Ik ben nog wel eens bijna geshanked in de stationstunnel ja, m’n portomenee heb ik maar gauw ingeleverd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vroeger was alles beter? Kijk die aflevering van Andere Tijden er maar eens op na. Hoog Catherijne was jarenlang het domein van junkies.
https://anderetijden.nl/aflevering/689/De-Hel-van-Hoog-Catharijne
Dat lag er volgens mij nog een eindje vandaan, in de Vredenburg-hoek. Het was gewoon achter die roltrap die op de uitgang, Bob Bayer en de binnenstad uit keek.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Achter de zwerver-roltrap naast de Peek & Kloppenburgecht vaak gegeten daar.
Die zit in Breda. KLB / Snackbar 'de Fer' in Bredaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:37 schreef denattedweil het volgende:
'de Fer'
Lekker half haantje uit het vet. Vroeger was het een begrip hoor ik van vele mensen maar tegenwoordig
Maar die is toch weg?quote:
Fixedquote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Smullers. Wat een gore FRIET kun je daar kopen zeg!
Als je die automatiek bedoelt waar je een superkroket uit de muur kan sleuren, die is. De "superkroket" dan.
Ligt eraan waar je bent!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Smullers. Wat een gore patat kun je daar kopen zeg!
Als je die automatiek bedoelt waar je een superkroket uit de muur kan sleuren, die is. De "superkroket" dan.
Misschien ben ik in de war met de V&D.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat lag er volgens mij nog een eindje vandaan, in de Vredenburg-hoek. Het was gewoon achter die roltrap die op de uitgang, Bob Bayer en de binnenstad uit keek.
Nee hoor, klopt wel. Bij P&C door een korte gang naar binnen die altijd enorm naar pis rook, voor de Pearle rechtsaf en dan weer links. Onder de roltrap inderdaad, met allemaal bamboe binnen en zo'n vliegenvangerquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war met de V&D.
Je deed iets wat niet in het strakke stramien van Corio (de eigenaar) past. Foei.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Smullers heeft wel bazenketchup, gekke structuur
Maar sowieso hoog catharijneVroeger was het nog baas, laatst werd ik er gewoon s' ochtends weggestuurd toen ik er een biertje zat te drinken
Ja, daar beneden was het busstation.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:01 schreef Sigaartje het volgende:
Was dat niet die snackbar na het uitlopen van Hoog Catherijne na die chinees en de roltrap naar beneden, iets met bussen?
Was dat die slijter die allemaal kleine flesjes likeur in de etalage had staan met daarachter een vooroorlogs gatengordijntje?quote:Op woensdag 21 februari 2018 05:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, daar beneden was het busstation.
Het restaurant op het station was bekend vanwege de muizen daarkon je dus beter iets anders zoeken.
Ik mis de Tiny Tokioen die vage slijter.
Gek he? Bier drinken in een winkelgebied 's morgens vroeg in een winkelgebied dan kom je wel aardig over als een zwerverquote:Op woensdag 21 februari 2018 05:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je deed iets wat niet in het strakke stramien van Corio (de eigenaar) past. Foei.
Ja, die slijter. Stond er altijd te kijken naar de exotische flessen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Was dat die slijter die allemaal kleine flesjes likeur in de etalage had staan met daarachter een vooroorlogs gatengordijntje?
Zit die Chinees er trouwens nog? Die zat volgens mij ook dichtbij die bushalte, bij AH in de buurt.
Als ik met collega's naar Utrecht ging, mochten we eten op kosten van de baas. We gingen altijd naar die Chinees, want dat was heel goed eten. Verzorgde tent, het personeel liep zelfs in stropdas rond en glimmend gepoetste schoenen. Was een mooie zaak ook.
Hahaha jezus, dit topic komt uit de oudheidquote:Op woensdag 21 februari 2018 05:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niet naar de datum van je quote kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |