bedanktquote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Waw sharaan... Dit toont maar hoe sterk je eigenlijk wel bent; als je nog steeds zo positief naar alles kijkt bij zo'n "nieuws"berichtenRespect meid
En veel sterkte nog (pijn etc..
)
![]()
@Tlic: Jij ook nog veel beterschap gewenst !
Hihi nou daar dus nietquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is de hoofdwinkelstraat in het centrum.
Het is goed dat je aan jezelf denkt en niet nog meer hooi op je vork neemt. Goed uitrusten deze dagen mevrouwtje!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Pfffff... ik heb goed voor mezelf gezorgd door me ziek te melden voor morgen en overmorgen (ik raakte al helemaal in de stress bij het idee te moeten werken... het is goed dat ik mijn shrink vrijdag zie...), maar ik voel me nu zķ vreselijk lullig en schuldig....
tegen een andere magneet wrijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef milka82 het volgende:
Ik heb de donkergrijze Metallic gehaald, Steel me.... Nou,hij doet bar weinig! Kruidvat heeft me 3 euro 'gesteeld'! Hoe moet dat, de magneet opnieuw 'magnetiseren"... Of vraag ik nu iets heul doms?
Slaap lekker!! En je bent géén oma!!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is goed dat je aan jezelf denkt en niet nog meer hooi op je vork neemt. Goed uitrusten deze dagen mevrouwtje!![]()
Deze oma gaat slapen dames, weltrusten
Ik ben benieuwd!!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegen een andere magneet wrijven
En anders een andere magneet boven je lak houden. Het effect is bij de star magnets magneet heel sterk, ik zal zo wel een picca posten
Jij bent lief!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
En veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft... ben momenteel niet zo veel op Fok dus ik krijg niet alles meer mee, maar toch...
Niet lullig voelen, als jij al gestressed raakt bij het idee te moeten werken, gaat werken absoluut niet zo gaan als jij het wilt en dan zou je je daar weer rot over gaan voelen. Even lekker aan jezelf denken nu.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Pfffff... ik heb goed voor mezelf gezorgd door me ziek te melden voor morgen en overmorgen (ik raakte al helemaal in de stress bij het idee te moeten werken... het is goed dat ik mijn shrink vrijdag zie...), maar ik voel me nu zķ vreselijk lullig en schuldig....
Welke?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef mirannie het volgende:
Jeetje, wat mis ik allemaal. Weet niet wat er precies is met Lindytje en Sharana, maar meiden: heel veel sterkte![]()
En om even in de sfeer van de topictitel te blijven: ik heb net mijn eerste 2 Barielles besteld
Welk 'merk'?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Wow ik zag net echt een hele dikke hond lopen
Hihihi dikke hondquote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Wow ik zag net echt een hele dikke hond lopen
Kijk, dat is het betere werk! Heb geen 'Star magnet'.. maar ik zal mijn magneet proberen weer een boost te geven.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
Metallics met Star Magnets magneet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bruine is een beetje mislukt omdat ik die in de magneet prikte
Elles Spell (heb er ergens onwijs gave swatches van gezien, leuke flakies) en Falling Star (die blauwe met oranje achtige glitter)quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
whut ! Zit 'paranormale kinderen' te kijken. Wat een schattig jongetje
@SQ: Ziet er idd gaaf uit. (Bruine doet me niet zoveel. Andere kleuren zijn wel leuk)
het maakt wel indruk swaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit paranormale kinderen te kijken.. Wat een koetchikoetchie schattig jongetje is er nu op..
Jawel, star wars!!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Groeten uit de rimboe !
Jeetje; er is echt niks op tv op een woensdag....
Niks op tv dusquote:
Dat is zo'n baardje om je mond heen.. ringbaardje ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Diconnected het volgende:
Dr zitten 4 gasten naast me in de trein die het hebben over befbaardjes, say whut?!
die zou ik ook héél graag willen! Die 2 full nail plates dan!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef kieskleurig het volgende:
Zou je voor mij willen kijken of ze van Essence deze plates hebben?
http://www.pinkypolish.nl(...)sence-stampy-plates/
zo ken ik het ook ja, pratende kuttenquote:
Elles Spellquote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Elles Spell (heb er ergens onwijs gave swatches van gezien, leuke flakies) en Falling Star (die blauwe met oranje achtige glitter)
Lief!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef princess-a het volgende:
Lindy ik vind het hartstikke goed dat je even vrij hebt genomen! Als je niet goed voor jezelf zorgt dan kun je ook niet lekker werken en heeft niemand iets aan jou. Op een andere manier ben je nu ook even ziekjes, en ook van dit soort 'ziek' zijn moet je ook herstellen
Neheeee!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Jamaar.... het is zo stil in de SC....
dat komt om als dat iedereen al ligt te slapen!!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Jamaar.... het is zo stil in de SC....
uiteraardquote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Lindytje het volgende:
Truste lieve SQ!!![]()
![]()
Princess-a is natuurlijk nog wakker ja!!
Wat ga je verven?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
uiteraardmorgen lekker verfen dus daar heb ik zin in
Mijn muur, dan kan ik na het weekend de gordijnen ophangenquote:
Verven is tof! Nou ja, ik vind het leuk voor 5 min... misschien 10, dan magquote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn muur, dan kan ik na het weekend de gordijnen ophangenik ben dan net een klein kind met gevaarlijke kwasten in mijn hand
hahahquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verven is tof! Nou ja, ik vind het leuk voor 5 min... misschien 10, dan maghet afmaken
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
hahahIk niet! wil het het liefst helemaal zelf doen
Ik doe het altijd zo dat ik eerst een rand om de muur heen maak in de nieuwe kleur, dan ga ik kliederen, figuurtjes maken, gedichten schrijven en dat soort ongein, en dan rag ik de roller er overheen en is het klaaar
[ afbeelding ]
Valt wel op dat ik rode muren haat, dit was in mn vorige kamer en de muur die er nu aan moet geloven is ook al rood
Het nodige met het plezier combinerenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof!!!!!
Dat is inderdaad wel tof om te doen!
Nou, dat doe je goed danquote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het nodige met het plezier combineren
Moedig het maar aanquote:
Vandaag heb ik op school een mondriaan geklad, en een baljurk, en een strandhuisje en een gedicht. Kon niet kiezenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja joh, ik benieuwd naar de muurschildering van morgen
Nagellakflesjes!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vandaag heb ik op school een mondriaan geklad, en een baljurk, en een strandhuisje en een gedicht. Kon niet kiezenDus ben benieuwd wat voor dingen ik ga maken zodra die kwast morgen in mn hand ligt maar zal er een foto van maken
Heb je nog leuke ideetjes?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:
lol, typfout, 11 procent moest dat zijn
bedankt, opperlurker
Jahaaaa! Het is allemaal wit, maar dit lukt welquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nagellakflesjes!![]()
En een mooi opgemaakt oog
Lindy zit op een derde fles bacardiquote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jahaaaa! Het is allemaal wit, maar dit lukt wel![]()
@ Mir; ik doe mee![]()
* princess-a heeft al een halve fles wijn op
Doe morgen dan maar, anders word je high wakkerquote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij word ik morgen stuiterend wakker omdat ik nagellakflesjes op mn muur ga kladdenzou nu ook zo kunnen verfen maar dan moet ik in die lucht slapen
Zuipenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindy zit op een derde fles bacardi
Vergeet je ook dingen als je high bent? want dan maak ik vast een klein beginnetjequote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe morgen dan maar, anders word je high wakker
Stiekem op ebuddy, ik zag het ook!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:05 schreef Lindytje het volgende:
Ha, SQ is ook nog wakker zie ik aan mijn msn
Maar dan nog!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stiekem op ebuddy, ik zag het ook!![]()
slechte dag gehad, week, nouja, alleen met gedachtes en ach, was het maar simpel
Slaap lekker Bianca!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Kneusjes zijn![]()
* IJsdraakje gaat slapen.
Bijna op, de fles dus he! *burpquote:Op donderdag 11 november 2010 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
T gaat...
En hoe gaat t met het wijntje?
Zuipschuitjequote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bijna op, de fles dus he! *burp
Haha echt he! Ik schrijf tegenwoordig nog eerder iets hier, dan dat ik mn vriendinnetjes bel, die snappen dr toch niet zoveel vanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:49 schreef Lindytje het volgende:
En hoe gaat t verder met je, behalve de wijn?
(we lijken hier af en toe net een therapiegroepje)
*knip* persoonlijke shizzlequote:Op donderdag 11 november 2010 01:00 schreef princess-a het volgende:
Jij bent ook een zuiplapje
[..]
*knip*
Doen we! Dan show ik ook mn nagellakflesjes op muur creatie! Ik vergeet hem niet hoor, en anders kijk ik zo nog wel even of het ook mobiel lukt om je toe te voegenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:45 schreef Lindytje het volgende:
Goed dat je de laptop dicht hebt gedaan meis! Dan is het nu misschien wel tijd om te gaan slapen..
Praten we morgen op msn verder?
Mijn ogen vallen bijna dicht...
Ik haal zo mijn bericht en msn weer weg, mocht je m morgen vergeten zijn, dan mag je me altijd PMmen! Dat mag sowieso!!
Slaap lekker meis!
Ik ben benieuwd!!quote:Op donderdag 11 november 2010 01:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doen we! Dan show ik ook mn nagellakflesjes op muur creatie! Ik vergeet hem niet hoor, en anders kijk ik zo nog wel even of het ook mobiel lukt om je toe te voegen
Slaap lekker chick!Bedtijd
Had ik moeten weten, had ik 'm mee kunnen bestellen, beetje dom van mijquote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Elles SpellDie wil ik ook nog wel hebben, die lijkt me zo tof!
Besteld er nog iemand ivm mee bestellen?quote:Op donderdag 11 november 2010 08:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Free shipping bij asos vandaag naar NL: NLFREEDELIV
Ik had het ook al gezien ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Free shipping bij asos vandaag naar NL: NLFREEDELIV
Wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol @ mensen die niet naast me durven te gaan zitten.
In de trein. Zit in zo'n vierzits, maar iedereen liep langs, twijfelde even en liep verder.quote:
Kneusje!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning..Koffie over me heen gegooid.. Arm verbrand
Ik wil graag weten hoe je dat doetquote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de trein. Zit in zo'n vierzits, maar iedereen liep langs, twijfelde even en liep verder.
Geen fijn begin van je dag..au!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning..Koffie over me heen gegooid.. Arm verbrand
linkje? is zo lastig terug te vinden anders ;-)quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef tanteklara het volgende:
Mijn swapmaatje is zo blij dat ze foto's geplaatst heeft op MUA.
Swappen is kicken.
Het is m'n natuurlijke charme.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik wil graag weten hoe je dat doet
Gevulde speculaas en pepernoten!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef tanteklara het volgende:
Ik heb nog geen foto's van mijn deel. Vanmiddag pas.
linkje: http://makeupalley.com/m_117534873
Oh, haha, daar had ik zelfs al op gecommentquote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef tanteklara het volgende:
Ik heb nog geen foto's van mijn deel. Vanmiddag pas.
linkje: http://makeupalley.com/m_117534873
Ik heb de helft binnen. Het is in twee delen verstuurd. De andere doos krijg ik vandaag of morgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Heb jij je pakketje ook al binnen, tanteklare? * DeltaCephei is benieuwd
Wel een goede swap trouwens!! Al die OPI's voor die goedkope lakkiesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik heb de helft binnen. Het is in twee delen verstuurd. De andere doos krijg ik vandaag of morgen.
En nu moet ik werken.
Sanp ik niet, maar goed ik kan niet met Color Club omgaanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
vind ze ook niet fantastisch inderdaad
daar heb ik nou weer geen moeite meequote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sanp ik niet, maar goed ik kan niet met Color Club omgaan
Echt? Die heb ik toevallig deze weke gekregen ben benieuwdquote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef mirannie het volgende:
Oh, en ik heb een nieuwe favoriete quick dry topcoat: China Glaze Fast Forward
Vind de nieuwe Nubars echt heel saai!! En ja, die fast forward is top!!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Echt? Die heb ik toevallig deze weke gekregen ben benieuwd![]()
Ik moet wennen aan die nieuwe Nubar kleuren
Ik heb gister BB couture lakjes gekocht is het wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind de nieuwe Nubars echt heel saai!! En ja, die fast forward is top!!
Oeh, die heb ik nog niet, is er wel 1 onderwegquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb gister BB couture lakjes gekocht is het wat?
Let op !! De koffie bijt vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaap. Suf. Wil koffie, maar de koffieautomaat staat te ver.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Let op !! De koffie bijt vandaag![]()
I haz feels it !!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Koffie met tandjes *visuals*
Ik heb wit voor je in de aanbieding, dan heb ik nog wit, wit, en oja! wit! volgende week kun je ook nog kiezen uit grijsquote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
*gooit een paar trapleuningen die nog geverfd moeten worden princess-a haar kant op*
Echt?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Code van ASOS werkt niet![]()
the discount code "NLFREEDELIV" has already been used and is no longer valid
Dan moest ie alleen mij hebben vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's best flauw.
De koffie had mij niet gebeten.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moest ie alleen mij hebben vandaag![]()
*Mailtje ontvangen van mama yay*
Ja ik mis mijn mamaOver 2 weekjes zie ik haar weer
![]()
O ja vriendlief vandaag jarig ! Reden voor taart vanavond yum
Ooo...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Oei... net BFF aan de telefoon... gaat heul niet goed. ze had al afscheidsbrieven geschreven.... Tering!![]()
Douchen en daarheen.....
Och jeetje, sterktequote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Oei... net BFF aan de telefoon... gaat heul niet goed. ze had al afscheidsbrieven geschreven.... Tering!![]()
Douchen en daarheen.....
Och..wijffie toch.....quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Douchen en daarheen.....
Sterktequote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Douchen en daarheen.....
Yup... Binnen nu en een half jaar zou ik toch echt mn eigen plekkie moeten hebben!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sterkte![]()
@Vampie voor een huisje?
Jeeej Vamp, wat fijn voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Binnen nu en een half jaar zou ik toch echt mn eigen plekkie moeten hebben!
Bazinga !!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef Mss het volgende:
Ik vond het al zo stil, zijn we gewoon al in een nieuw topic
Sterkte, ook voor je bffquote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Die muren! Geweldig !
Bij bff gaat het matig... ik ben al 2 uur bezig haar op de paaz te krijgen, maar ik heb nog steeds niemand te pakken kunnen krijgen die dat kan regelen... nu wacht ik op iemand van het ggz die me terug belt... serieus, hulpverlening in nl...
Sterkte!! Echt heftig hoor!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Die muren! Geweldig !
Bij bff gaat het matig... ik ben al 2 uur bezig haar op de paaz te krijgen, maar ik heb nog steeds niemand te pakken kunnen krijgen die dat kan regelen... nu wacht ik op iemand van het ggz die me terug belt... serieus, hulpverlening in nl...
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Die muren! Geweldig !
Ja achterlijk is dat..Vriend van me had iemand van een of andere hulporganisatie die hij ten alle tijden zou kunnen bellen als er crisis was..Die nam dus gewoon de telefoon niet op...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Die muren! Geweldig !
Eigenlijk wil ik niet happen. Ik doe het toch omdat ik dit een beetje zure opmerking vind.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wel een goede swap trouwens!! Al die OPI's voor die goedkope lakkies
Als ik het had geweten had ik er 1tje voor je meegenomen net.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb de magnetische lakjes, alleen hadden ze bij onze kruidvat geen magneten gehadIs er heel misschien iemand die voor mij zo'n speciaal magneetje kan halen? *puppyoogjes*
bah sterkte mopsquote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Die muren! Geweldig !
Laat mij even heel hard mee bleren jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Limbo's
DOE NOU EENS LEZEN
Hou je al je snoep over?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Die koters van tegenwoordig zijn MIETJES.
En niet zo'n beetje ook. Welgeteld 4 kinderen aan de deur gehad.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hou je al je snoep over?![]()
Limburgers staan nu gewoon buiten te feesten!!
Dit was toch dat pakket met al die Burlesques enzo, of haal ik nu 2 mensen door elkaar? In dat geval sorry...quote:Op donderdag 11 november 2010 17:27 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet happen. Ik doe het toch omdat ik dit een beetje zure opmerking vind.
Je weet helemaal niet welke lakjes ik heb gekregen.
Dat was kieskleurig volgens mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit was toch dat pakket met al die Burlesques enzo, of haal ik nu 2 mensen door elkaar? In dat geval sorry...
Ik heb net black ops gehaald.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die een geweldige uitsmijter heeft voor een betoog met het onderwerp 'Geweld in games moet verboden worden'. Ik ben tegen
![]()
JA BLACK OPSquote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb net black ops gehaald.
Oh ja, oeps, dan heb ik niks gezegd...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was kieskleurig volgens mij.
Dat zit er al op jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, oeps, dan heb ik niks gezegd...
En over dat betoog... uh, gewoon een leeftijds stickertje op geweldadige spellen? Of staat dat er al op? Dan zijn de ouders verder verantwoordelijk of ze het wel of niet voor hun kids kopen. Zelfde met films dus
Hahaha, aan mij heb je ook niksquote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zit er al op jaZit er ook al in
Hoezo nutteloos?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, aan mij heb je ook niks
einde zeer nutteloze bijdrage
Waarmee?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
En Lindyy, Ai needzz ur helpzz
Een opdracht voor proefstuderen communicatie maar ik snap er de ballen vanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarmee?
Ik ben inmiddels met bff op een afdeling waar ze opgenomen wordt en we zitten nu al meer dan een uur te wachten op een arts...
Pff, heftig.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarmee?
Ik ben inmiddels met bff op een afdeling waar ze opgenomen wordt en we zitten nu al meer dan een uur te wachten op een arts...
Echt?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA BLACK OPS
ik heb vanmiddag voor het eerst in mn leven iemand doodgeschoten met dat spel![]()
goed hehh
Doe maar even een pm mijn kant op. Als ik thuis ben kijk ik er even naar, goed? Xquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een opdracht voor proefstuderen communicatie maar ik snap er de ballen van
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarmee?
Oke.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, oeps, dan heb ik niks gezegd...
En over dat betoog... uh, gewoon een leeftijds stickertje op geweldadige spellen? Of staat dat er al op? Dan zijn de ouders verder verantwoordelijk of ze het wel of niet voor hun kids kopen. Zelfde met films dus
Vervelend lindytje,quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarmee?
In that case: youre welcomequote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo nutteloos?
Was wel handig geweest als het er niet in had gestaan
Lievv heurr
Even teruggelezen waar dit over ging..jeetje wat heftig.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarmee?
Ruilen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Diconnected het volgende:
Lindy, heel veel sterkte enzo!
Zo ik heb echt vandaag op m'n werk de poten uit m'n lijf gelopen... Collega loopt me lekker te
commanderen om alle klusjes te doen zoals vegen, boodschappen, sealbags, opruimen, vullen... En het enige wat zij doet is een beetje achter de balie staan en beetje sigaretten bijvullen.Aargh en ik mag der al niet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef kieskleurig het volgende:
Ik wil mijn lakjes organiseren, te beginnen bij de opi's. Maar pff, weet gewoon niet hoe en waar te beginnen.
Ben begonnen met de ds-jes op volgorde te zetten.
[ afbeelding ]
Maar wat nu?
Wie hebben er hier een google lijst waar ik even in mag gluren voor wat inspiratie?
Ooh aantal benodigde laagjes is een goeie! Zelf zou ik daar nooit aan gedacht hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DS'jes!
Varnish in mijn signature is de link naar m'n Excelletje.
mijn lijst staat ook in mijn signaturequote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef kieskleurig het volgende:
Ik wil mijn lakjes organiseren, te beginnen bij de opi's. Maar pff, weet gewoon niet hoe en waar te beginnen.
[ afbeelding ]
Maar wat nu?
Wie hebben er hier een google lijst waar ik even in mag gluren voor wat inspiratie?
lang leve gratis downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme wat is black ops een tegenvaller zeg.
zie sigquote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat nu?
meisquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:25 schreef Lindytje het volgende:
Zo... thuis, op de bank.
Uiteindelijk kwam de arts om kwart voor tien, ipv kwart over zeven...En ik ben nu een uurtje thuis.
Bff heeft nu een plekje, op de gesloten afdeling. T was nodig.. ze zat vanmiddag alleen nog maar aan me te vragen welke houding nou het beste was in een doodskist, dat ze een lakje van mij op wilde in haar kist, of ik begraven of cremeren zou kiezen, welke liedjes ze wilde horen, etc...
Daarna nog haar mama's auto (waarmee we waren gereden, want ik was op de scooter bij haar) terugbrengen, haar mama mij naar mijn scooter brengen en toen was ik om kwart over 11 thuis.
En nu ben ik moe. En ik sta nog steeds in 'automatische regelstand', lichamelijk keikapot, maar mijn hoofd is nog hartstikke wakker... Straks toch maar even een slaapje proberen te doen.
Bedankt voor jullie sterktewensen enzo, jullie zijn lief![]()
Ik vind het al superfijn dat ik hier mijn verhaal neer mag gooien en dat er mensen zijn die met me mee leven en iets terug tikkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:27 schreef Joysa het volgende:
Lindy toch![]()
Ik vind het echt super erg, en kan geen woorden vinden..
Kunnen: eigenlijk niet zo nu... Moeten: ja, vind ik wel... Bff wil op zo'n moment niemand meer zien of spreken, ik ben de enige waarvan ze nog iets van contact accepteert... ik kon haar echt niet in de steek laten nu, dan was ze denk ik vanavond voor de trein gesprongenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meiswat ik me af vraag... Kun en moet jij deze last wel dragen nu? Als je er behoefte aan hebt kan je me bellen
Je bent een schat!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
buh... Ik wil je zoveel zeggen nu, maar dat rukt via fok... Hopelijk slaap je nog wat
Pff meisje jeetje, wat een dag voor jou zeg! Hoop dat je ergens kracht vandaan haalt om dit te 'trekken' en dat we snel kunnen kletsen. Sterktequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kunnen: eigenlijk niet zo nu... Moeten: ja, vind ik wel... Bff wil op zo'n moment niemand meer zien of spreken, ik ben de enige waarvan ze nog iets van contact accepteert... ik kon haar echt niet in de steek laten nu, dan was ze denk ik vanavond voor de trein gesprongen![]()
Ik ga eerst maar eens proberen te slapen. En dan zien we morgen wel weer verder. Komt wel goed met mij hoor
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
@ Lindytje
Meis toch, wat heftig allemaal!! Trek je het zelf een beetje? Ik bedoel, ik snap dat je nu even sterk moet zijn voor je bff, maar dit is wel pittig!
Dit dus!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meiswat ik me af vraag... Kun en moet jij deze last wel dragen nu? Als je er behoefte aan hebt kan je me bellen
Ik snap het wel, ik zou zeker hetzelfde gedaan hebben. Maar misschien kun je dan nu toch weer even aan jezelf denken? Moet je ook niet vergeten. Je hebt onwijs je best gedaan en gezorgd dat bff op de plek zit waar ze nu het beste af is, nu weer even terug naar jezelf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:38 schreef Lindytje het volgende:
Kunnen: eigenlijk niet zo nu... Moeten: ja, vind ik wel... Bff wil op zo'n moment niemand meer zien of spreken, ik ben de enige waarvan ze nog iets van contact accepteert... ik kon haar echt niet in de steek laten nu, dan was ze denk ik vanavond voor de trein gesprongen![]()
Ik ga eerst maar eens proberen te slapen. En dan zien we morgen wel weer verder. Komt wel goed met mij hoor
ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil Lindy even een hele dikke knuffel geven![]()
*e-knuffel*
Ik denk dat ze juist hartstikke blij zijn met zo'n klantquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, de hele lijst opgeschreven van DM/Marktkauf bestellingenZe gaan me daar uitlachen vrees ik, haha!
De kassajuf in kwestie is vast ook niet heel blijquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:04 schreef Cyntiaa het volgende:
De DM wel, mijn vriend gaat echt zo kijken :![]()
![]()
![]()
Neem mijn nichtje ook mee, die houdt ook van lakjes
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:12 schreef Lindytje het volgende:
Hey lieve meiden,
Even zo een reactie, anders moet ik iedereen gaan quoten...
Ik zal goed op mezelf passen! Ik ben net bij mijn shrink geweest en dat was wel even oké. Verder heb ik redelijk geslapen vannacht. Ben nu wel doodmoe...
Ik heb nu wel wat meer rust nu bff opgenomen is. Dat scheelt me wel een berg zorgen.
Verder ga ik dit weekend even lekker aan mezelf en mijndenken. Ik heb nog 1 schoolopdracht staan, maar die bewaar ik voor maandag, zodat ik echt even lekker rust heb. We hebben nog een sauna-bon liggen thuis waar we een héél fijn dagje van kunnen hebben samen zonder iets te hoeven laten, dus ik denk dat we dat dit weekend maar eens moeten gaan doen.
Even tijd voor mij...
Heel erg bedankt voor alle knuffels, sterktewensen, etc!!Ik vind jullie echt schatten en vind het heel fijn dat ik hier mijn verhaal neer kan gooien en dat jullie zo meeleven!!
Zo, en dan nu genoeg negativiteit vanuit mijn kant, tijd weer voor leukere berichten!
Ik kan je nu al een chagrijnige kop voorspellen, omdat ze alles apart in moet gaan scannen, hihihi! Dat was bij mij beide keren althans wel zo...quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Die moet gewoon niet zeuren en vooral heel blij zijn!
Nu hoop ik maar dat ze van alles nog genoeg hebben liggen morgen...
Daar ga ik dan smakelijk om lachen, hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan je nu al een chagrijnige kop voorspellen, omdat ze alles apart in moet gaan scannen, hihihi! Dat was bij mij beide keren althans wel zo...
Maar voor jezelf is het gewoon keileuk om een mandje helemaal vol te gooien met vanálles
Jaloeerssssquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Er blijkt een DM op een kwartier rijden van mijn huis te zitten
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Hoe kun je dat gemist hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Lush Komt altijd me teen aparte bezorgdienstquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef Dwyn het volgende:
Wut? Wat moet de Presikhaaf Post met mijn pakketje van Lush?
Hier wordt post uit de UK ook door plaatselijke postgebeuren bezorgd. Erg irritant aangezien die bezorgers maar hooguit 1x in de week een rondje makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef Dwyn het volgende:
Pfff. Gelukkig kwam ik net aanlopen en riep die man 'Noember zes?' naar me anders had ik 'em weer in de middle of het industrieterrein ergens op kunnen halen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lush Komt altijd me teen aparte bezorgdienst
Lindy
Ik ging met mam boodschappen doen bij de lidl, en toen zag ik opeens DM staan er tegenover.. en toen dacht ik HUUUUUHquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hoe kun je dat gemist hebben
Schrik niet, was bij mij met mijn pakketje van asos ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het irritant. Als je niet thuis bent, moet je maar even naar het industrieterrein om het op te halen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schrik niet, was bij mij met mijn pakketje van asos ook.
Ja bij mij was het gelukkig nog thuis afgeleverd maar anders moet je het inderdaad daar op halen. En dat is nog moeilijk te vinden ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Als je niet thuis bent, moet je maar even naar het industrieterrein om het op te halen.
Oh dat is helaas echt TE herkenbaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
Ah, gatverdamme.... Sien ligt op d'r kop op de bank naast me met haar reet mijn richting op, draait ze een beetje bij: *prrrrrrrrrrttttttttttttt* Stinkruft
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh dat is helaas echt TE herkenbaar
Mijn hond wil dan ook nog wel eens mij () een boze blik geven, om vervolgens zelf snel ergens anders te gaan liggen
Ja, het staat nergens aangegeven inderdaad. Toen ik daar de eerste keer was, zat er groep mannen net pauze te houden in het rookhutje die mij maar al te graag wilde helpen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja bij mij was het gelukkig nog thuis afgeleverd maar anders moet je het inderdaad daar op halen. En dat is nog moeilijk te vinden ook.
Blauwquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:09 schreef Joysa het volgende:
Ik weet niet wat ik moet lakken![]()
Noem eens een kleur
Ik ben op mijn werk, geen idee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Kieskleurig en Joell zijn de pakketjes al binnen?
En hallo allemaal
Die is leuk voor galgje, die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef vamperotica het volgende:
hahah ik heb iemand nodig die het systeem van de woningtoewijzigingscommisie kan hacken hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |