abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 23:27:31 #26
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88617624
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Waarom is dat met een canbus duurder (ts heeft een canbus, alle golfjes na... 1999? 2000? hebben dat)?

Wat ik trouwens wel eens weten wil: zijn er geen aftermarket koplampunits met lenzen, waar je dan zo'n aftermarket xenon setje in zetten kan, zodat het lijkt alsof het origineel is? En dan bedoel ik niet overduidelijk neppe angel eyes dingen ofzo, maar een lookalike iets?
Omdat er in een canbusversieLED een weerstand/resistor zit zodat het systeem niet aangeeft dat het lampje kapot is. ;)
pi_88617845
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat ik trouwens wel eens weten wil: zijn er geen aftermarket koplampunits met lenzen, waar je dan zo'n aftermarket xenon setje in zetten kan, zodat het lijkt alsof het origineel is? En dan bedoel ik niet overduidelijk neppe angel eyes dingen ofzo, maar een lookalike iets?
Die bestaan wel, maar meestal zijn ze zo ontworpen dat ze in de smaak vallen bij sjonnies. Als je 2 rechterhanden hebt, kun je wel een zogenaamde projector retrofit doen. Daarvoor moet je je koplampbehuizing openslopen en het één en ander aanpassen om een projector te plaatsen.
pi_88618552
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Omdat er in een canbusversieLED een weerstand/resistor zit zodat het systeem niet aangeeft dat het lampje kapot is. ;)
Exactly!
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:34 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Die bestaan wel, maar meestal zijn ze zo ontworpen dat ze in de smaak vallen bij sjonnies. Als je 2 rechterhanden hebt, kun je wel een zogenaamde projector retrofit doen. Daarvoor moet je je koplampbehuizing openslopen en het één en ander aanpassen om een projector te plaatsen.
Nou... nee. Kun je beter 2 defecte Xenon units kopen (OEM) en daar je kastjes & peertjes in pleuren.. Of kapotte, en dan zet je je eigen glas er op..

Waarom zo ala Turqa? Denk niet dat je min. 1000 euro er voor over hebt voor een setje koplampen (vriend van me heeft ze nieuw gekocht voor 2000 euro ofzo.. omdat hij een OEM freak is.. :') )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88618650
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou... nee. Kun je beter 2 defecte Xenon units kopen (OEM) en daar je kastjes & peertjes in pleuren.. Of kapotte, en dan zet je je eigen glas er op..

Waarom zo ala Turqa? Denk niet dat je min. 1000 euro er voor over hebt voor een setje koplampen (vriend van me heeft ze nieuw gekocht voor 2000 euro ofzo.. omdat hij een OEM freak is.. :') )
Als xenon units vanaf de fabriek leverbaar zijn ja. Verder kosten tweedehands halogeen units geen drol.
pi_88618732
nou, prijzen zijn zwaar gedaald zie ik...:
http://link.marktplaats.nl/392504836 400 ZONDER kastjes & starters, 600 met. (origineel R32/GTI)
http://link.marktplaats.nl/388563397 600 MET kastjes etc..

Vergeet niet dat je de Xenon module moet hebben & je auto ff aan de computer moet hangen om de xenon te activeren.. Als je aftermarket Xenon neemt, neem dan eentje van Pilot met de Canbus omzeil kastje.. ;)

x
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_88618754
wooops mijn fout.. ik ging uit van Golf V..

Zoek maar ff zelf uit zou ik zeggen, marktplaats was nog gratis om te zoeken dacht ik ;)e
Quote van Tjabbo:
pi_88627281
dit soort ledjes moet je hebben link
Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig was jouw enige topic van uitmuntende kwaliteit. :)
pi_88633639
Thanks .... jammer dat ze die led niet verkopen bij halfords
pi_88635973
Ga naar Ebay en typ W5W led, bestellen en klaar is Kees!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')