Mooi, dat doet hij dus nooit weer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander V. krijgt dus 25 jaar + tbs met dwangverpleging voor moord op Milly Boele.
Uitspraak is nog niet definitief. Miste ff stukje. Excuses.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi, dat doet hij dus nooit weer.
Lol, ik lees mee op twitter dus ik dacht dat ik iets had gemist, geen punt, we zullen zien of je voorspellende gaven hebt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uitspraak is nog niet definitief. Miste ff stukje. Excuses.
Wat is de hashtag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik lees mee op twitter dus ik dacht dat ik iets had gemist, geen punt, we zullen zien of je voorspellende gaven hebt.
Ehm... huh?quote:
En TBS met dwangverpleging, dat komt na de gevangenisstraf pas toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:54 schreef shomila het volgende:
20 jaar van mij had hij levenslang mogen krijgen.
Wat een introductie altijdquote:
Weljaquote:
Volgens mij kan dat ook al eerder beginnen maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En TBS met dwangverpleging, dat komt na de gevangenisstraf pas toch?
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander V. krijgt 18 jaar + tbs met dwangverpleging voor moord op Milly Boele.
Godverdomme. Wat weinig weer.
na 2/3e van de straf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook al eerder beginnen maar weet het niet zeker.
Was te verwachten weerquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander V. krijgt 18 jaar + tbs met dwangverpleging voor moord op Milly Boele.
Godverdomme. Wat weinig weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |