Helaas, ik zeg het wel want de waarheid mag gezegt wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik ook zou doen en hoe ik het ook zou doen, ik zal nooit van mezelf zeggen dat ik goed ben...
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb als man ook geen kijk op dat soort dingen. Het is net kunst: ik heb er de ballen verstand van maar ik weet wat ik mooi vind.
truequote:
*gezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Helaas, ik zeg het wel want de waarheid mag gezegt worden
Niveau gebruikt vaak spul wat de huid uitdroogt...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe vaak en met welke scrub scrubben de mannen hier? Ik doe het twee keer per week met Nivea for Men... en dat bevalt goed.
Ik ben goed in mijn vak daar heb ik het talent voor..quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true
[..]
*gezegd
en de waarheid heb jij niet in pacht lijkt me, dat heeft niemand...
niveau?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niveau gebruikt vaak spul wat de huid uitdroogt...
Altijd een creme na die tijd op doen
Neequote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef norich het volgende:
Nee, toch niet weer een deel over make up he?
kan ik over mee pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en de afwas van een week doen is best kut
je hebt toch een vriendin? of is bij jullie alles omgedraaid? Net zoals wie er over auto's mag pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en de afwas van een week doen is best kut
Prima als jij je eigen mening daarover hebtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als jij je werk goed doet, op wat voor manier of met wat voor opleiding ook, dan is er vanzelf wel iemand die zegt dat je het goed doetals je daar zelf over moet oordelen, dan lijkt het er haast op dat niemand anders het zegt; en dat zegt dan genoeg
Okéquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Intelligence het volgende:
Over 30 mins word ik opgehaald, topic nog ff volknallen?
Astrid gebruikt geen supermarkt merkenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Intelligence het volgende:
9 van de 10 mensen schrijven dat fout, dus is het echt een ramp! Dit moeten we Astrid zwaar aanrekenen, dit kan toch niet
Heb jij ook een handleiding? Zo ja, post die eens ... ik snap de link niet met supermarkt merken, snap wel waar je op doelt. Maar zie graag jou visie ...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Astrid gebruikt geen supermarkt merken
En inderdaad Ivo, het is Nivea. excuus
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Heb jij ook een handleiding? Zo ja, post die eens ... ik snap de link niet met supermarkt merken, snap wel waar je op doelt. Maar zie graag jouw visie ...
Je had het toch over Niveau - Nivea?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Heb jij ook een handleiding? Zo ja, post die eens ... ik snap de link niet met supermarkt merken, snap wel waar je op doelt. Maar zie graag jou visie ...
Whehequote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
je hebt toch een vriendin? of is bij jullie alles omgedraaid? Net zoals wie er over auto's mag praten
Wat is dat nu weer voor bullshitquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als jij je werk goed doet, op wat voor manier of met wat voor opleiding ook, dan is er vanzelf wel iemand die zegt dat je het goed doetals je daar zelf over moet oordelen, dan lijkt het er haast op dat niemand anders het zegt; en dat zegt dan genoeg
Hallonquote:
Nivea is geen supermarkt merkquote:Op woensdag 10 november 2010 17:09 schreef Intelligence het volgende:
En jij gebruikt geen Nivea omdat het een supermarkt merk is?
Of laat het staan, droogt vanzelfquote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu stap 2: de zooi afdrogen
Ben nu mobile hčquote:Op woensdag 10 november 2010 17:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hallo zegga ik ff wat anders doen zijn we zo een deeltje verder.
En nu valt het zeker stil
Maar dan gaat het meuren als je dat te vaak doet. Weet dat nog van mn hospita, die waste af en liet het daarna altijd gewoon opdrogen... STINKEN dat die borden, mokken etc. dedenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:15 schreef norich het volgende:
[..]
Of laat het staan, droogt vanzelf
Is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel. Je koopt het merk in de supermarkt.
Kruidvat/supermarkt what everquote:
Wordt weer een keer tijd voor een meet he?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe, sommige deeltjes geven me zin in een meet
oh whehehe. m'n huisgenoten deden dat ook best vaak. maar ik kookte toch niet vaak dus merkte er niet veel vanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan gaat het meuren als je dat te vaak doet. Weet dat nog van mn hospita, die waste af en liet het daarna altijd gewoon opdrogen... STINKEN dat die borden, mokken etc. deden![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ding rammelt zoveel dat je hem al van ver hoort aankomen?
Vrij weinigquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef omearos het volgende:
Ben ik even weg, is er een topic dicht
Heb ik nog wat gemist?
Ja, best welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef omearos het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
een hoop onzinquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef omearos het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Ik gebruik toch geen Niveaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kruidvat/supermarkt what ever
Iig niet voor prof uses
van makeup althans
verzorgingsproducten weet ik niet
enige wat ik weet is dat er in enkele producten een stofje schijnt te zitten die uitdroging veroorzaakt
Supermarkt is alles in algemeenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik toch geen NiveaVind 't niet fijn.
Supermarktmerken vind ik eigen merk en zo
Super hero Davidquote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met een beetje geluk red ik zowaar de trein
Hmmm... Dan kun je dus ook beter geen Oil of Olaz, L'Oreal en Biodermal kopen?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Supermarkt is alles in algemeen
A-B-C
A merk in een supermarkt
Not good.. Imo
Hoi skatquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef omearos het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Vond 'm vooral niet grappigquote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ghehe
bij nader inzien was ie toch te hard
Die kun je wel kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dan kun je dus ook beter geen Oil of Olaz, L'Oreal en Biodermal kopen?
Awwquote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik maak nooit meer een make-up TT
Hier hou ik je aan! Als je het toch nog een keer doet wil ik een kratje Grolsch van jequote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik maak nooit meer een make-up TT
Ik ben nou eenmaal liefquote:Op woensdag 10 november 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww
Wel lief dat je het toch hebt gedaan dit keer
Andersom net zoquote:Op woensdag 10 november 2010 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier hou ik je aan! Als je het toch nog een keer doet wil ik een kratje Grolsch van je
Oh, ik had het meer over huidverzorging en zoquote:Op woensdag 10 november 2010 17:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die kun je wel kopen
maar niet voor prof. uses.
Daar zijn speciale merken voor die voor elke huidtypes geschikt zijn
W.T.Fquote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
--> " :} ehhh " ja .... duszj
(niet die ene die jullie bedoelen met 'ehhh' )
Maar ach, wat boeit hetquote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had het meer over huidverzorging en zo
Niks !quote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Assiej het volgende:
Wat heeft iedereen als planning voor het weekend ?
Ik snap hetquote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar ach, wat boeit het
ieder zo zijn / haar eigen voorkeur aan merk voor sigaretten / drinken etc.etc.
Ik smeer iig niet die dingen zo 1-2-3 op mijn face / die van mijn klanten
(door vraagteken bij ingredienten en huidtypes verschil)
Oja! Ik heb een NB-meetquote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niks? dat kan niet
vast wel iets toch
nachtbagger meet?quote:
gezelligquote:
Biodermal heeft volgens mij wel paar goede productenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik vind Biodermal heel fijn
grote jongenquote:
Naar een cd-presentatie en eventueel nog iets met vrienden afspreken. Ik plan mijn weekend zeldenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Assiej het volgende:
Gewoon doenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Biodermal heeft volgens mij wel paar goede producten
ik hou het lekker bij mijn eigen producten
quote:
Voetbal, Verjaardag, Voetbal, Voetbal, Verjaardag, Uitgaan en oja Voetbal-kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef Assiej het volgende:
geen idee.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt Robin eigenlijk ooit nog terug?
Life-time Ban dus zeker niet onder zn eigen account.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt Robin eigenlijk ooit nog terug?
Lifetime?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Life-time Ban dus zeker niet onder zn eigen account.
ONZ Nachtbagger Bazenmeet #4quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gezellig
wie gaan daar nog meer heen?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef yvonne het volgende:
kopbal, Thijz, Thieske,Szura,
Damzkieee TerroRobbie,Robinhoo Topicverkloten, ban voor onbepaalde duur.
Breach, omdat ik ook weleens wil lachen..
ik heb eigenlijk weinig zin om dan te veur'nquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ONZ Nachtbagger Bazenmeet #4
Geen idee of het lijstje nog klopt en of er al een nieuw deeltje geopend is. Zoals ik al zei, ik was het al helemaal vergetenDoor Assie dacht ik eraan op welke datum het weekend valt en ineens ging er een lampje branden.
Vannacht ff aankaarten hoe en wat. Kom je ook dan de 13e? áls ik al ga..
Hmmm, mooi bagger.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Onbepaald, dus zonder mailen life-time ja.
Te wat?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk weinig zin om dan te veur'n
quote:
quote:
Lekker wassen met water en zo min mogelijk dure onzinproducten gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat raden de dames aan bij een vettige 'leve de lol' huid aan?
Momenteel gebruik ik Nivea-producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding... denk ik... en lekker makkelijk verkrijgbaar.
Ging wel goed vanmiddag jaquote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenavond
Wat gaan jullie snel
Schijnt wel het beste te zijn, ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker wassen met water en zo min mogelijk dure onzinproducten gebruiken.
Huh?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde UI als Mdrop?
tot hoe laat kun je terug dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het doorgaat en ik ga, ga ik met de trein.
Welke huidproducten gebruik jij, TGND?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenavond
Wat gaan jullie snel
Nee, zomaar.quote:
Ik gok dat je het niet goed gezien hebt, Super-LLamaquote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom heb jij dezelfde UI als Mdrop?
whehequote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Schijnt wel het beste te zijn, ja.Maar ja, die reclame's schijnen bij mij toch te werken.
Davidquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging wel goed vanmiddag ja
Hoi Nath
ik ga met jou meequote:
quote:
Zwitsalquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Welke huidproducten gebruik jij, TGND?
Had jij het laatst over die deo van Switsal, toevallig afgelopen weekend dat spul gerokenquote:
M'n hometown jonguhquote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Spakenburg is al tijden mijn favoriet in de Top-Klasse![]()
!
Nee, wist niet eens dat dat bestondquote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Had jij het laatst over die deo van Switsal, toevallig afgelopen weekend dat spul geroken, het is echt PRECIES als dat kinder spul!
Vooral de buitenspelers van hen zijn goed, voorzie een overgang naar Heracles volgend seizoen.quote:
Ow dan was het iemand anders hier op FOK!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, wist niet eens dat dat bestond
Hebben ze internet in de bajes?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal 'ie nog wel meelezen hier?
Ooh, ik wil t ookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vooral de buitenspelers van hen zijn goed, voorzie een overgang naar Heracles volgend seizoen.
[..]
Ow dan was het iemand anders hier op FOK!.
Maar dan weet je het nu!
http://www.whatabeauty.nl/?p=2504![]()
Waarom heeft hij levenslang gekregen eigenlijk?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef Mdrop het volgende:
Half fleringen mag dan in de bak zitten maar volgens mij was hij daar niet bij.
Mr. Tquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nath![]()
[..]
Ja, de pillen zijn nog steeds niet uitgewerkt [ afbeelding ]
Tukkers op Fok! #622: Waar make-up het deeltje regeertquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef ACT-F het volgende:
Waarom heeft hij levenslang gekregen eigenlijk?
Zal wel komen door al die geweldige AJAX-technieken in deze nieuwe layoutquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
He?! Ik zweer dat jij dat net had.
Dat was in juli, terwijl hij tot september heeft gepostquote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef Mdrop het volgende:
Tukkers op Fok! #622: Waar make-up het deeltje regeert
Rook er nog éénquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
He?! Ik zweer dat jij dat net had.
Ow dat heb ik dan weer gemist, misschien is hij wel gewoon met andere dingen bezig dan FOK!.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef ACT-F het volgende:
Dat was in juli, terwijl hij tot september heeft gepost
NL commentaar + betere kwaliteit: http://atdhe.net/27953/watch-psv-vs-spakenburgquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://tvsat002.blogspot.com/
Mooi voetbal kiekn
Dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NL commentaar + betere kwaliteit: http://atdhe.net/27953/watch-psv-vs-spakenburg
Mee eensquote:Op woensdag 10 november 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dames die make-up nodig hebben om er mooi uit te denken te zien
Alleen dames?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Geen bmw man, inruilwaarde is 3x niets, ga dan helemaal fout en haal een leon cupra ofzo!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar nog even over auto's.
Ik heb zin om een andere te kopen. Wat snellers.Een mooie 325 of 330 E46.
Import uit DL. Maar ik moet ook nog een nieuwe badkamert, een hoop inboedel en de buitenkant van la place (laten) schilderen. Dilemma's...
een vent die dagelijks make-up gebruikt (aftershave en al daargelaten)quote:
Geen idee TV staat hier aan dus ;p.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm die stream hapert wel vaker dan die Spaanse...
1-0 PSV trouwens
Plamuur is lelijk maar een beetje mascara is toch wel mooi?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hmhm. Zolang het je gezicht maar niet al te veel veranderd, wat bij veel dames wel het geval is..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Plamuur is lelijk maar een beetje mascara is toch wel mooi?
Waaromquote:Op woensdag 10 november 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vrouwen zonder make upquote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm. Zolang het je gezicht maar niet al te veel veranderd, wat bij veel dames wel het geval is..
adverterenquote:
Seat is niet zo mijn ding. Ik wil nür BMW.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geen bmw man, inruilwaarde is 3x niets, ga dan helemaal fout en haal een leon cupra ofzo!
Leuk als je geen bedrijf of internetsite hebtquote:
Ja, dat denk ik dus ook wel eens, waarom doen ze dat?quote:
Waarom zou ze het niet doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook wel eens, waarom doen ze dat?
Ja oké, dat is een goeie, 325 in het blauw is wel kinky.quote:
Er staat ook niet iets bij als 'Heej Samzzz kijk eens hier wat ik voor je heb'quote:Op woensdag 10 november 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
Leuk als je geen bedrijf of internetsite hebt
Als het niet nodig is?quote:
Ik vroeg me alleen af wat je ermee moetquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er staat ook niet iets bij als 'Heej Samzzz kijk eens hier wat ik voor je heb'.
Hij is helaas al weg, in zelfde topic bied nog iemand hem aan.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vroeg me alleen af wat je ermee moet
Heb je 'm nog? Misschien heeft pa interesse, hij heeft wel een bedrijf en website.
Wie bepaalt of iets wel of niet nodig is? Precies, de vrouw zelf.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als het niet nodig is?
Ach, wat is binnen proporties? Bij de een ziet een enorme laag make-up er heel natuurlijk uit (zie filmsterren enz.) en bij de ander ziet een dun laagje poeder er fake as hell uit. Het is maar make-upquote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor make-up geldt: ben je een natural beauty, vooral matigen met het gebruik. De rest mag best gebruiken, mits het binnen proporties blijft.
Eens, maar toch bepaald het voor een groot deel de gedachte (Of hoe je dat ook alweer noemt) die je bij een persoon hebt.quote:
Dat snap ik nietquote:Op woensdag 10 november 2010 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, maar toch bepaald het voor een groot deel de gedachte (Of hoe je dat ook alweer noemt) die je bij een persoon hebt.
Ik heb Zarqa, is natuurlijk met zee mineralen etc.etc.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen
Biodermal en Vichy zijn nog een beetje betaalbaar... En ik vind het fijne producten. Wat heb jij?
Daar was ik al bang voorquote:
Ik gebruik zelf Zarqa producten, erg goed te betalen en bij gezondheidswinkels te krijgen en sommige drogisten.. zit speciale 'dode zee' mineralen in enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat raden de dames aan bij een vettige 'leve de lol' huid aan?
Momenteel gebruik ik Nivea-producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding... denk ik... en lekker makkelijk verkrijgbaar.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://tvsat002.blogspot.com/
Mooi voetbal kiekn
gewoon via Vrijblijvend, altijd NL commentaar en doet ook zo goed als altijd primaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
NL commentaar + betere kwaliteit: http://atdhe.net/27953/watch-psv-vs-spakenburg
______
Zien we daar nou echt Thijs 'Twentse Klasse uit Vasse' Houwing lopen?
klinkt goedquote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Zarqa producten, erg goed te betalen en bij gezondheidswinkels te krijgen en sommige drogisten.. zit speciale 'dode zee' mineralen in enzo
Ik heb veel producten daarvan en bevalt goed
vriendin van mij had regelmatige maar niet heftige acne en bij haar wordt het nu echt minder...
Vichy kan ook, verkrijgbaar bij de Apotheek maar wel iets duurder maar niet extreem
Make-up kan je hele gezicht veranderen. Zie zo'n poederkop maar eens zonder.. niet te herkennen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wat is binnen proporties? Bij de een ziet een enorme laag make-up er heel natuurlijk uit (zie filmsterren enz.) en bij de ander ziet een dun laagje poeder er fake as hell uit. [/b]Het is maar make-up[/b]
Dure onzin producten zorgen ervoor dat de Talg productie weer op een rijtje komt...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker wassen met water en zo min mogelijk dure onzinproducten gebruiken.
Dat is ook niet eerlijk hequote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Make-up kan je hele gezicht veranderen. Zie zo'n poederkop maar eens zonder.. niet te herkennen.Kom je wel eens in SHO? Daar hebben ze vaak topics over celebs mét en zonder make-up. Als je dat ziet, omg
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook niet eerlijk heGefotoshopte foto's naast real life foto's.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
www.zarqa.nlquote:
In mijn omgeving ken ik alleen maar mannen die ontzettend afknappen op teveel make-up. Het accentueren van je ogen met oogpotlood/eyeliner en mascara vinden zij dan vaak al meer dan voldoende. Ben het ook volledig met die mannen eens. Vind een gezonde huid veel mooier dan een laag foundationquote:Op woensdag 10 november 2010 20:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
kerels die niet begrijpen dat vrouwen het o.a. voor de man doen.....
uit een onderzoek is gebleken dat mannen liever vrouwen hebben met make-up dan vrouwen zonder make-up...
als je het in denekamp zou vragen en er mannen zoals jou zijn, krijg je dat soort lompe opmerkingen..
dat dus!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn omgeving ken ik alleen maar mannen die ontzettend afknappen op teveel make-up. Het accentueren van je ogen met oogpotlood/eyeliner en mascara vinden zij dan vaak al meer dan voldoende. Ben het ook volledig met die mannen eens. Vind een gezonde huid veel mooier dan een laag foundation
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn omgeving ken ik alleen maar mannen die ontzettend afknappen op teveel make-up. Het accentueren van je ogen met oogpotlood/eyeliner en mascara vinden zij dan vaak al meer dan voldoende. Ben het ook volledig met die mannen eens. Vind een gezonde huid veel mooier dan een laag foundation
En een ander vind een mooie make-up wel weer mooi. Zoveel mensen, zoveel wensen. Boeiend.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat heel mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat!
is make-up dmv accentueren / normale make-up
(technische make-up)
Jij gaat mij niet vertellen dat jij het niet mooi vind / to much ........
(Enkeling de lip kleur maar dat misstaat haar niet)
Hoeveel puistjes en ongelijkheden heeft zij verstopt onder foundation?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat!
(technische make-up)
Ik geef ook puur mijn mening, hoef je niet zo bitchy op te reagerenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een ander vind een mooie make-up wel weer mooi. Zoveel mensen, zoveel wensen. Boeiend.
Ik ookquote:
Geen, anders zag je het alsnog welquote:Op woensdag 10 november 2010 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeveel puistjes en ongelijkheden heeft zij verstopt onder foundation?
maar dan heb jij het gedaan, voor andere gelegenheden moeten ze dat dus zelf zien te doenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ook
+
Als ik vrouwen opmaak tijdens fotoshoot zie je gewoon dat ze verbaast zijn van w-t-f ben ik dat ???.....
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Dat!
(technische make-up)
Told youquote:Op woensdag 10 november 2010 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE vind dat ook wel mooi...
Okee, prima. Maar van mij had die foundation wel weggelaten mogen worden.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen, anders zag je het alsnog wel
Ik heb het talent er voor maar dat neemt niet weg dat ze het zelf niet zouden kunnen?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan heb jij het gedaan, voor andere gelegenheden moeten ze dat dus zelf zien te doen
Ik ga morgen sowieso de stad in dus ik zal eens kijken...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Zarqa producten, erg goed te betalen en bij gezondheidswinkels te krijgen en sommige drogisten.. zit speciale 'dode zee' mineralen in enzo
Die foundation zie je niet een want het is in haar huidskleur wat ook de bedoeling is met foundation.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, prima. Maar van mij had die foundation wel weggelaten mogen worden.
Zoals ik al zei, ik vind een mooie gezonde huid (ongeacht de kleur) veel mooier dan een laag (ookal is die maar heel dun en lijkt deze heel natuurlijk) foundation
Enschede?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga morgen sowieso de stad in dus ik zal eens kijken...
...en de lippenstift mag een tandje minder... maar voor de rest:quote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op die foto vind ik haar ogen inderdaad erg mooi uitkomen. Maar zoals ik al zei, ik vind geaccentueerde ogen ook echt verschrikkelijk mooi en dat moeten vrouwen vooral blijven doen. Ik heb alleen iets tegen foundation, dat hoeft van mij echt niet
Da. * 100% Tukker gaat checken.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Enschede?
De tuinen aan de klanderij heeft het sowieso..
Leuk zo'n onderzoek, maar blijkbaar gaat dat dus niet voor iedereen op. Dat jij dat niet ziet is helaas niet mijn probleem.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
kerels die niet begrijpen dat vrouwen het o.a. voor de man doen.....
uit een onderzoek is gebleken dat mannen liever vrouwen hebben met make-up dan vrouwen zonder make-up...
als je het in denekamp zou vragen en er mannen zoals jou zijn, krijg je dat soort lompe opmerkingen..
kissquote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik wil ook make-up. Zoiets graag:
[ afbeelding ]
Ik hoef niks te zien het is het bewijs...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Leuk zo'n onderzoek, maar blijkbaar gaat dat dus niet voor iedereen op. Dat jij dat niet ziet is helaas niet mijn probleem.
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kiss, bestaan die nog?
Denk dat je beter een cleansing foam kunt gebruiken zodat je huid diepgaand gereinigd wordt..quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da. [me=100% Tukker] gaat checken.[/me]
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit jaar nog keihard bij staan feesten op Graspop
Indd. Nu GAE - RJC.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
duurde wel lang voordat de 1e viel, wel goed moment zo vlak voor rust
ik vind het niks.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat!
(technische make-up)
to bad for uquote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het niks.
maar ik heb trouwens het idee dat ik tegen een slechte jpeg compressie zit aan te kijken
Hup GAEquote:
Ace Frehleyquote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik wil ook make-up. Zoiets graag:
[ afbeelding ]
Neh, ik ben alleen niet meer zo actief. Daarvoor moet het over seks gaan en dat gaat het niet.quote:
Oeh, brand losquote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, ik ben alleen niet meer zo actief. Daarvoor moet het over seks gaan en dat gaat het niet.
Sorry
trustequote:
quote:
Hij welquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
Maar ik heb begrepen dat hij wel seks heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |