Nee U zit helemaal niet in de goede richting,fout dusquote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat, dat Kiekenkot (zeg ik het goed) een soort geheim genootschap is, zeg maar de Zwarte Hand der Huismussen, waar alles wat hier en op de chats gebeurt, over de tong gaat, waarbij bel-, mail- en andere acties om het woord en het gelijk van de genootschap te verkondigen, niet geschuwd worden. Zit ik een beetje in de richting ?
denk dat Margo het je het beste kan uitleggen, zij is namelijk KiekenKot dus margo kom er maar ff inquote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat, dat Kiekenkot (zeg ik het goed) een soort geheim genootschap is, zeg maar de Zwarte Hand der Huismussen, waar alles wat hier en op de chats gebeurt, over de tong gaat, waarbij bel-, mail- en andere acties om het woord en het gelijk van de genootschap te verkondigen, niet geschuwd worden. Zit ik een beetje in de richting ?
Klopt helemaal, ze staan ook overal bekend als de KKK de KiekenKotKopieërders.. voor al Uw copieërwerk klaar in een dag! Incl. hun fantastische gratis service; vernietigende comments op maat...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Margo heeft het in het vorige topic al uitgelegd: KK is een open en eerlijk forum waar niet wordt geroddeld maar waar meningen worden gegevenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Margo het je het beste kan uitleggen, zij is namelijk KiekenKot dus margo kom er maar ff in![]()
als je je wilt aanmelden moet je wel ff wachten tot Margo je hebt geactiveerd dan mag je op het forum lezen, posten, en meer van dat soort zaken, misschien is het wat voor je Jian, alleen mij zal je daar niet tegen komen dus ik zeg DOEN, zo lekker rustig zonder Toverheks
Normaal kom ik hier óók nooit, maar die ouwe schijnt nogal een notoire zeikert te zijn met een eigen sjetboxje ernaast... de sport schijnt ook te zijn om terug te zeiken zonder Ban te krijgen wegens "brutaliteit" Veel succes!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef fonsoy het volgende:
Normaal kom ik hier nooit, maar ik moet hier even op reageren. Wat is dat voor een kerel, dat hij continue een stream van zichzelf uitzendt
Lijkt 'ie een beetje op Kees ofzo?
Tss.. dat jij Opa zomaar durft te commenten...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa kijkt Ajax...
Suarez moet niet zeiken.. Alsof elke bal van hem goed is..
[ afbeelding ]
Oop is niet een kerel, Oop is een INSTITUUT.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef fonsoy het volgende:
Normaal kom ik hier nooit, maar ik moet hier even op reageren. Wat is dat voor een kerel, dat hij continue een stream van zichzelf uitzendt
Lijkt 'ie een beetje op Kees ofzo?
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is niet een kerel, Oop is een INSTITUUT.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niet overdrijven heSnorremans is gewoon een Haagse alcoholist zonder een greintje gevoel voor humor
Men hoeft niet te verwachten dat dat ook gebeurt op Stream-it-out. Die bans blijven gewoon.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef SeSeSeS het volgende:
Alhoewel, er gaan geruchten dat Opa vanavond van 21:00 tot 22:00h "Open Huis" heeft op zijn chat, en voor deze gelegenheid zelfs zijn Banlist opheft om alles uit te praten..![]()
Maar hang me er niet aan op...![]()
Gelijk heb je TMquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Men hoeft niet te verwachten dat dat ook gebeurt op Stream-it-out. Die bans blijven gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |