Deze staan nu in quarantaine ga maar naar SIDN en probeer maar een naam te registeren. Krijg je meteen een melding dat ze nu in quarantaine staan.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Leuke lijst, maar een lijst met domeinen die nu *in* quarantaine zijn zou natuurlijk nog mooier zijn
Edit: Oh, ik zie dat er ook een link staat naar een site waar je die lijst kunt inzien, maar dan moet je je wel eerst registreren
Niet allemaal dan, of de lijst is niet actueel, ik had er net een willekeurige uitgehaald om te testen (gedichtenexpress.nl) en die is vrij.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef Razor21 het volgende:
Deze staan nu in quarantaine ga maar naar SIDN en probeer maar een naam te registeren. Krijg je meteen een melding dat ze nu in quarantaine staan.
Helaas niet, domeinkapers zijn nog steeds een probleem. Ik wacht ook al jaren totdat een bepaalde domeinkaper failliet gaat omdat ze een domein hebben dat ik graag wil (en ik vertik het om die lui geld te laten verdienen aan dit soort praktijken). Maar ik ben bang dat dan gewoon een ander die domeinen weer overkoopt mocht dat ooit gebeurenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Blue_note het volgende:
Maar is hier echt nog geld uit te halen momenteel ? Dacht dat die tijd wel vrij ver voorbij was.
Ja hoor heb 2 jaar geleden per toeval 1500 euro gekregen van Bose voor u-music.nlquote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Blue_note het volgende:
Maar is hier echt nog geld uit te halen momenteel ? Dacht dat die tijd wel vrij ver voorbij was.
Ja, maar Microsoft is een merknaamquote:Op donderdag 11 november 2010 14:48 schreef Blue_note het volgende:
Maar die website geeft bijvoorbeeld ook aan dat microsoft.nl in quarantaine staat. Stel je neemt dat domein over (als dat al kan) dan zal Microsoft je toch wel wat anders vertellen of niet?
Ik meen hier eens iets over gelezen te hebben, maar ik weet er het fijne niet meer van.
Nog een keer goedkijken er staat micosoft dus zonder R.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:48 schreef Blue_note het volgende:
Maar die website geeft bijvoorbeeld ook aan dat microsoft.nl in quarantaine staat. Stel je neemt dat domein over (als dat al kan) dan zal Microsoft je toch wel wat anders vertellen of niet?
Ik meen hier eens iets over gelezen te hebben, maar ik weet er het fijne niet meer van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |