Helaas, ik zeg het wel want de waarheid mag gezegt wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik ook zou doen en hoe ik het ook zou doen, ik zal nooit van mezelf zeggen dat ik goed ben...
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb als man ook geen kijk op dat soort dingen. Het is net kunst: ik heb er de ballen verstand van maar ik weet wat ik mooi vind.
truequote:
*gezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Helaas, ik zeg het wel want de waarheid mag gezegt worden
Niveau gebruikt vaak spul wat de huid uitdroogt...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe vaak en met welke scrub scrubben de mannen hier? Ik doe het twee keer per week met Nivea for Men... en dat bevalt goed.
Ik ben goed in mijn vak daar heb ik het talent voor..quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true
[..]
*gezegd
en de waarheid heb jij niet in pacht lijkt me, dat heeft niemand...
niveau?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niveau gebruikt vaak spul wat de huid uitdroogt...
Altijd een creme na die tijd op doen
Neequote:Op woensdag 10 november 2010 16:59 schreef norich het volgende:
Nee, toch niet weer een deel over make up he?
kan ik over mee pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en de afwas van een week doen is best kut
je hebt toch een vriendin? of is bij jullie alles omgedraaid? Net zoals wie er over auto's mag pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en de afwas van een week doen is best kut
Prima als jij je eigen mening daarover hebtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als jij je werk goed doet, op wat voor manier of met wat voor opleiding ook, dan is er vanzelf wel iemand die zegt dat je het goed doetals je daar zelf over moet oordelen, dan lijkt het er haast op dat niemand anders het zegt; en dat zegt dan genoeg
Okéquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Intelligence het volgende:
Over 30 mins word ik opgehaald, topic nog ff volknallen?
Astrid gebruikt geen supermarkt merkenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Intelligence het volgende:
9 van de 10 mensen schrijven dat fout, dus is het echt een ramp! Dit moeten we Astrid zwaar aanrekenen, dit kan toch niet
Heb jij ook een handleiding? Zo ja, post die eens ... ik snap de link niet met supermarkt merken, snap wel waar je op doelt. Maar zie graag jou visie ...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Astrid gebruikt geen supermarkt merken
En inderdaad Ivo, het is Nivea. excuus
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Heb jij ook een handleiding? Zo ja, post die eens ... ik snap de link niet met supermarkt merken, snap wel waar je op doelt. Maar zie graag jouw visie ...
Je had het toch over Niveau - Nivea?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Heb jij ook een handleiding? Zo ja, post die eens ... ik snap de link niet met supermarkt merken, snap wel waar je op doelt. Maar zie graag jou visie ...
Whehequote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
je hebt toch een vriendin? of is bij jullie alles omgedraaid? Net zoals wie er over auto's mag praten
Wat is dat nu weer voor bullshitquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als jij je werk goed doet, op wat voor manier of met wat voor opleiding ook, dan is er vanzelf wel iemand die zegt dat je het goed doetals je daar zelf over moet oordelen, dan lijkt het er haast op dat niemand anders het zegt; en dat zegt dan genoeg
Hallonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |