bedanktquote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Waw sharaan... Dit toont maar hoe sterk je eigenlijk wel bent; als je nog steeds zo positief naar alles kijkt bij zo'n "nieuws"berichtenRespect meid
En veel sterkte nog (pijn etc..
)
![]()
@Tlic: Jij ook nog veel beterschap gewenst !
Hihi nou daar dus nietquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is de hoofdwinkelstraat in het centrum.
Het is goed dat je aan jezelf denkt en niet nog meer hooi op je vork neemt. Goed uitrusten deze dagen mevrouwtje!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Pfffff... ik heb goed voor mezelf gezorgd door me ziek te melden voor morgen en overmorgen (ik raakte al helemaal in de stress bij het idee te moeten werken... het is goed dat ik mijn shrink vrijdag zie...), maar ik voel me nu zó vreselijk lullig en schuldig....
tegen een andere magneet wrijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef milka82 het volgende:
Ik heb de donkergrijze Metallic gehaald, Steel me.... Nou,hij doet bar weinig! Kruidvat heeft me 3 euro 'gesteeld'! Hoe moet dat, de magneet opnieuw 'magnetiseren"... Of vraag ik nu iets heul doms?
Slaap lekker!! En je bent géén oma!!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is goed dat je aan jezelf denkt en niet nog meer hooi op je vork neemt. Goed uitrusten deze dagen mevrouwtje!![]()
Deze oma gaat slapen dames, weltrusten
Ik ben benieuwd!!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegen een andere magneet wrijven
En anders een andere magneet boven je lak houden. Het effect is bij de star magnets magneet heel sterk, ik zal zo wel een picca posten
Jij bent lief!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
En veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft... ben momenteel niet zo veel op Fok dus ik krijg niet alles meer mee, maar toch...
Niet lullig voelen, als jij al gestressed raakt bij het idee te moeten werken, gaat werken absoluut niet zo gaan als jij het wilt en dan zou je je daar weer rot over gaan voelen. Even lekker aan jezelf denken nu.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Pfffff... ik heb goed voor mezelf gezorgd door me ziek te melden voor morgen en overmorgen (ik raakte al helemaal in de stress bij het idee te moeten werken... het is goed dat ik mijn shrink vrijdag zie...), maar ik voel me nu zó vreselijk lullig en schuldig....
Welke?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef mirannie het volgende:
Jeetje, wat mis ik allemaal. Weet niet wat er precies is met Lindytje en Sharana, maar meiden: heel veel sterkte![]()
En om even in de sfeer van de topictitel te blijven: ik heb net mijn eerste 2 Barielles besteld
Welk 'merk'?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Wow ik zag net echt een hele dikke hond lopen
Hihihi dikke hondquote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Wow ik zag net echt een hele dikke hond lopen
Kijk, dat is het betere werk! Heb geen 'Star magnet'.. maar ik zal mijn magneet proberen weer een boost te geven.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
Metallics met Star Magnets magneet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bruine is een beetje mislukt omdat ik die in de magneet prikte
Elles Spell (heb er ergens onwijs gave swatches van gezien, leuke flakies) en Falling Star (die blauwe met oranje achtige glitter)quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
whut ! Zit 'paranormale kinderen' te kijken. Wat een schattig jongetje
@SQ: Ziet er idd gaaf uit. (Bruine doet me niet zoveel. Andere kleuren zijn wel leuk)
het maakt wel indruk swaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit paranormale kinderen te kijken.. Wat een koetchikoetchie schattig jongetje is er nu op..
Jawel, star wars!!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Groeten uit de rimboe !
Jeetje; er is echt niks op tv op een woensdag....
Niks op tv dusquote:
Dat is zo'n baardje om je mond heen.. ringbaardje ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Diconnected het volgende:
Dr zitten 4 gasten naast me in de trein die het hebben over befbaardjes, say whut?!
die zou ik ook héél graag willen! Die 2 full nail plates dan!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef kieskleurig het volgende:
Zou je voor mij willen kijken of ze van Essence deze plates hebben?
http://www.pinkypolish.nl(...)sence-stampy-plates/
zo ken ik het ook ja, pratende kuttenquote:
Elles Spellquote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Elles Spell (heb er ergens onwijs gave swatches van gezien, leuke flakies) en Falling Star (die blauwe met oranje achtige glitter)
Lief!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef princess-a het volgende:
Lindy ik vind het hartstikke goed dat je even vrij hebt genomen! Als je niet goed voor jezelf zorgt dan kun je ook niet lekker werken en heeft niemand iets aan jou. Op een andere manier ben je nu ook even ziekjes, en ook van dit soort 'ziek' zijn moet je ook herstellen
Neheeee!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Jamaar.... het is zo stil in de SC....
dat komt om als dat iedereen al ligt te slapen!!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Jamaar.... het is zo stil in de SC....
uiteraardquote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Lindytje het volgende:
Truste lieve SQ!!![]()
![]()
Princess-a is natuurlijk nog wakker ja!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |