Verkapte doodsverwensing!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
een zalig uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar Kaartje vergeten jullie
dus niet alleen het zalig uiteinde kaartje, staat zo lullig![]()
quote:
Na ja zeg en ik heb de naam hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ja jij snapt hem, niet dat ik opa wat toe wens hoor ja geluk en gezondheid, anders krijg je dat weer
![]()
maar er zullen mallooten tussen zitten die alleen een zalig uiteinde kaartje gaan sturen, ja je weet het nooit met die relbejaarde onderling.
Iemand een prettige Hemelvaart wensen valt ook niet altijd goed hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ja jij snapt hem, niet dat ik opa wat toe wens hoor ja geluk en gezondheid, anders krijg je dat weer
![]()
maar er zullen mallooten tussen zitten die alleen een zalig uiteinde kaartje gaan sturen, ja je weet het nooit met die relbejaarde onderling.
Mag hopen dat dat ding nep is anders liggen alle naalden er al lang voor 25 december onderquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen groot feest op http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid: Oop gaat de kerstboom optuigen!
Log op tijd in, dan mis je niks!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat ding nep is anders liggen alle naalden er al lang voor 25 december onder
beter dan een steen om zijn nekquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een gelukssteentje in zijn oor hangen.
[ afbeelding ]
zie je wel, je bent best een grote meid en luistert ook wel eens naar een anderquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Op een naburige chat waren er nogal wat klachten dat ik me schuldig zou maken aan negatieve beeldvorming over Oop, omdat ik hem nog wel eens met een flesje bier fotografeer..
Aangezien ik me alle kritiek ter harte neem deze foto
[ afbeelding ]
Ach, met 7700 views voor dit topic doen ze het hier ook nog niet zo slecht..quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb ineens een briljante ingeving!Als je die caps nou eens op Kk gaat plaatsen, daar zit het gros van de opafans!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb ineens een briljante ingeving!Als je die caps nou eens op Kk gaat plaatsen, daar zit het gros van de opafans!
Nou fan wil ik me niet noemen maar kom hier wel om bij te lezen in het opa topicquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |