Nee hoor. Jij had officieel de laatste.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik zat op jullie te wachten want ik zat door een slotje heen te hengelen volgens mij?
ah ok, nou sorry!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij had officieel de laatste.
Dan koop je er een keer 1.quote:
Misbruik van mod-machtquote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik zat op jullie te wachten want ik zat door een slotje heen te hengelen volgens mij?
Slaap lekker DEquote:Op woensdag 10 november 2010 23:57 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed.
slaap lekker allemaal.
Goedzo! Rustige nachtquote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE
En ik heb mijn boterhammetjes (en sla en banaan en 2 mandarijnen) bij me hoor
Hey Girl, ah al klaarquote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedzo! Rustige nacht
Ik zit even bij te komen van een avonddienstje, straks naar bedHet gaat trouwens morgen middag een beetje stormen
Huizenjacht staat heel even laag, vrijdag weer naar een bank voor een gesprek.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef MissHobje het volgende:
Hey Girl, ah al klaarlekker.
Ja storm of iets las ik ook al, blij dat ik dan net ff vrij ben een daggie(das hier nooit best dan qua meldingen)
Hoe gaat het met de huizenjacht?
Goed dat je het zegt, ik moet morgen even bellen en reserveren. Wil jij nog iets extra's erbij?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb best zin in een beetje stormEn ik heb zo'n enorme zin in volgende week, kan niet wachten!!
Ja die dingen gaan dan ff tergend traag en ineens zit je zomaar in een wervelwindquote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huizenjacht staat heel even laag, vrijdag weer naar een bank voor een gesprek.
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet morgen even bellen en reserveren. Wil jij nog iets extra's erbij?
Dan gaan Isa en ik naar de sauna, na een nachtje hier logeren, en misschien ook nog wel iets heerlijks zelfgemaakts op tafel voor het slapenquote:
Ja tis nogal wat heh? Dinsdag maar even kijken, maandag ookquote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Isabeau het volgende:
We gaan naar ElysiumDoe maar even niks extra's Lein, dan zien we daar eventueel wel weer (kijk net naar de prijslijst, ay ay )
We kunnen een massage van 175 euro doen (staat: "4 handen" bij : )quote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja tis nogal wat heh? Dinsdag maar even kijken, maandag ook
Heerlijk zeg genieten jullie maar lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan gaan Isa en ik naar de sauna, na een nachtje hier logeren, en misschien ook nog wel iets heerlijks zelfgemaakts op tafel voor het slapen
Quality timequote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan gaan Isa en ik naar de sauna, na een nachtje hier logeren, en misschien ook nog wel iets heerlijks zelfgemaakts op tafel voor het slapen
Ik wil meehee.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Pa-ha-hardon?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen een massage van 175 euro doen (staat: "4 handen" bij : )
Sweet dreams Bluezzziequote:Op donderdag 11 november 2010 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Quality time
* Bluezz gaat slapietime doen. Dag Dearests
Zo'n hammam lijkt me wel een keer lekker!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Pa-ha-hardon?Ik zat aan een gewone massage of aan een gezichtsbehandeling te denken
Ja. Maar het voelt ook heel... kweenie. Passend ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik word wel een beetje droevig van je onderschrift, Lein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, Isa, ik wil maandag lamsbout met honing, thijm en knoflook maken, zie je daar wat in?
Een culinaire relatiequote:Op donderdag 11 november 2010 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hooters was hier en was onder de indruk van mijn kookkunst.Ze wil voor me koken dit weekend.
Waar gaat dit heen
Anders ik welquote:Op donderdag 11 november 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, Isa, ik wil maandag lamsbout met honing, thijm en knoflook maken, zie je daar wat in?
Dinsdag wel, maandag niet. Oh, en de wisselsmaak is Butterscotchquote:Op donderdag 11 november 2010 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Een culinaire relatieQQ well done
Lein, is de ijssalon nog open?
Hmm, ik wilde dinsdag niet te laat thuis zijn eigenlijkquote:
Dat worden dus kook-orgiën tussen Hooters en jou de komende tijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hooters was hier en was onder de indruk van mijn kookkunst.Ze wil voor me koken dit weekend.
Waar gaat dit heen
Wel lekker gedanst vanavond.![]()
Ze gaan om 13 uur openquote:Op donderdag 11 november 2010 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik wilde dinsdag niet te laat thuis zijn eigenlijk
Ulduar
Wok-restaurants en Van der Valks en McDonalds.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:04 schreef Isabeau het volgende:
En wat zijn dan vooral niet-culinaire restaurant??
*trapt hem wel inquote:Op donderdag 11 november 2010 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn eigenlijk 'culinaire restaurants'? En wat zijn dan vooral niet-culinaire restaurant??
Ik dacht om 13:00 in de sauna te liggen :pquote:Op donderdag 11 november 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze gaan om 13 uur open
Je kan waarschijnlijk het best naar Gouda treinen, dan haal ik je daar op.
Uit het oog, uit het hart hè. Sterkte in ieder geval morgen!quote:Op donderdag 11 november 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
Laatste glaasje inschenken en dan mij geestelijk voorbereiden voor WIA-voortgangsgesprek met directrice morgen en confrontatie met al mijn collega's die na anderhalve maand niets van zich hebben laten horen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
Laatste glaasje inschenken en dan mij geestelijk voorbereiden voor WIA-voortgangsgesprek met directrice morgen en confrontatie met al mijn collega's die na anderhalve maand niets van zich hebben laten horen.
Ze weten allemaal wat er aan de hand is en we zijn een bedrijf van in totaal slechts 14 m/v.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, beetje dude-gevoel he.
Op zich zou je van collega's wel verwachten dat ze bij je informeren. Of had je ze verteld dat je even rust wilde? Je had ze toch helemaal niks verteld?
DOEquote:Op donderdag 11 november 2010 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Waar gaat dit heen
Wel lekker gedanst vanavond.![]()
Het kan toch niet zijn dat ze er allemaal geen drol om geven? Er moet wel iets anders aan de hand zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weten allemaal wat er aan de hand is en we zijn een bedrijf van in totaal slechts 14 m/v.
Ik zou soms even gebeld hebben als een collega in zo'n situatie zit.
Ik gok dat deze dame Steer als erg leuke aanwinst voor haar vriendenkring ziet. Een move maken (proberen te zoenen oid) zal haar doen inzien dat Steer iets meer wil. Mijn verwachting is dat ze daarna flink wat afstand zal nemen om Steer geen valse hoop te geven.quote:
Zoiets dacht ik ook al...friendship zone gedoe enzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok dat deze dame Steer als erg leuke aanwinst voor haar vriendenkring ziet. Een move maken (proberen te zoenen oid) zal haar doen inzien dat Steer iets meer wil. Mijn verwachting is dat ze daarna flink wat afstand zal nemen om Steer geen valse hoop te geven.
Enige wat je kan doen: haar 'een move' laten maken. Maar ik gok dat ze dat nooit gaat doen.
OOk sweet dreamsquote:Op donderdag 11 november 2010 01:18 schreef golfer het volgende:
Drankje is op.
Ik duik achter die billen aan!
Klopt, dit soort dames hebben een HELE grote groep mannen die om haar heen cirkelen, af en toe wat cadeautjes geven (in natura of in geld) in de hoop hun DNA te mogen doorgeven. Maar zij is ook niet gek natuurlijk, en waarom zou ze er geen gebruik van maken? Die mannen *zijn* er nu eenmaal en ze *heeft* nu eenmaal die mooie genen gekregen van haar ouders, en over 20 jaar kan het niet meer.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok dat deze dame Steer als erg leuke aanwinst voor haar vriendenkring ziet. Een move maken (proberen te zoenen oid) zal haar doen inzien dat Steer iets meer wil. Mijn verwachting is dat ze daarna flink wat afstand zal nemen om Steer geen valse hoop te geven.
Enige wat je kan doen: haar 'een move' laten maken. Maar ik gok dat ze dat nooit gaat doen.
Een anderen danspartner zoeken?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, dit soort dames hebben een HELE grote groep mannen die om haar heen cirkelen, af en toe wat cadeautjes geven (in natura of in geld) in de hoop hun DNA te mogen doorgeven. Maar zij is ook niet gek natuurlijk, en waarom zou ze er geen gebruik van maken? Die mannen *zijn* er nu eenmaal en ze *heeft* nu eenmaal die mooie genen gekregen van haar ouders, en over 20 jaar kan het niet meer.
Dus hupsakee.
Aan de andere kant kan ik het zelf natuurlijk laten ploffen, door een move te maken en te kijken wat er gebeurt. Wil ze niet dan heb ik iig respect dat ik het geprobeerd heb (veel mannen proberen niet eens) en wil ze wel dan... uh. Ja weet ik veel wat ik dan ga doen.
Ja, en wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet idd wel lukken.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een anderen danspartner zoeken?
Ze duwde haar kont in m'n kruis vandaag, maar dat kon ook aan de dans liggenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:25 schreef rijsttafel het volgende:
Je gaat ook niet gelijk zoenen, natuurlijk. Aan lichaamstaal e.d. merk je wel of het kan of niet. Maar je moet er wel naartoe werken en dat noem ik een move![]()
Wat gebeurt op de dansvloer blijft op de dansvloer.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze duwde haar kont in m'n kruis vandaag, maar dat kon ook aan de dans liggen
Sorry CF. Gaat hem niet worden danquote:
Lekker bezig Freek (P)quote:Op donderdag 11 november 2010 01:43 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zit nu alweer de hele avond te kloten met de software voor de SqueezeBoxHet ding werkt maar nee....ik moest weer gaan nerden
Nou ja...tijd voor bed denk ik
Klinkt lekker hoor Steerquote:Op donderdag 11 november 2010 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen weer een dag
Is mijn beurt om taart mee te nemen (iedere week is een andere onderzoeker de lul).
Ik heb gekocht: 20 gebakschelpjes, blanke vla, Hak vlaaifruit, slagroom en verse aarbeien. In die volgorde op elkaar stapelen. Ben benieuwd of dit beter gewaardeerd wordt dan de dr. Oetker brownies, Tiramisu en appelflappen van de afgelopen drie weken.
Omdat je zo'n lieve jongen bentquote:Op donderdag 11 november 2010 08:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kom ik toch steeds in die Friendzone![]()
Moggel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 11 november 2010 07:27 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
@Steer: je zit in de friendzone. Maak een move, maar schrikt ze, dan heb je pech. Het is een afweging die je moet maken natuurlijk.
@Golfer: succes vandaag. Rotgesprekken zijn het.
Nee hoor, die heeft vooral zelfmedelijden omdat zij nu zoveel moet regelen. De heks.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:41 schreef LieLie het volgende:
En laat die locatieleidster maar zeiken , die snapt waarschijnlijk ook uiteindelijk wel dat ze aan een kotsende juf niet zoveel heeft![]()
Ja, oké, die mensen heb je natuurlijk ook nogquote:Op donderdag 11 november 2010 08:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft vooral zelfmedelijden omdat zij nu zoveel moet regelen. De heks.
In theorie wel, maar aangezien Son op mij lijkt in dit opzicht helpt die theorie nooit zoveelquote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar dan is een schuldgevoel nog minder nodig
Nja, het wás ook handiger geweest als ik gister al gebeld had.. maar tot ik kotsend onder de douche stond was ik gewoon van plan te gaan.. Misschien had ik toch moeten gaan om op te starten.. maar dan was ik waarschijnlijk weer gebleven en dat was nu echt niet verstandig geweest,quote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, oké, die mensen heb je natuurlijk ook nogMaar dan is een schuldgevoel nog minder nodig
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:00 schreef LieLie het volgende:
Mijn weegschaal mag mij niet!!![]()
Hij knipperde tussen 79,8/79,9/80,0 en bleef uiteindelijk toch op die laatste hangen
Maar het is een digitale, en een hele standvastige. Als ie een gewicht heeft gekozen blijft ie daar bijquote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je heen en weer wiebelen tot hij een halve kilo minder aangeeft![]()
Ze mogen ons gewoon nietquote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Waarom krijg je als beloning voor elke dag sporten/bewegen altijd weer een extra kilo op de weegschaal
Wat stom van haar....wel goed dat je meteen voor jezelf op komtquote:Op donderdag 11 november 2010 08:33 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het werd me niet bepaald in dank afgenomen, maar heb me vanochtend noodgedwongen toch ziek gemeld. Stond kotsend onder de douche (gelukkig had ik niet echt iets in mijn maag).. Meteen ook voor morgen afgemeld. Maar er werd me wel doodleuk een schuldgevoel aangepraat door de locatieleidster. Heb haar meteen gezegd dat ik dat zo voelde en niet bepaald eerlijk vind. Ik wilde tenslotte uit alle macht toch gaan werken, maar het kán gewoon echt niet!
Ze zoeken het maar uit met die klas van me.. zie het volgende week allemaal wel weer..
Ik ga mijn best doen,, zie het woensdag wel weer. Zal alleen vandaag of morgen mijn collega even bellen om haar voor te bereiden. En overleggen over de woensdag dat zij niet voor de klas staat en er een 'invalster' is. Dat gaat dus gewoon niet goed, dus ik vrees dat ik om de week mijn RT zal moeten opgeven. Kijken hoe we dat kunnen regelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Beterschap Sun & laat het van je af glijden verder
Dat zal het zijnquote:
spieren!!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Waarom krijg je als beloning voor elke dag sporten/bewegen altijd weer een extra kilo op de weegschaal
Na een weekje? Ik geloof nooit dat het zo snel gaatquote:
Jawel joh! zijn gewoon spierenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na een weekje? Ik geloof nooit dat het zo snel gaat
Maar ik voel me er wel heel fijn bij (het bewegen that is, die kilo mogen ze in principe houden) dus ik ben blij
Das liefquote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel joh! zijn gewoon spieren![]()
![]()
Maar uiteraard duurt dat wat langer, maar dat is niet leuk om te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |