First Round (Group Phase) Best of nine legsquote:Daily Mirror Grand Slam of Darts - Schedule of Play
Saturday November 13
6pm-10.30pm
Groups A-D First Games
Colin Osborne v Robert Thornton
Mervyn King v Stacy Bromberg
Vincent van der Voort v Tony O'Shea
Gary Anderson v Mark Hylton
Simon Whitlock v Dave Chisnall
James Wade v Justin Pipe
Wayne Jones v Mark Webster
Terry Jenkins v John Henderson
Sunday November 14
Afternoon Session - 12.30pm-5pm
Co Stompe v Scott Waites
Colin Lloyd v Darryl Fitton
Paul Nicholson v Arron Monk
Wes Newton v Ted Hankey
Ronnie Baxter v Steve Beaton
Adrian Lewis v Martin Phillips
Raymond van Barneveld v Tricia Wright
Phil Taylor v Michael van Gerwen
Evening Session - 6pm-10.30pm
Groups A-D Second Games
The winners of Saturday's games will play each other and the losers will play each other
Monday November 15
6pm-10.30pm
Groups E-H Second Games
The winners of Sunday afternoon's games will play each other and the losers will play each other
Tuesday November 16
6pm-10.30pm
Groups A-D Final Games
Wednesday November 17
6pm-10.30pm
Groups E-H Final Games
Thursday November 18
6pm-10.30pm
Groups A-D Second Round
Winner A v Runner-Up B
Winner B v Runner-Up A
Winner C v Runner-Up D
Winner D v Runner-Up C
Friday November 19
6pm-10.30pm
Groups E-H Second Round
Winner E v Runner-Up F
Winner F v Runner-Up E
Winner G v Runner-Up H
Winner H v Runner-Up G
Saturday November 20
Quarter-Finals x2
Evening Session - 6pm-10.30pm
Quarter-Finals x2
Sunday November 21
Semi-Finals
Evening Session - 8pm-10.30pm
Final
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
Adams nodigen ze niet meer uit. Dat is in goed overleg besloten
.
Staat gewoon in de OP lijkt me?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef LuieSurinamer het volgende:
komt dit ook op tv?
en zo ja, welk kanaal?
Hij koos niet voor niks die usernamequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP lijkt me?
quote:Darts star Phil Taylor to wear glasses at Grand Slam
Phil Taylor will wear glasses at the oche for the first time at this year's Grand Slam of Darts in Wolverhampton.
The 15-times world champion will don spectacles for his clash with Michael van Gerwen in the first round on Sunday as he looks to defend his title.
"I already wear glasses for driving and reading, so it's not a big deal to wear them on the oche," said Taylor, 50.
"When you get older, some people need false teeth, others need hearing aids and many end up with glasses."
Taylor plays 21-year-old van Gerwen in Group H of the 32-man tournament, before taking on Wes Newton and two-times BDO World Champion and fellow Stoke-on-Trent native Ted Hankey.
Despite the change, the 50-year-old says the move will have a positive affect on his game.
"It makes the board clear again, it's like turning the clock back 20 years, or going swimming with your goggles on for the first time," he added.
Ofwel het bovenste deel van de bracket.quote:Robert Thornton
Wayne Jones
Gary Anderson
Colin Osborne
Mervyn King
James Wade
Tony O'Shea
Terry Jenkins
Ja, slotpartij rond 23.10.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij doet het. Moet v B nou vanavond tegen Fitton?
quote:Scott Waites
Raymond van Barneveld
Colin Lloyd
Co Stompé
Ronnie Baxter
Phil Taylor
Ted Hankey
Steve Beaton
Sowieso voor Co juichen de volgende wedstrijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef nightfall het volgende:
het is hangen en wurgen, als die barney zo doorgaat met met elke wedstrijd neeschudden en ze'n kop erbij laten hangen van "kijk mij eens zielig zijn" ga ik wel voort voor een ander juichen, het wordt steeds meer een eikel vind ik.
Jij hebt toch al jaren een hekel aan 'm.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef nightfall het volgende:
het is hangen en wurgen, als die barney zo doorgaat met met elke wedstrijd neeschudden en ze'n kop erbij laten hangen van "kijk mij eens zielig zijn" ga ik wel voort voor een ander juichen, het wordt steeds meer een eikel vind ik.
hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt toch al jaren een hekel aan 'm.
Helemaal niks bedoel je, ik heb zelden zo'n slechte wedstrijd van 'm gezien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Het was vandaag net niks. Slecht scoren, nog slechter dubbelen.
daar had barney duidelijk geen trek inquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hehe.. dacht ff nog dat hij het weg ging geven
Hij zal zichzelf wel een loser vinden, net als een dikke 10 jaar geleden op de Lakeside toen hij er als titelverdediger in de eerste ronde uitvloog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef nightfall het volgende:
barney vind het schijnbaar ook niet nodig om even wat te vertellen..
6-4 bedoel je, inmiddels 6-5.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:30 schreef borisz het volgende:
4-1 Anderson bij de break.
6-2 Anderson bij break 2.
waarom gebruik je niet gewoon bet365?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme weer gezeik met een stream vinden
Ik zat op unibet, maar daar is vandaag gewoon helemaal geen darts streamquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef nightfall het volgende:
[..]
waarom gebruik je niet gewoon bet365?
of een account in 1 minuut aanmaken op bet365quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zat op unibet, maar daar is vandaag gewoon helemaal geen darts stream
Nou ja, ik ga zo inception maar kijken.
Mijn unibetstream loopt niet op volledige snelheid waardoor ik nog wel eens een legje wil achterlopen.quote:
Wat een koningquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hij moet morgen gewoon om 8 uur op z'n werk zijn, hij is niet eens volledig pro dus. Die gaat wel overstappen nu.
1 2 3 4 5 6 7 8 | James Wade 12-16 Scott Waites 42 100+ 41 12 140+ 19 6 180 10 30.93 Ave1 33.29 92.79 Ave3 99.86 5 Legs Against Throw 7 110,107 High Finish 121 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |