Nee hoor. Jij had officieel de laatste.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik zat op jullie te wachten want ik zat door een slotje heen te hengelen volgens mij?
ah ok, nou sorry!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij had officieel de laatste.
Dan koop je er een keer 1.quote:
Misbruik van mod-machtquote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik zat op jullie te wachten want ik zat door een slotje heen te hengelen volgens mij?
Slaap lekker DEquote:Op woensdag 10 november 2010 23:57 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed.
slaap lekker allemaal.
Goedzo! Rustige nachtquote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE
En ik heb mijn boterhammetjes (en sla en banaan en 2 mandarijnen) bij me hoor
Hey Girl, ah al klaarquote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedzo! Rustige nacht
Ik zit even bij te komen van een avonddienstje, straks naar bedHet gaat trouwens morgen middag een beetje stormen
Huizenjacht staat heel even laag, vrijdag weer naar een bank voor een gesprek.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef MissHobje het volgende:
Hey Girl, ah al klaarlekker.
Ja storm of iets las ik ook al, blij dat ik dan net ff vrij ben een daggie(das hier nooit best dan qua meldingen)
Hoe gaat het met de huizenjacht?
Goed dat je het zegt, ik moet morgen even bellen en reserveren. Wil jij nog iets extra's erbij?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb best zin in een beetje stormEn ik heb zo'n enorme zin in volgende week, kan niet wachten!!
Ja die dingen gaan dan ff tergend traag en ineens zit je zomaar in een wervelwindquote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huizenjacht staat heel even laag, vrijdag weer naar een bank voor een gesprek.
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet morgen even bellen en reserveren. Wil jij nog iets extra's erbij?
Dan gaan Isa en ik naar de sauna, na een nachtje hier logeren, en misschien ook nog wel iets heerlijks zelfgemaakts op tafel voor het slapenquote:
Ja tis nogal wat heh? Dinsdag maar even kijken, maandag ookquote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Isabeau het volgende:
We gaan naar ElysiumDoe maar even niks extra's Lein, dan zien we daar eventueel wel weer (kijk net naar de prijslijst, ay ay )
We kunnen een massage van 175 euro doen (staat: "4 handen" bij : )quote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja tis nogal wat heh? Dinsdag maar even kijken, maandag ook
Heerlijk zeg genieten jullie maar lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan gaan Isa en ik naar de sauna, na een nachtje hier logeren, en misschien ook nog wel iets heerlijks zelfgemaakts op tafel voor het slapen
Quality timequote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan gaan Isa en ik naar de sauna, na een nachtje hier logeren, en misschien ook nog wel iets heerlijks zelfgemaakts op tafel voor het slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |