Daar zit ook geen kipquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef Poezewoes het volgende:
http://xat.com/Vinkentouw is chat van forum Vinkentouw die doet ut wel
Misschien iets vanwege de storing?
Ja Jan kon er wel af en toe op, heeft de banlist weer teruggezet maar het is echt een puinhoop!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Met mIRC wel, maar dan ziet de rest jou niet. Je typt dan voor de kat z'n kut.
Denk dat heel veel mensen wel eens of regelmatig rugklachten hebben. Hoorde vanmiddag toevallig nog een arts op t.v. zeggen dat blijven bewegen toch heel belangrijk is. En eigenlijk is dat ook wel mijn eigen ervaring. Het is pijnlijk om op gang te komen, maar even doorzetten en dan voel je je toch vaak beter. Het is ook niet voor niets dat mensen die een hernia operatie hebben gehad de eerste weken alleen mogen lopen en liggen! Als er iets slecht is voor je rug is het wel langdurig zitten! Maar als je eenmaal vast geroest bent is het een langdurige en pijnlijke zaak om de boel weer een beet soepel te krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Dus die ouwe zat lekker in zijn stoel voor de cam?
Heb 3x ernstig last gehad van mijn rug, zitten was echt niet te doen.
En idd blijven bewegen, tegen het vast zitten van al je andere spieren, geen feestje,... maar spreek ook uit ervaring.
Vandaar ik vond die knul al zo bekend voorkomen!!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:24 schreef mootie het volgende:
Ik moet even heeeeel hard lachen. Luc, de wazige rapper uit DGK, doet het met Sandra Reemer.
Ja balen!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef spuitje het volgende:
Chats doen het weer, behalve die van sio
Tsja, en "die andere" zijn juist waar geen hond intresse meer in heeft..quote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef spuitje het volgende:
Weet je wel zeker dat het een probleem van technische aard is?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef spuitje het volgende:
Belachelijke verhaal PB heb je wel eens beter mee gemaakt maar ja waar je mee omgaat he Jakkes!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een probleem van technische aard is?
Als je de laatste tijd niet actief hebt meegedaan aan uitlokken, stoken, beledigen of het uiten van doodverwensingen moet je je misschien wel zorgen gaan maken dat je een ban hebt op SIO
Nou ja, Wiem is nog wel leuk,, áls 'ie er is dan!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Tsja, en "die andere" zijn juist waar geen hond intresse meer in heeft..
'T was wel zonde, die gemiste kans. Spannend was het wél effe...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:59 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nou ja, Wiem is nog wel leuk,, áls 'ie er is dan!
Maar bij Opa melden? Hmm.. misschien als ooit die Open Dag er nog eens komt, en iedereen die wil daar gelijke kansen krijgt zonder eenzijdige "opzegging" als de toon ff niet bevalt! Maar anders zie ik daar niet veel heil meer...
Gelukt!! Dank je wel! Mag er dus toch nog opquote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
deze openen:http://www.ustream.tv/channel/stream-it-out
Bovenin de blauwe balk inloggen, dan f5 en als het goed is kun je chatten op sio. Mij is het zo gelukt.
Ik kan wel wat citaatjes plakken als je wilt hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Belachelijke verhaal PB heb je wel eens beter mee gemaakt maar ja waar je mee omgaat he Jakkes!!!
Ja wie wat bewaard die heeft wat he, wat een zielig gedoe, heb je nou echt niks anders te doen??quote:Op woensdag 17 november 2010 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan wel wat citaatjes plakken als je wilt hoor
Niets meer...helemaal goedquote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Wat een aandachthoer zeg die ouwe lul.
Wat is hier nou leuk aan ?
We hebben wel een handicap, we lopen met een verschil van ong. 1 kwartier achterelkaar aan te rennenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gelukt!! Dank je wel! Mag er dus toch nog op
Alsof het niet altijd extreem zielig was. Teringquote:Op woensdag 17 november 2010 17:44 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Niets meer...helemaal goedMaar je bent ook rijkelijk laat met de Opa-stream allang over zijn hoogtepunt heen..
Nietsquote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Wat een aandachthoer zeg die ouwe lul.
Wat is hier nou leuk aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |