quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen als jij zijn altijd welkom.
Waar?quote:
+1quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
ga eens niet zo hard, want dan kan ik niet even wat anders doen
Au!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Dexter kijkenohja, gewoon om half 7 op staan
Zeur niet, mijn wekker gaat weer om 4 uur morgenochtendquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Dexter kijkenohja, gewoon om half 7 op staan
Ik ben nog steeds een prinsesje, dus je hebt niks gemist in feitequote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
ga eens niet zo hard, want dan kan ik niet even wat anders doen
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeur niet, mijn wekker gaat weer om 4 uur morgenochtend
quote:
Jij ook hoiquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zal wel mijn best doen om wat te posten, anders wordt ik zo weer voor lurker uitgemaakt.
beetje nep den haag welquote:
Dat blijf je toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een prinsesje, dus je hebt niks gemist in feite
Tenzij je menstruatie, tepelklemmen en plasseks interessant vind.
Buuuuuuufquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
Hoi & hoi,
en Murmeli gefeliciteerd
Omdat jij 't bent zie ik 't door de vingers.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
beetje nep den haag welleidschendam
Hoe?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
Wil iemand Google even blokkeren voor me? Ik maak mezelf gek.
Heb weer heel wat gemist zo te horenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
dank je, dat biertje heb ik zojuist achter de kiezen in de stad met een vriendin.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef danny130 het volgende:
[..]
Hallo en gefeliciteerd nog. Drink lekker een biertje mag wel vandaag.
Wat doe je?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
Niet doenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist jij toen je dit vak koos, ik had ooit de regel niet voor 9u beginnen met werken, maar nu is dat beginnen met werken in Sneekquote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeur niet, mijn wekker gaat weer om 4 uur morgenochtend
Ik lees thee en bedenk me net dat er al 10. min. thee te wachten staatquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je, dat biertje heb ik zojuist achter de kiezen in de stad met een vriendin.
nu weer thee en fok
air ben je er nog? vrijdag lunchpauze een smootie doen?
In dat geval, niks gemist dusquote:
je zoekt dingen op die je eigenlijk helemaal niet wilt weten ?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
Leidschendam heeft dan wel weer een leuk winkelcentrumpje vind ik. Leuker dan iets als Buikslotermeerplein in ieder geval.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef Murmeli het volgende:
leidschendam is dan weer bij voorburg
adhd??quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Ik Google. Op enge dingen die een kind kan hebben.
Dan blijft er weinig van je regels over zo he.. Had je ze beter niet kunnen opstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist jij toen je dit vak koos, ik had ooit de regel niet voor 9u beginnen met werken, maar nu is dat beginnen met werken in Sneek
oh ik bedoel leidschenveenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij 't bent zie ik 't door de vingers.
don'tquote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Ik Google. Op enge dingen die een kind kan hebben.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
herkenbaar, ik zou er mee stoppenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
stop daar eens mee!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Van waaruit moet je naar Sneek dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist jij toen je dit vak koos, ik had ooit de regel niet voor 9u beginnen met werken, maar nu is dat beginnen met werken in Sneek
Doen danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil weer naar een concert van Within Temptation
Idd... Volgens internet had ik al 3 keer dood moeten zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef DeBassist het volgende:
[..]
herkenbaar, ik zou er mee stoppen
op internet is het kleinste symptoom al aanleiding tot een dodelijke ziekte dus kijk er maar niet naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |