Kom je nu achter?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Barbaaf was precies op tijd.
En een OPOhoh toch
Da's de LOTRO benaming voor wat in andere games Guild heet n00bquote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn kin is meestal vrij stil!
Ja, ik vind het echt belachelijk dat je niet meer kunt editten als een topic dicht isquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Barbaaf was precies op tijd.
En een OPOhoh toch
Teveel moeite, that's one way to describe it.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je nu achter?
Das ook best sneu , ik maak dr al een poos met hoor, teveel moeite om m weg te halen
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je nu achter?
Das ook best sneu , ik maak dr al een poos met hoor, teveel moeite om m weg te halen
Nee?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt belachelijk dat je niet meer kunt editten als een topic dicht is
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Barbaaf het volgende:
Een bijna-naamtopic
[..]
Da's de LOTRO benaming voor wat in andere games Guild heet n00b![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Tombo, ben jij nou een Redactrice van Games of niet
Zeg recalcitrant ***jong heb de neiging om te gaan &%%^$$##quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Tombo, ben jij nou een Redactrice van Games of niet
Ach, online kan ik hem wel hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg recalcitrant ***jong heb de neiging om te gaan &%%^$$##
OMG ben je ongesteld of zo?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
fietsen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja wat daar nou weer vooruitgang aan is ontgaat mij ook volledigquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt belachelijk dat je niet meer kunt editten als een topic dicht is
Of last van andere hormonen?quote:
Ml, je profanity filter staat nog aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bovenstaande moet wel of ik zin heb is iets andersquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
fietsen?
stofzuigen?
afwassen?
slapen?
FOK!ken?
Lid te worden van LOTRO
bingo in te vullen?
dweilen?
werken?
tanken?
autorijden?
boodschappen te doen?
Daar doe ik niet aanquote:
Nee ik geloof dat ik iemand moet gaan bellen waar ik mijn opkomende hoofdpijn even op af reageer of een glas water drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ml, je profanity filter staat nog aan.
Skip het autorijden, dan hoef je ook niet te tanken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bovenstaande moet wel of ik zin heb is iets anders
[..]
Daar doe ik niet aan
Hihi kan nog maar 40 km rijden en dat tanken gaat gepaard met een wasbeurtje dus ik ga maar wel anders kan ik morgen thuis blijven.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Skip het autorijden, dan hoef je ook niet te tanken.
oh kut, ik WIST dat er een trucje was, alleen wat...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef Rewimo het volgende:
En de truc daarvoor is om ze even in het water te leggen. De kant die boven komt is de kant met de luchtkamer.
En als ze drijven moet je ze niet meer eten
Als het goed is staan ze ook met de bolle kant omhoog in de doos (klaar om geprikt te wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk ik ga even een eitje koken, normaal zie je aan de vorm van het ei wat de onderkant is
nee, een hele doos met perfect symmetrische eieren, heb ik weer![]()
en meestal staat dan het printje op de onderkant, nee hier stonden ze op de zijkant...
nja, dan maar op hoop van zegen prikken in de kant die naar beneden zat in het doosje
nee dus, leuke witte slierten in de pan it is
apart, ik heb hiervoor eigenlijk altijd eieren gehad met de prikkant onderquote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het goed is staan ze ook met de bolle kant omhoog in de doos (klaar om geprikt te worden), ivm de dooier die dan in het midden blijft
Sowieso nu dus nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
apart, ik heb hiervoor eigenlijk altijd eieren gehad met de prikkant onder
Iles Flotantes!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
kijk dat spul schuimen dan
[ afbeelding ]
QFTquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef senesta het volgende:
Het is echt akelig koud hier, het regent en de wind begint een beetje op te zetten nu. Brrr en dan moeten we nog sintmaarten vanaaf
Ja wel joh, de luchtkamer zet uit door verhitting en als je dan geen gaatje geprikt hebt kan de schaal barsten door de drukquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus Zwab, wat een faal. Hoe krijg je dat voor elkaar. Zelfs al prik je verkeerd dan komt er toch een klein beetje schuim uit en barst niet de rest van het ei
Ligt misschien ook wel aan hoe vers een ei isquote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik prik nooooit gaatjes en heb nog nooit m'n eieren zo gevonden
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Doe ik
Jij hebt gewoon rammelende eieren, daardoor zijn ze stukgeslagen tegen de pan
Ik kook ze niet en ik doe net alsof ik niet weet wat je met die tweede opmerking bedoeltquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kookt ze niet hoop ik? Laat je er wel in prikken?
Dit dusquote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik prik nooooit gaatjes en heb nog nooit m'n eieren zo gevonden
Want? even kijken hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm van dat nieuws uit die rechtszaak van Sander V. vraag je je ook af wat voor nutcases er hier allemaal rondlopen
Nouja, je weet dat er gekke mensen bestaan, maar als je dan wat details uit die rechtszaak hoort dan gaat je begrip ver te boven. Bij mij iig.quote:
Weer terug gewaaid. Moet nu een potje verf uit garage gaan halenquote:
Dat en dan zagen ze momenteel ook nog een gat in ons dakquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef senesta het volgende:
Het is echt akelig koud hier, het regent en de wind begint een beetje op te zetten nu. Brrr en dan moeten we nog sintmaarten vanaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Wat ik vooral zo erg vindt is het zogenaamde geheugenverlies en ja ik had geblowt enz enz.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nouja, je weet dat er gekke mensen bestaan, maar als je dan wat details uit die rechtszaak hoort dan gaat je begrip ver te boven. Bij mij iig.
En dan blijkbaar verwachten dat het dan minder erg is en je er wel mee wegkomt of zoquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
Wat ik vooral zo erg vindt is het zogenaamde geheugenverlies en ja ik had geblowt enz enz.
Bahh en dan nog ontkennen dat hij haar aangerand heeft enz.
Ja idd, maar hij geeft nu toe dat hij haar heeft aangerand, meer niet. Hij zou haar borsten hebben betast (WTF, dat kind was 12 toch ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ik vooral zo erg vindt is het zogenaamde geheugenverlies en ja ik had geblowt enz enz.
Maar goed, hij weet idd 'toevallig' niks meer over hoe hij haar heeft meegelokt en er ontbreekt wel meer. Maar hij weet wel heel zeker dat hij haar niet misbruikt heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://twitter.com/MaliniF
Als hij het gedaan heeft (dat hoop ik niet voor het kind) dan hoop ik dat er genoeg bewijs is inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn vast wel sporen gevonden als hij haar echt misbruikt heeft. Daar komt ie dan echt niet onderuit.
Alsof je onder invloed niet meer verantwoordelijk bentquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk agent, dus hij speelt het spelletje slim, hij weet zogezegd een hoop niet meer, en hij had een 'vlaag van verstandsverbijstering', en ook het aloude jeugdtrauma komt nog even van stal;quote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Alsof je onder invloed niet meer verantwoordelijk bent
Zieke idioot is het.
quote:Hij ontkent dat hij Milly seksueel geweld heeft aangedaan, behalve dan dat hij haar borsten heeft aangeraakt. Dat gebeurde in de woning van V. twee huizen naast Milly's ouderlijk huis. Hij had haar meegelokt om onduidelijke reden en meegenomen naar zijn badkamer. Hij betastte haar borsten, omdat hij wilde weten of hij net zo'n viezerik was als stiefvader, die zijn moeder misbruikte, zo verklaarde hij.
Tsja dat is 1 van de mazen in de wet, ook wel "ontoerekeningsvatbaar"quote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zieke idioot is het.
bizar tochquote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zieke idioot is het.
Idd, bizar ook hoe mensen nog denken dat je van joints ineens gekke dingen gaat doen. Volgens mij kán wiet niet eens die uitwerking hebben omdat het niet echt je geestelijke gesteldheid kan veranderen zoals XTC/LSD e.d. wel. En sowieso is wiet daar veel te 'slap' voor. Denk eerder dat je na 20 uitgeteld op je bed ligt naar Bob Marley te luisteren dan dat je allerlei plannen krijgt om je buurmeisje wat aan te doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bizar toch![]()
als je daarvan zulke gekke dingen gaat doen zonder ze te herinneren moet ik toch m'n achtertuin eens na gaan kijken
dat dus, na 1 jointje is het vaak al teveel moeite om de afstandsbediening van de tafel te pakken, of drinken te halen uit de koelkast. Laat staan dat je na 12 jointjes (zoals nu gezegd wordt) nog dat meisje op te halen, dr aan te randen, dr te vermoorden, gat graven etc, en savonds hattie toch ook nog een feestje ofzo ?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, bizar ook hoe mensen nog denken dat je van joints ineens gekke dingen gaat doen. Volgens mij kán wiet niet eens die uitwerking hebben omdat het niet echt je geestelijke gesteldheid kan veranderen zoals XTC/LSD e.d. wel. En sowieso is wiet daar veel te 'slap' voor. Denk eerder dat je na 20 uitgeteld op je bed ligt naar Bob Marley te luisteren dan dat je allerlei plannen krijgt om je buurmeisje wat aan te doen.
maar goed, de rechterlijke macht ziet het schijnbaar nog steeds als levensgevaarlijke drugs, het zal niet de eerste zijn die het al 'smoes' gebruikt.
Zo doe ik het ook, ik kook het water met de eieren er al inquote:Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik gooi de eieren er altijd al in als het water nog koud is, dan wennen ze aan de temperatuursstijging en barsten ze niet![]()
Tenminste, da's m'n eigen gedachte over dit interessante onderwerp
In theorie is dat onzin, maar als het in de praktijk werkt...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik gooi de eieren er altijd al in als het water nog koud is, dan wennen ze aan de temperatuursstijging en barsten ze niet![]()
Tenminste, da's m'n eigen gedachte over dit interessante onderwerp
Tis werkelijk te erg hier.quote:
Bullseye, is dat dat paard?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Vraaaaaagje!
Heeft iemand toystory poppetjes van de AH ?
Ik zoek nog ;
Sparky, Bullseye, Stretch, Woody en Soldaat
Ik heb het paard en ga zo weer even naar AHquote:Op donderdag 11 november 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Vraaaaaagje!
Heeft iemand toystory poppetjes van de AH ?
Ik zoek nog ;
Sparky, Bullseye, Stretch, Woody en Soldaat
Ik hou me er niet zo mee bezig maar is dat niet gevaarlijk zo'n krulquote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh wat een mooie krul komt daar aan
nee johquote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hou me er niet zo mee bezig maar is dat niet gevaarlijk zo'n krul
Oh dan zal zo de zon wel gaan schijnenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
11!111!!! EINZ EINZ!111
Allemaal de kelder in, het KNMI waarschuwt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt er een kop vol mee?
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan zal zo de zon wel gaan schijnen
Neuh, da's gewoon een depressietje. Pas als het er zo uitziet:quote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hou me er niet zo mee bezig maar is dat niet gevaarlijk zo'n krul
Die roze beer met dat vilt? Die heb ik voor je!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bullseye, is dat dat paard?
Die heb ik voor je.
Ik wil de roze beer nog zo graag.
Buzz krijg ik van f_r
whehehe, behoorlijk jaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neuh, da's gewoon een depressietje. Pas als het er zo uitziet: [ afbeelding ]
wordt het tijd hoger gelegen gebieden op te zoeken.
Ik ga zo een toystoryvlopje voor je maken mijn popjequote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die roze beer met dat vilt? Die heb ik voor je!
Hij hoeft 'm toch niet zelf te landen?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Wat een h**renweer
En Heer G landt vanavond rond half acht op Zestienhoven, nou... succes
Ik heb geloof ik straks een DizerDate!
Geloof je?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Wat een h**renweer
En Heer G landt vanavond rond half acht op Zestienhoven, nou... succes
Ik heb geloof ik straks een DizerDate!
Als het miezert is het al bal dus nu is het drama.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Joepie, zo fantastisch dat het hele land altijd overhoop ligt als het een beetje slecht weer is
Nou hier niet hoor, ze laten zich niet verjagenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Joepie, zo fantastisch dat het hele land altijd overhoop ligt als het een beetje slecht weer is
Het is sowieso ruk om in een vliegtuig te zitten dat moet landen met hevige windstoten, kan me best voorstellen dat ie er geen trek in heeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij hoeft 'm toch niet zelf te landen?![]()
Nou ja, ik héb een DizerDate, maar ik weet niet of dit weer roet in het eten gaat gooien. Hij moet daarna nog helemaal met de trein naar huis, dus ik weet niet of hij dat wel wil gokken qua NS en weeralarmen enzoquote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geloof je?Wanneer weet je het?
Vergeet de blaadjes op de rails nietquote:Op donderdag 11 november 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik héb een DizerDate, maar ik weet niet of dit weer roet in het eten gaat gooien. Hij moet daarna nog helemaal met de trein naar huis, dus ik weet niet of hij dat wel wil gokken qua NS en weeralarmen enzo
Jeetje als het bij zo regent als hier hebben die straks allemaal een longontsteking ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor, ze laten zich niet verjagen![]()
http://www.l1.nl/l1ve
Iedereen buiten is al zo bezopen, die merken daar niks meer van
Ja dat dusquote:Op donderdag 11 november 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergeet de blaadjes op de rails niet
Ja so?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje als het bij zo regent als hier hebben die straks allemaal een longontsteking ofzo.
Voel je niks van johquote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje als het bij zo regent als hier hebben die straks allemaal een longontsteking ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weleens de bosjes ingefietst, kwam er ook pas de volgende dag achter dat ik allemaal krassen op m'n arm had![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voel je niks van johBoh man vet stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weleens de bosjes ingefietst, kwam er ook pas de volgende dag achter dat ik allemaal krassen op m'n arm had
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik heb de derde film niet gezienquote:Op donderdag 11 november 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zo een toystoryvlopje voor je maken mijn popje![]()
Moest jij ook bijna huilen bij de derde film?
Ik wel, tot twee keer toe
Nou héquote:
Mogen wij stemmen?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou héZal ik nog wat anekdotes vertellen of gaan we gewoon weer ouderwets honden-foto's doen?
Mike ookquote:Op donderdag 11 november 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens ook een Slinky, en zijn dr ook potatoeheadjes?
Ik heb ze op mijn werk pc staan, they make me smile
Oeh! Ik hou me aanbevolen voor Stretch, Woody en Soldaat. Die andere 2 krijg ik al van oh-ohquote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het paard en ga zo weer even naar AH
Nee vertel aub!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou héZal ik nog wat anekdotes vertellen of gaan we gewoon weer ouderwets honden-foto's doen?
Gewoon ff wat eten en drinken, hij werkt vandaag in Rotterdamquote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Wat ga je voor leuks doen met Dizer dan?
Nou als dat het was dan verzoek ik de mensen toch maar om wat hondenfoto'squote:Op donderdag 11 november 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou een tijdje terug toen moest ik wat doen met m'n DigID
Tof!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Net even boven gekeken: het regent er
Maar zometeen gaat het raam erin, dan is dat weer overIk zal nog maar even wachten met koffie aanbieden
Het is wel een stuk lichter al
Ah ok, klinkt goed, en tis een lekker ding, dus enjoyquote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon ff wat eten en drinken, hij werkt vandaag in Rotterdam
Dat stond al tijden op de rol, hij is ook mijn kleega bij PR, maar het kwam er niet echt van.
Ja sorry, m'n leven is niet zo spannendquote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als dat het was dan verzoek ik de mensen toch maar om wat hondenfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik heb nog nooit iets stoms gedaan onder invloed van drankquote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n leven is niet zo spannendMaar iedereen heeft toch ooit weleens wat stoms gedaan onder invloed van drank
En als je carnaval echt zo haat woon je denk ik een beetje aan de verkeerde kant van de rivieren
Een tien jaar jonger lekker ding, maar mijn uitzicht zal idd niet rot zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt goed, en tis een lekker ding, dus enjoy
qltel staat erbij met de camera (voor de weblog) en ik duw stukken oud aanrechtblad in de kachel om nog een beetje warm te blijven (één grote ruimte hier - en boven is het daardoor warmer dan hier benedenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
Tof!
En ik zou idd even wachten met koffie, laat ze maar mooi ff doorwerken
Misschien kan je even met deze meneer contact opnemen, die zit nogal met een dilemma aangaande Dizerquote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tien jaar jonger lekker ding, maar mijn uitzicht zal idd niet rot zijn
Voel je niks van mop!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tien jaar jonger lekker ding, maar mijn uitzicht zal idd niet rot zijn
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 11 november 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
en ik duw stukken oud aanrechtblad in de kachel
Ik ook nog nooit, echt niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets stoms gedaan onder invloed van drank![]()
Knakworsten
Ik weet dat ik wel iets stoms gedaan heb maar ik heb daar geen duidelijke herinneringen meer aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet er niks meer van, maar je weet wel dat je niks stoms hebt gedaan?
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als dat het was dan verzoek ik de mensen toch maar om wat hondenfoto's
Ik vind die TS engquote:Op donderdag 11 november 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je even met deze meneer contact opnemen, die zit nogal met een dilemma aangaande Dizer
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dutje
Ik ga stofzuigen enz hiergeen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |