abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 01:20:59 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88582093
In dit topic kan commentaar worden gegeven op de stream van Opaatje.

Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal.
Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken.

Verder heeft Opa een papegaai en een aantal katten.

Heeft Opaatje ook slechte eigenschappen? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax. ;)

Voor de stream van Opaatje: http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid

Let op: de oude stream "opaatje" werkt niet meer. Deze is gekaapt (omdat dat "leuk" was en "hij toch leeg stond") door iemand die op andere chats moderator speelt en het goede voorbeeld moet geven.

Wie naast de chat van Opaatje ook die van Peter en Tonja wil volgen kan terecht op http://www.opaatje.tk/

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 november 2010 @ 01:23:25 #2
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88582132
FIPO :+

En laten we weer proberen lief te zijn voor elkaar *G*
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 november 2010 @ 11:04:29 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_88587085
Goed, ik begrijp dus dat, dat Kiekenkot (zeg ik het goed) een soort geheim genootschap is, zeg maar de Zwarte Hand der Huismussen, waar alles wat hier en op de chats gebeurt, over de tong gaat, waarbij bel-, mail- en andere acties om het woord en het gelijk van de genootschap te verkondigen, niet geschuwd worden. Zit ik een beetje in de richting ? :7
pi_88592865
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat, dat Kiekenkot (zeg ik het goed) een soort geheim genootschap is, zeg maar de Zwarte Hand der Huismussen, waar alles wat hier en op de chats gebeurt, over de tong gaat, waarbij bel-, mail- en andere acties om het woord en het gelijk van de genootschap te verkondigen, niet geschuwd worden. Zit ik een beetje in de richting ? :7
Nee U zit helemaal niet in de goede richting,fout dus
pi_88599360
quote:
denk dat Margo het je het beste kan uitleggen, zij is namelijk KiekenKot dus margo kom er maar ff in :P

als je je wilt aanmelden moet je wel ff wachten tot Margo je hebt geactiveerd dan mag je op het forum lezen, posten, en meer van dat soort zaken, misschien is het wat voor je Jian, alleen mij zal je daar niet tegen komen dus ik zeg DOEN, zo lekker rustig zonder Toverheks *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 11 november 2010 @ 17:04:46 #6
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88600597
Geen bier vandaag. Oop is vandaag gezond bezig: hij zit aan de rode wijn :)

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 november 2010 @ 17:05:33 #7
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88600625
Tijdens het verzoekuurtje swingt Oop lekker mee met de Havenzangers :)

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88601890
quote:
Klopt helemaal, ze staan ook overal bekend als de KKK de KiekenKotKopieërders.. voor al Uw copieërwerk klaar in een dag! Incl. hun fantastische gratis service; vernietigende comments op maat... ^O^
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_88602751
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

denk dat Margo het je het beste kan uitleggen, zij is namelijk KiekenKot dus margo kom er maar ff in :P

als je je wilt aanmelden moet je wel ff wachten tot Margo je hebt geactiveerd dan mag je op het forum lezen, posten, en meer van dat soort zaken, misschien is het wat voor je Jian, alleen mij zal je daar niet tegen komen dus ik zeg DOEN, zo lekker rustig zonder Toverheks *O*
Margo heeft het in het vorige topic al uitgelegd: KK is een open en eerlijk forum waar niet wordt geroddeld maar waar meningen worden gegeven :s)
pi_88603996
Normaal kom ik hier nooit, maar ik moet hier even op reageren. Wat is dat voor een kerel, dat hij continue een stream van zichzelf uitzendt :')
Lijkt 'ie een beetje op Kees ofzo? :P
pi_88604173
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef fonsoy het volgende:
Normaal kom ik hier nooit, maar ik moet hier even op reageren. Wat is dat voor een kerel, dat hij continue een stream van zichzelf uitzendt :')
Normaal kom ik hier óók nooit, maar die ouwe schijnt nogal een notoire zeikert te zijn met een eigen sjetboxje ernaast... de sport schijnt ook te zijn om terug te zeiken zonder Ban te krijgen wegens "brutaliteit" Veel succes! ^O^
  donderdag 11 november 2010 @ 19:04:11 #12
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88604880
Opa kijkt Ajax...

Suarez moet niet zeiken.. Alsof elke bal van hem goed is..

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88605325
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa kijkt Ajax...

Suarez moet niet zeiken.. Alsof elke bal van hem goed is..

[ afbeelding ]
Tss.. dat jij Opa zomaar durft te commenten... -O-
  donderdag 11 november 2010 @ 22:32:46 #14
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88615498
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef fonsoy het volgende:
Oop is niet een kerel, Oop is een INSTITUUT. ^O^
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88618860
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Oop is niet een kerel, Oop is een INSTITUUT. ^O^
Niet overdrijven he :) Snorremans is gewoon een Haagse alcoholist zonder een greintje gevoel voor humor
pi_88619698
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef spuitje het volgende:

[..]

Niet overdrijven he :) Snorremans is gewoon een Haagse alcoholist zonder een greintje gevoel voor humor
}:|
pi_88641649
Opa staat tegenwoordig onder contrôle van Omie... :Y tsja er gaan zóóveel geruchten over Opa.. :9

vrijdag 12 november 2010 @ 19:39:42 #18
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88645100
Oop zit lekker aan de wijn.

Vien.. de.. pee.. de la ode.. een lekker wijntje van de Aldi

Proost!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Pearlbitch op 12-11-2010 19:51:14 ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:00:08 #19
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_88671481
TVP danmaar
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_88672030
Heeee Bommie!!!
pi_88672433
Verdwaald Bommie? Er is hier nauwelijks meer wat te beleven dan steeds hetzelfde Opa-hoofd te zien... :N
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_88672511
Alhoewel, er gaan geruchten dat Opa vanavond van 21:00 tot 22:00h "Open Huis" heeft op zijn chat, en voor deze gelegenheid zelfs zijn Banlist opheft om alles uit te praten.. ^O^
Maar hang me er niet aan op... O-)
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_88673356
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef SeSeSeS het volgende:
Alhoewel, er gaan geruchten dat Opa vanavond van 21:00 tot 22:00h "Open Huis" heeft op zijn chat, en voor deze gelegenheid zelfs zijn Banlist opheft om alles uit te praten.. ^O^
Maar hang me er niet aan op... O-)
Men hoeft niet te verwachten dat dat ook gebeurt op Stream-it-out. Die bans blijven gewoon.
pi_88673400
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Men hoeft niet te verwachten dat dat ook gebeurt op Stream-it-out. Die bans blijven gewoon.
Gelijk heb je TM
pi_88673432
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:24 schreef danaqui het volgende:

[..]

Gelijk heb je TM
Dat heb ik altijd O~)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')