Daar gaan de koters tegenwoordig standaard heen als de ouders een "leesmiddagje" willen of als het regent.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:02 schreef Wijnbo het volgende:
Zwembad, indien in zomer: Bos + smokkel spel of iets dergelijks, of (jeugdherinnering) mijn leukste feestje ooit naar een binnenspeelparadijs. Maja dat was toen net nieuw...
nee das leuk!quote:
mag ik nu wel reageren?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef najazeg het volgende:
[..]
nee das leuk!
Verzin dan iets in de vorm van ergens buiten (bij mooi weer) en met verschillende leuke spelletjes om te doen oiden dan kun je daarna nog wel de snackbar in of gewoon thuis pannekoeken oid
Hier doen ze dat inderdaad niet. Je zit nog steeds wel in een eigen 'kamertje' met je feestje, wordt versierd en je krijg tegenwoordig een cadeautje van de mac.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:35 schreef craftyvirus het volgende:
Vroeger als kind een verjaardags feestje bij de Macdonalds gehad. Vond ik toen echt geniaal. Kijken in de keuken, frietjes bakken enzo :-D..
Maar ik weet niet of ze het nog steeds doen, en aangezien het allemaal franchise is, kan ik me voorstellen dat het ene filiaal het wel doet, en het andere niet..
dat klinkt erg leukquote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben ooit eens levend ganzenbord gedaan.
Dus met alle nummers op de grond op een groot grasveld en dan om de zoveel stapjes een opdracht etc. Met een bak met snoepjes ergens en nog wat dingetjes.
Ik weet niet alles meer, maar er is genoeg te verzinnen. Nadeel is dat je wel mooi weer moet hebben dus het is mss meer iets voor een lente/zomer verjaardag.
Wat toevallig dat jij ook Kim heet...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Kim2207 het volgende:
Laatst vertelde een vriendin van me dat haar dochter een kookfeestje ging geven, maar dan bij een bedrijf buiten de deur:*piep* Dat leek me ook wel erg leuk om te gaan doen. Gewoon lekker de kids 'uit handen' geven en zelf ook een beetje meehelpen en weinig stress. Want dat is nu juist meestal het geval als je het allemaal zelf moet organiseren...
Niet iedereen vindt dat leuk. Ik vind vreselijk om kinderfeestjes te begeleiden. Gelukkig vind mijn schoonmoeder dat leuk, dus komt zij meestal helpen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef edraket31 het volgende:
Joh, da's toch hartstikke leuk om zelf iets te organiseren.
Je kinderen "uit handen geven"...........Zoek jij soms ook een camping waar je kids de hele dag naar de kidsclub kunnen zodat jij aan het zwembad kunt liggen?
Ideaal toch? Buiten de vakantie om zitten ze in een internaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef edraket31 het volgende:
Joh, da's toch hartstikke leuk om zelf iets te organiseren.
Je kinderen "uit handen geven"...........Zoek jij soms ook een camping waar je kids de hele dag naar de kidsclub kunnen zodat jij aan het zwembad kunt liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |