid en ofc. de nieuwsgroepen, PM mag met die andere site's
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |