Ook ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik val in de onderste categorie toch?
Dat kan niet Sjabba... je mag maar 1 categorie kiezen, dus wat is het nu... fantast of sloeber?quote:
Ik vind je een fantastische sloeber!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat kan niet Sjabba... je mag maar 1 categorie kiezen, dus wat is het nu... fantast of sloeber?
quote:'Huizenverkopers worden reëler'
APELDOORN - Mensen die hun huis willen verkopen, worden steeds meer bewust van de situatie op de huizenmarkt. Dat zegt NVM-makelaar Frank Huibers in Apeldoorn.
Volgens hem vonden mensen het aan het begin van de crisis moeilijk om hun huis voor een lagere prijs te verkopen. Nu raken mensen daar meer aan gewend en zakt de prijs vaak met 5 tot 10 procent.
Een deel van de wannabe verkopers is zich gaan realiseren dat ze hun huis niet eens meer kunnen verkopen. Er werd hier vandaag de opmerking gemaakt dat een dalend aanbod toch slechter is? Nou... aanbod dat niet aangeboden wordt tegen een acceptabele prijs is feitelijk geen aanbod. Ik kan mij Toyota Starlet ook wel te koop zetten voor 10k, is dat zinvol? Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef meth77 het volgende:
Vandaaar dat de bult aan te koop staande woningen iets afvlakt
of juist wel, maar alleen voor een marktconforme prijsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een deel van de wannabe verkopers is zich gaan realiseren dat ze hun huis niet eens meer kunnen verkopen.
Serieus? Zouden ze het wel willen verkopen voor een marktconforme prijs? Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken? Ik denk dat er diverse mensen zijn die zichzelf wel voor hun kop kunnen slaan dat ze een paar maanden geleden niet zijn ingegaan op bepaalde biedingen. Nu moeten ze die pijn ook nog zien te verwerkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef meth77 het volgende:
[..]
of juist wel, maar alleen voor een marktconforme prijs
In Den Haag woont ook al dat tuig dat vreet uit de gemeenschapsruif, zo'n woning brengt hier nog geen 130k opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Bayswater het volgende:
Niets terugtrekken of prijsdalingen, dit soort woningen gaan nog gewoon voor de hoofdprijs weg![]()
http://www2.funda.nl/koop(...)aat-17/fotos/#foto-1
quote:Huizenverkopers worden reëler'
APELDOORN - Mensen die hun huis willen verkopen, worden steeds meer bewust van de situatie op de huizenmarkt. Dat zegt NVM-makelaar Frank Huibers in Apeldoorn.
Volgens hem vonden mensen het aan het begin van de crisis moeilijk om hun huis voor een lagere prijs te verkopen. Nu raken mensen daar meer aan gewend en zakt de prijs vaak met 5 tot 10 procent.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Bayswater het volgende:
Niets terugtrekken of prijsdalingen, dit soort woningen gaan nog gewoon voor de hoofdprijs weg![]()
http://www2.funda.nl/koop(...)aat-17/fotos/#foto-1
Ik rolde hier ook van mijn stoel afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef LXIV het volgende:
Een tussenherenhuis.![]()
. Hoe verzinnen ze het.
Maxime Verhagen woont erquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik rolde hier ook van mijn stoel af![]()
Toegegeven het is erg creatief, in Voorburg wonen kennelijk alleen maar echte dames en heren
Ik zet mijn koffer neerquote:
Ik zie alleen maar een herhaling van vorig jaar hoor? Niets bijzonders. Alleen de getallen zijn iets groter, ik denk dat er % niet veel zal verschillen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
217.535 huizen te koop
De teller blijft dalen, steeds meer fantasten komen tot het besef dat ze hun huis de komende 10 jaar nooit meer kunnen verkopen
over 30 jaar wel ;-)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een deel van de wannabe verkopers is zich gaan realiseren dat ze hun huis niet eens meer kunnen verkopen. Er werd hier vandaag de opmerking gemaakt dat een dalend aanbod toch slechter is? Nou... aanbod dat niet aangeboden wordt tegen een acceptabele prijs is feitelijk geen aanbod. Ik kan mij Toyota Starlet ook wel te koop zetten voor 10k, is dat zinvol? Wat denk je zelf![]()
De gezellige buurtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Sjabba het volgende:
Trouwens.. Een tussenherenhuis.
Dat iemand zo'n makelaar in de arm neemt, dat moet je bij mij toch niet doen hoor als ik iets verkoop. Wat een hippe dodo is dat dan.
Ik kende al;
Nagenoeg vrijstaande woning
Geschakelde vrijstaande woning
Halfvrijstaand (ook als het een hoekwoning betreft)
Semi-vrijstaand
Drie-onder-een-kap woning (waar het de middelste betreft en dus een tussenwoning)
Wie vult het rijtje aan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef Resistor het volgende:
Makkelijk bereikbaar (aan een drukke weg)
In het centrum (parkeerproblemen)
Voor de handige doe-het-zelver (krot)
Voor de tuinliefhebber (oerwoud)
Authentieke details (er is in jaaaren niets meer aan gedaan, behalve een beetje schoonmaken)
Ik had ergens een heel lijstje van die dingen, maar ik ben die kwijt
http://www.funda.nl/koop/(...)ark-11/omschrijving/quote:Een t-zal-mijn-tijd-wel-duren-Huisje maar ondertussen zit je wél op een wereldplek van (open)water, rust en ongebreideld polderzicht in een toch best wel leuk eigentijds (ruim+licht) woonsfeertje waar je warm zit (CV-gas) uitgebreid de ruimte hebt in keuken en badkamer (2002) maar we doen lekker niet aan EPA.., wél aan epoxy. en bij t knikkeren weet ik nu al waar ik ga zitten.
Ondanks deze winstwaarschuwing zullen we de liefhebber van rust en blauwe lucht niet kunnen tegenhouden en zal deze na-de-koop verslag doen van zn Hans-en-Grietjehuisje in zulk een lieve mensenbuurt dat de buurtjes expres hun nieuwe huis wat hoger gemaakt hebben om Hans-en-klein stukje nog van Grietje uit de wind te houden.
Typisch een ik-snap-er-helemaal-niets-van advertentie. 240k voor een oud krot in 'the middle of fucking nowhere tussen de kooien in Noord Holland', Ze zeggen wel eens dat Groningen 'boerlandia' is maar daar in Noord Holland kunnen ze er ook wat vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Jane het volgende:
Nu jullie het toch over de omschrijvingen van makelaars hebben, gooi ik er even 1 in de groep die ik van de week tegenkwam op Funda. Heb hem speciaal weer even opgezocht (wat nog niet meeviel, want toen ik hem voor het eerst las was ik eigenlijk een beetje lukraak door heel Nederland aan het rondklikken).
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)ark-11/omschrijving/
"t-zal-mijn-tijd-wel-duren", "knikkeren", "klein stukje nog van Grietje".... WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |