abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 19:15:06 #181
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88873544
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ja jij waarschijnlijk niet maar je kan van gedachte veranderen wat iemand betreft!
En CW wist hoe ik toen over hem dacht, en jij blijft ouwe koeien uit de sloot halen!
Is ondertussen al maanden geleden maar jij blijft hangen zonde!!!!!
Nou niet om het een of ander, maar een paar postings terug zit je met een insinuerende ondertoon te vertellen dat je Opaatje al wat langer kent dan degenen die zijn stream volgen en uitgerekend jij begint over ouwe koeien... 8)7

Dat is nu precies de selectieve verontwaardiging waar zoveel mensen op de chats aan lijden.. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 18 november 2010 @ 19:17:52 #182
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88873672
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dan nu nog het geluid aanzetten PB _O- dan hoor je wie er allemaal over de tong gaan in Den Haag, en ja opa heeft zo zijn favorietjes waar hij ongenuanceerd op kan schelden.
Natuurlijk, maar dat zijn ook precies de mensen die hem overal uit zijn tent proberen te lokken. Mensen die opmerkingen plaatsen als Ik hoop dat zijn cluppie vanavond verliest, dan verhangt ie zichzelf misschien wel.
Maar ja, een kniesoor die er op let, want dat zijn natuurlijk doodnormale opmerkingen. :')
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88873759
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat zijn ook precies de mensen die hem overal uit zijn tent proberen te lokken. Mensen die opmerkingen plaatsen als Ik hoop dat zijn cluppie vanavond verliest, dan verhangt ie zichzelf misschien wel.
Maar ja, een kniesoor die er op let, want dat zijn natuurlijk doodnormale opmerkingen. :')
Wil je een aansteker of gaat het zo ook wel?
  donderdag 18 november 2010 @ 19:24:01 #184
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88873926
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
Als hij zich geschoffeerd voelt,tja daar heeft ie niet veel voor nodig zie ik vaak.
Is ook niet veel voor nodig.. Hooguit iemand die als moderator de integriteit op een chat dient te bewaken en tegelijkertijd voor de lol heel flauw een chatroom wegpikt "omdat het zo leuk is" of iemand die ongevraagd foto's van je huis op internet zet.. :')
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 18 november 2010 @ 19:25:18 #185
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_88873979
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Is ook niet veel voor nodig.. Hooguit iemand die als moderator de integriteit op een chat dient te bewaken en tegelijkertijd voor de lol heel flauw een chatroom wegpikt "omdat het zo leuk is" of iemand die ongevraagd foto's van je huis op internet zet.. :')
Gaat stinken van al die ouwe koeien in de sloot!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_88874136
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
Als hij zich geschoffeerd voelt,tja daar heeft ie niet veel voor nodig zie ik vaak.

Iemand uitschelden en dan ontschuldig zeggen dat ie dat tegen iemand op de TV zij ..raar want hij keek helemaal geen TV ..
:?
En jij bent een grote stoker: 5:41 Houtvester-2: je ging vanmidag nog lekker over de tong op gezelligheid Bee lekker laf als je daar een ban heb

Opa heeft zelf een ban op sio en het gaat dagelijks over hem....mond snoeren en maar lullen over iemand dag in dag uit, stelletje schijnheilen zijn sommige van jullie brrrrrrrrr

En dit is het gesprek, als het niet mag dan wordt het wel weggehaald:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 18 november 2010 @ 19:33:29 #187
185670 Poezewoes
pi_88874306
Fijn he MURK *O*
pi_88874364
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Gaat stinken van al die ouwe koeien in de sloot!!
Ja tenzij je er je voordeel mee denkt te doen met zo'n koe dan is alles oke, geef eens inhoudelijk een antwoord, die heb je zeker niet, eerst ging het niet om het vb wat ik gaf, later wel en dan is het een oude koe 8)7
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88874405
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Poezewoes het volgende:
Fijn he MURK *O*
Ja zo komen de schijnheilen wel boven water O-)
  donderdag 18 november 2010 @ 19:36:59 #190
185670 Poezewoes
pi_88874485
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:35 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ja zo komen de schijnheilen wel boven water O-)
Ja heb je gelijk in alle oude koeienvangers komen bovendrijven!!
pi_88874509
Ik zie het probleem ook niet zo. Bee heeft de pest aan opa, opa heeft de pest aan Bee. Opa laat de naam van Bee regelmatig vallen, Bee laat de naam van opa regelmatig vallen.

Waar maakt iedereen zich toch druk over.
pi_88874619
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef mootie het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo. Bee heeft de pest aan opa, opa heeft de pest aan Bee. Opa laat de naam van Bee regelmatig vallen, Bee laat de naam van opa regelmatig vallen.

Mootie het gaat erom dat ik vanmiddag niks over BQ heb gezegd dus hij moet niet liegen
In de meeste gevallen reageer ik als er wat tegen mij of over mij gezegd word.
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_88874717
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Mootie het gaat erom dat ik vanmiddag niks over BQ heb gezegd dus hij moet niet liegen
In de meeste gevallen reageer ik als er wat tegen mij of over mij gezegd word.
Margot heeft net het logje geplaatst en daar heb je het wel over Bee. :)
pi_88874745
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:29 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En jij bent een grote stoker: 5:41 Houtvester-2: je ging vanmidag nog lekker over de tong op gezelligheid Bee lekker laf als je daar een ban heb

Opa heeft zelf een ban op sio en het gaat dagelijks over hem....mond snoeren en maar lullen over iemand dag in dag uit, stelletje schijnheilen zijn sommige van jullie brrrrrrrrr

En dit is het gesprek, als het niet mag dan wordt het wel weggehaald:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een ban op SIO ja ,maar weet precies wat er wordt gezegd op SIO ..lang leven MURK.
En gaat dan uitgebreid op zijn stream ff los,ook al gaat het niet eens over hem.
Gellukkig zijn er meer momenten dat het niet over hem gaat !!
En ach een halve log tja je kan er uitknippen wat je wil natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Houtvester op 18-11-2010 20:01:25 ]
  donderdag 18 november 2010 @ 19:45:32 #195
185670 Poezewoes
pi_88874829
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef mootie het volgende:

Iedere keer maar weer hij zei dit en zij zei dat iedere keer worden er oude zaken opgerakeld, elke keer oude meuk. Bij sommige mensen gaat het hun leven beinvloeden!
Als je de PC uitzet is alles weg tijd voor een stroomstoring (geintje)
pi_88874847
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in alle oude koeienvangers komen bovendrijven!!
Ik weet exact wat het bij jou is dat kan iedereen doorzien, je wil er alleen omheen draaien.

Jij hebt opa gezegd van de stream en via jou heeft hij het gedaan (eigen keus uiteraard) vervolgens had opa best wel een beetje "succes", alleen ging opa niet naar jou poppen dansen zoals jij het allemaal wilde, die en die moesten er af en daar was opa het niet altijd mee eens en dat stak jou, jij wilde eigenlijk zelf graag de macht en je kende opa al 6 jaar en toen ben je ff mod geweest.

Om een lang verhaal kort te maken, tis jalouzie omdat de aandacht naar opa ging en niet naar jou, ook dit is een oude koe zul je zeggen maar is wel het resultaat ervan, nooit heb je uit kunnen leggen waarom je ineens een hekel hebt aan opa en als we er naar vroegen zag je het als verantwoording afleggen, so be it maar eerlijk duurt het langst
  donderdag 18 november 2010 @ 19:49:58 #197
185670 Poezewoes
pi_88875018
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ik weet exact wat het bij jou is dat kan iedereen doorzien, je wil er alleen omheen draaien.

Jij hebt opa gezegd van de stream en via jou heeft hij het gedaan (eigen keus uiteraard) vervolgens had opa best wel een beetje "succes", alleen ging opa niet naar jou poppen dansen zoals jij het allemaal wilde, die en die moesten er af en daar was opa het niet altijd mee eens en dat stak jou, jij wilde eigenlijk zelf graag de macht en je kende opa al 6 jaar en toen ben je ff mod geweest.

Om een lang verhaal kort te maken, tis jalouzie omdat de aandacht naar opa ging en niet naar jou, ook dit is een oude koe zul je zeggen maar is wel het resultaat ervan, nooit heb je uit kunnen leggen waarom je ineens een hekel hebt aan opa en als we er naar vroegen zag je het als verantwoording afleggen, so be it maar eerlijk duurt het langst
Weer een oude koe!!!!!!

En jou verhaal dat maak je er zelf van leuk bedacht!
Geen hekel maar zijn manier van doen stond mij tegen omdat ik de ouwe opa er niet in herkende en ja deze ouwe viel mij tegen, beetje aso schelden daar hou ik niet van!!
pi_88875411
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Margot heeft net het logje geplaatst en daar heb je het wel over Bee. :)
<~wilma170> BQ maakte me de grond gelijk gisteren en uiteindelijk lag het aan mij ppppppppfffffffff
Erg he
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_88875597
heeft iemand ms een samenvatting?

ik geloof dat er dingen van jaren terug spelen
pi_88875664
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Hij heeft een ban op SIO ja ,maar weet precies wat er wordt gezegd op SIO ..lang leven MURK.
En gaat dan uitgebreid op zijn stream ff los,ook al gaat het niet eens over hem.
Gellukkig zijn er meer momenten dat het niet over hem gaat !!
Het ging erom dat een mod zegt dat iemand "over de tong gaat" je bent een gespreksleider als mod, remember? In ieder geval iemand die niet mee zit te stoken en het goede voor heeft met een chat of forum en niet de verkeerde kant op zit te duwen.
pi_88875782
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Oke je hebt je bericht aangepast, wat wil je nog meer van die log? Je hebt volgens mij zelf mirc, dus laat zien??
En nu geen blabla anders kan ik iemand anders vragen, zijn der meer die mirc hebben.
  donderdag 18 november 2010 @ 20:07:20 #202
185670 Poezewoes
pi_88875811
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:07 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Dank jewel stuiter ga ik weer inloggen of registriren ok
^O^
pi_88875842
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Oke je hebt je bericht aangepast, wat wil je nog meer van die log? Je hebt volgens mij zelf mirc, dus laat zien??
En nu geen blabla anders kan ik iemand anders vragen, zijn der meer die mirc hebben.
Ben niet zo van het plak en knip werk dus ..
pi_88875904
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:08 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Ben niet zo van het plak en knip werk dus ..
Psies en weer val je door de mand ^O^
pi_88876031
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:09 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Psies en weer val je door de mand ^O^
Oow ja joh ik verzamel geen logs om ze dan op een pauper forumpje te zetten en hier is het verboden om logs van welke chat of forum dan ook te plaatsen ..ben niet uit op een ban he..
pi_88876060
Euhm, kunnen we het weer even terugbrengen naar normale propporties? Het is een minichatje met een paar chatters en onervaren mods. Dus kom niet aan met al dat gespreksleidergedoe, het is geen multionational.

We hebben het over een handjevol mensen en dan gaan er mensen para lopen doen, alsjeblieft hou op, schei uit.
pi_88876228
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Euhm, kunnen we het weer even terugbrengen naar normale propporties? Het is een minichatje met een paar chatters en onervaren mods. Dus kom niet aan met al dat gespreksleidergedoe, het is geen multionational.

We hebben het over een handjevol mensen en dan gaan er mensen para lopen doen, alsjeblieft hou op, schei uit.
mootie...die gasten zijn gek :D
waaaaaar gaat dit over.... 8)7
En echt pagina's lang....helemaal van het padje....
Zouden ze weten dat er nog meer is in het leven? :D
pi_88876326
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

mootie...die gasten zijn gek :D
waaaaaar gaat dit over.... 8)7
En echt pagina's lang....helemaal van het padje....
Zouden ze weten dat er nog meer is in het leven? :D
hehe ik vind t wel vermakelijk tbh

zou bijna denken dat ze t hebben over een zender met tig miljoen kijkers.

gaat t over een stream met 5 kijkers ofzo :)
pi_88876447
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef gomi het volgende:

[..]

hehe ik vind t wel vermakelijk tbh

zou bijna denken dat ze t hebben over een zender met tig miljoen kijkers.

gaat t over een stream met 5 kijkers ofzo :)
Het is gewoon plaatsvervangend schaamtevol Gomi :D
Het gaat werkelijk nergens meer over...De kleuters die ik had bij overblijf deden dit ook:...jij....nee jij...neeeeeeeeeee jij!!!!
_O-
pi_88876477
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Oow ja joh ik verzamel geen logs om ze dan op een pauper forumpje te zetten en hier is het verboden om logs van welke chat of forum dan ook te plaatsen ..ben niet uit op een ban he..
Dan moet je niet met een bewering komen van een halve log en knippen en die onzin, dat wat er staat dat was het, je zou het graag anders zien maar helaas en me logje staat er nog steeds btw.
Je zit gewoon onzin te verkopen en je probeert je eruit te lullen, kom met feiten ipv dat gelul er om heen.
En dit is niet de eerste keer dat je zit te stoken als mod, veel meelullers zitten er bij sio, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')