hmmm da's minder.......quote:Op donderdag 11 november 2010 08:31 schreef iBenny het volgende:
Dat klote internet lag er gisteravond helemaal uit
Ah, jij ook al...quote:Op donderdag 11 november 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dit word een saaie dag.... met weinig werk![]()
LeukNOT!
ik heb me gisteren uit de naad gewerkt, dus mij lijkt het wel even lekker zo'n dagjequote:Op donderdag 11 november 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dit word een saaie dag.... met weinig werk![]()
LeukNOT!
ligt aan jou denk ik, zik zie linksbovenin gewoon de reclamequote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef kitao het volgende:
Vreemd, in de linkerhoek zie ik een klein strookje onleesbare reclame, maar dat is alles.
Ik denk niet dat de adverteerders zo blij zullen zijn met deze nieuwe site-indeling ?
liep om 6 uur al over schoolplein, fiets daar parkeren want de oudste heeft fietsles vandaag, fiets past niet in auto vrouwlief.....quote:
de oplossing... een aboquote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef kitao het volgende:
Vreemd, in de linkerhoek zie ik een klein strookje onleesbare reclame, maar dat is alles.
Ik denk niet dat de adverteerders zo blij zullen zijn met deze nieuwe site-indeling ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |