Volgende drukken..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef Vred het volgende:
voordegene die hun IP al hebben gekregen,
waar verschijnt die dan in vredesnaam hehe.
Ik was er net nog mee bezig...quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef IscopeU het volgende:
Nee die is helaas verwijderd doublepain
OMG, nee dat meen je niet!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef IscopeU het volgende:
Nee die is helaas verwijderd doublepain
nee meent hij niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
OMG, nee dat meen je niet!
ojeequote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand in de server zei net dat Minas Tirith niet na te bouwen was?
Naja dat wou ik doen ja hahaquote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand in de server zei net dat Minas Tirith niet na te bouwen was?
Dat je eruit word gegooid komt door je renderdistance.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Jump het volgende:
Ik zat er juist op, maar voor de zoveelste keer er af geknikkerd. Genoeg voor vandaag.
Prachtig!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Jump het volgende:
Enkele screens van de kathedraal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar blokjes dirt er om heen ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Tnt is ook leuk voor een eerste keer. Daarna wordt het heel snel irritant dat het zo rommelig is. Je kunt er niet snel makkelijk een gang mee maken ofzo.
8 maal het oppervlak van de aarde.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Samael het volgende:
Hoe groot is zo'n wereld van Minecraft eigenlijk? Ik had onlangs een groot stuk gelopen in één richting en het hield maar niet op. Mijn map is nu rond de 40MB groot maar er leek geen einde aan te komen.
Die haven stond er alquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:44 schreef drumstickNL het volgende:
Tering, heb ik de kathedraal een heel eind weg van het dorp gebouwd komt er een tyfusgrote haven voor.
http://painterlypack.net/customizer.phpquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:49 schreef maurisioo het volgende:
jump, welke texture gebruik jij eigenlijk?
Dat is mijn huis. (Relko)quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn achtergrond wordt verpest door die abominatie
Ja had ik al gezien. Speel je nog dan, want het was helemaal afgebrand.quote:
Kun je niet meer de andere kant opbouwen ipv naar de kathedraal toe?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:15 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Die haven stond er alIk kan de kathedraal altijd nog gebruiken als opslagruimte
(j/k)
Ik had nog geen ip aangevraagd maar ben inmiddels weer actief, bedankt nog voor het plantenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:24 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ja had ik al gezien. Speel je nog dan, want het was helemaal afgebrand.
heb er nu een stel boompjes geplant
Dat ben ik ook al van planquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kun je niet meer de andere kant opbouwen ipv naar de kathedraal toe?
Source: http://notch.tumblr.com/quote:Status of SMP Health
The few hours Ive been able to work today, I tried getting SMP Health as complete as possible. It will be released early next week.
Heres the status:
* Send attack network data: DONE
* Add the ability to attack other entities: DONE
* Implement falling damage: NOT STARTED
* Implement respawning for dead players: PARTIALLY DONE (there are bugs with the player keeping the current location in some circumstances instead )
* Make eating food regenerate health: DONE
* Send health updates to the players: DONE
The attack entities code is done on a general level, so you can hurt animals, monsters, boats, carts and even other players.
There are a couple of other tweaks in the next update as well:
* Fix leaves. Again: DONE
* Optimize the lighting update slowdowns: STARTED
* Make players riding carts or boats a long way receive terrain updates: DONE
* Fix the block re-spawning bug: NOT STARTED
* Add pvp toggle flag to the server settings: NOT STARTED.
De hele lagzooi werd veroorzaakt door een aantal glitchy plugins.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:58 schreef IscopeU het volgende:
Nou, op de usual bugs na, draait de server nu aardig stabiel. Steek Toothless een paar veren in de aars, want het was nog aardig wat werk om alles uit te zoeken.
Ik zie dat de nieuwe update nog wat lag zal verwijderen in de lighting. Maar er zullen wel weer nieuwe bugs bij komenMaargoed, dat zien we dan wel weer.
Tof om te zien dat het lekker druk is en iedereen het aardig naar zijn zin heeft. Er is al superveel mooie shit gebouwd. Voor de mensen die nog geen minecraft hebben, foei, aanschaffen en meedoen. Voor een tientje kun je het niet laten liggen.
Klinkt goed. Zal de metro naar Drebbeltown ook in orde maken binnenkort. We hadden eerst wel het probleem dat als je te lang in het karretje vooruit ging de boel vastliep omdat ie het niet zo snel kon renderen. Is dat probleem opgelost nu?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:57 schreef Toothless het volgende:
Na een halve dag ploeteren is het eerste deel van de metro af.
Het begint bij de golden sphere en loopt naar de Awesomeness en van daaruit gaat het richting het dorp (waar het station ook al af is) en van daaruit gaat het naar de metrotunnel van drebbel.
De metro is helemaal te bererijden (alleen bij drebbel niet)
Nee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zal de metro naar Drebbeltown ook in orde maken binnenkort. We hadden eerst wel het probleem dat als je te lang in het karretje vooruit ging de boel vastliep omdat ie het niet zo snel kon renderen. Is dat probleem opgelost nu?
Dat is nog niet gefixt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zal de metro naar Drebbeltown ook in orde maken binnenkort. We hadden eerst wel het probleem dat als je te lang in het karretje vooruit ging de boel vastliep omdat ie het niet zo snel kon renderen. Is dat probleem opgelost nu?
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1013&t=34648quote:Click the following
Start Button -> Control Panel -> Hardware and Sound -> Device Manager -> Network Adapters
Right Click the network Card -> Properties -> Advanced
Select Transmit Buffers, and change the value from 256 to 512.
***Select Each of the things with "Checksum Offload" and disable them.
Click Okay
Run Minecraft
Kan ik niet fixen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:53 schreef drumstickNL het volgende:
* Fix the block re-spawning bug: NOT STARTED
ja zie ik nu pasquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
Het is een quote van notche's blog.
Het was magiccarpetquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:39 schreef TimKuik het volgende:
Klap de afkkick plugin er eens uit. Ik denk dat het daar door komt.
Kun je TNT eens activeren? Ik moet heel erg veel grond weghalen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:39 schreef TimKuik het volgende:
Klap de afkkick plugin er eens uit. Ik denk dat het daar door komt.
Er is een grote lege ruimte bijgekomen achteraanquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kun je TNT eens activeren? Ik moet heel erg veel grond weghalen.
Nah iedereen werd eruitgeflikkerd.quote:Op zondag 21 november 2010 01:36 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Ik kan er geewon op. Heb je je render distance wel op small/ tiny?
Btw, http://minecraft.net/skin/skin.jsp?user=Yoris![]()
![]()
Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook al moskee's bouwen in minecraftquote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nah iedereen werd eruitgeflikkerd.
Naja wat ik vandaag voor elkaar heb gebokst is dit.
Moet nog verfraaid worden maar de eerste opzet is daar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tziet er iig al wel goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |