Nee hoor, Margo wil ons nu laten geloven dat ze niet alles leestquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ehhh.. maar dat zegt eigenlijk meer over jóu verstandhouding me Opa dan die gok van Spuit lijkt me..![]()
Ohhw? maar wél ongelezen reageren dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, Margo wil ons nu laten geloven dat ze niet alles leest
Snor heeft het door zijn rug gaan ook op KK gemeld, dus nu niet doen of je van niets wist Margoquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ehhh.. maar dat zegt eigenlijk meer over jóu verstandhouding me Opa dan die gok van Spuit lijkt me..![]()
Ja psies, dacht minstens dat tie me dat wel even had verteld en kan het op Kieken niet vinden waar hij dat zegt, zoek jij eens als je wilquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jah das allemaal mooi en aardig maar opa zou het op KK gemeld hebben en ik kan het niet vindennnnquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Verse_Koffie het volgende:
ooopa heeft zelf tegen dijkie gezegd dat hij door zijn rug was gegaan. Heb ik zelf ook gelezen.
daar kom ik niet, maar er wordt ook aan spuitje getwijveld hier of het waar zou zijn. Nou het is waar. hij heeft het in iedere geval op zijn chat laten weten gisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jah das allemaal mooi en aardig maar opa zou het op KK gemeld hebben en ik kan het niet vindennnn
ach gut o gut o gut spiertje verekt met het openen van een flesje Heineken..??quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Verse_Koffie het volgende:
ooopa heeft zelf tegen dijkie gezegd dat hij door zijn rug was gegaan. Heb ik zelf ook gelezen.
Yep, er schijnt een probleem te zijn op Ustream.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef spuitje het volgende:
Kan al de hele middag niet op de stream/chat van sio komen. Meer mensen last van?
Dank jullie wel, weet ik dat het niet aan de pc ligtquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, er schijnt een probleem te zijn op Ustream.
Ik ben 1 keer door m'n rug gegaan. Eerst moesten we echt ontzettend lachen, omdat ik als een omaatje rondstrompelde. Maar als je je dan realiseert dat je de trap niet meer op kan, en eerst op je knietjes en dan omrollen het nieuwe in bed stappen is..... Auw! En dat heeft wel een dag of 10 geduurd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef beequeen het volgende:
En hij staat net zo soepeltje uit zijn stoel op. Wat een rugklachen zeg.
En direct offline. Wat een komediant. Betrapt dus.![]()
Daar zit ook geen kipquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef Poezewoes het volgende:
http://xat.com/Vinkentouw is chat van forum Vinkentouw die doet ut wel
Misschien iets vanwege de storing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |