quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef Desunoto het volgende:
Ach ja, de Skylines natuurlijk ook. Maar in die lijst zit nog wat meer variatie. R32, R33, R34, etc.
Die S2000 lijst is veel erger. Op die raceversie na komen ze eigenlijk neer op hetzelfde model met minimale aanpassingen... vooral dit is verschrikkelijk:
# S Honda S2000 Type V '00
# S Honda S2000 Type V '01
# S Honda S2000 Type V '03
# S Honda S2000 Type V (EU) '00
# S Honda S2000 Type V (EU) '01
# S Honda S2000 Type V (US) '00
# S Honda S2000 Type V (US) '01
Ik bedoel, even serieus... ik bedoel... nou ja, deze smiley zegt genoeg:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Eerder hebben wij u gemaild met het bericht dat de releasedatum van Gran Turismo 5 wederom verzet was.
Vandaag kunnen wij u kenbaar maken dat de nieuwe releasedatum bekend is gemaakt.
Deze zal zijn op 24 november 2010.
Uw reservering zal, onder voorbehoud van vertragingen bij TNT, deze dag geleverd worden
in het door u gekozen filiaal of adres.
Damnquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
FINALLY! En het is nog slechts twee weken wachten. Fantastisch.
Volledige carlist:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-a-list-of-1031-cars
List inside.
Gewoon via een gratis update mag ik hopen. Ik zou het echt een naaistreek van Sony vinden als er (kort) na de release betaalde-DLC uitkomt..quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Damn
Alleen toch wel balen van die vele standard carsMaar ik neem aan dat die in de loop van tijd via DLC premium worden gemaakt.
Yamauchi heeft al herhaaldelijk aangegeven groot tegenstander te zijn van betaalde DLC.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef WSquater het volgende:
[..]
Gewoon via een gratis update mag ik hopen. Ik zou het echt een naaistreek van Sony vinden als er (kort) na de release betaalde-DLC uitkomt..
Jammer genoeg is Sony dat niet....;)quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yamauchi heeft al herhaaldelijk aangegeven groot tegenstander te zijn van betaalde DLC.
Dit is iets wat volledig aan de ontwikkelaar wordt overgelaten. Daar heeft Sony vrijwel geen inspraak op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:09 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Sony dat niet....;)
Gelukkig niet zoals op de xbox!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is iets wat volledig aan de ontwikkelaar wordt overgelaten. Daar heeft Sony vrijwel geen inspraak op.
zeker weten? Want dit is toch een game waarin Sony voor de productie, marketing etc. zorgt...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is iets wat volledig aan de ontwikkelaar wordt overgelaten. Daar heeft Sony vrijwel geen inspraak op.
Wel als de studio eigendom van Sony isquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep. Peter Dille gaf dit vorig jaar tijdens de E3 in een interview nog aan. First, second of third party, in alle gevallen gaat dit op. Echter is het natuurlijk wel zo dat de gewoonte om te betalen voor volwaardige content negen van de tien keer gewoon wordt gevolgd, maar iedere ontwikkelaar is vrij in de keuze om er een prijs aan vast te plakken of de hoogte van de prijs te bepalen. Dat PD een hele uitgesproken mening heeft over betaalde DLC heb ik deze generatie i.i.g. nog niet uit de mond van een ontwikkelaar mogen horen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
zeker weten? Want dit is toch een game waarin Sony voor de productie, marketing etc. zorgt...
Klopt. Ik ben ook een beetje teleurgesteld. Alsof ze alle tijd hebben gestoken in het updaten van die oudere auto's voor GT5 i.p.v nieuwe auto's te maken. Er zitten best wat nieuwe auto's in natuurlijk, maar bij een aantal merken zoals Volkswagen en Aston Martin kan je niet anders dan teleurgesteld zijn...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik zo naar de car-list kijk mis ik relatief veel recente modellen, terwijl de voorgangers wel vertegenwoordigd zijn?
Zoals het huidige model E-klasse, 5-serie, A4/RS4, A3 Sportback, A5/S5, C5, Insignia etc.
Ook geen recente populaire standaard wagens zoals de Mondeo, Qashqai, Astra, Focus, Mito (maar wel 3 verschillende 147s?).
Geen huidige Golf, Scirocco, Passat of Polo, maar wel 4 verschillende soorten VW Lupo?
Ik zie echt heel veel autos die ik al ken uit GT4.
Dat gevoel heb ik dus ook... Je wil gewoon dikke RS4-RS5-RS6 monsters rijden! Daarnaast wil ik "mijn" Golf 6 natuurlijk besturen in dit spelquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik zo naar de car-list kijk mis ik relatief veel recente modellen, terwijl de voorgangers wel vertegenwoordigd zijn?
Zoals het huidige model E-klasse, 5-serie, A4/RS4, A3 Sportback, A5/S5, C5, Insignia etc.
Ook geen recente populaire standaard wagens zoals de Mondeo, Qashqai, Astra, Focus, Mito (maar wel 3 verschillende 147s?).
Geen huidige Golf, Scirocco, Passat of Polo, maar wel 4 verschillende soorten VW Lupo?
Ik zie echt heel veel autos die ik al ken uit GT4.
Ik kan zelfs met mijn eigen auto rijden!quote:S Peugeot 206 S16 '99
Leuk, zeker zo'n S16quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kan zelfs met mijn eigen auto rijden!![]()
niet dat ik dat ga doen, maar dat terzijde
De F40 had in Prologue gewoon cockpit maar is in de volledige versie standaard?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef trance_fan het volgende:
http://www.gran-turismo.c(...)5/courselist_en.html
Track list
Het blijven figuren die fantaseren over een in hun ogen perfecte GT en vervolgens teleurgesteld zijn als dat beeld niet overeenkomt met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Iedereen opeens vet negatief op GTPlanet trouwens
Precies, ze vergeten even dat de physics voor alle auto's hetzelfde is, terwijl dat toch de titel 'simulator' verklaart.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Het blijven figuren die fantaseren over een in hun ogen perfecte GT en vervolgens teleurgesteld zijn als dat beeld niet overeenkomt met de werkelijkheid.Maar maak net van die ene auto een premium versie, dan zijn ze opeens blij.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef rycemasta het volgende:
GT5 is totaal niet populair.. Bijna niemand speelt het, behalve een paar boys uit Tsjechië. Ik raad het je af.
Kijk eens bij mercedes. Allemaal missende nieuwe AMG's.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef IrishBastard het volgende:
Carlist is inderdaad wel 'bijzonder'. Erg weinig nieuwe auto's, wtf
Zeg doe mij ook eens zo'n zakje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef abruzzese het volgende:
Volgens mij is ForzaMotorSport 3 beter en populairder .
Populairder niet, beter zit ik nu wel over te twijfelen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef abruzzese het volgende:
Kan Gran Turismo 5 zich gaan vergelijken met ForzaMotorSport 3 .
Volgens mij is ForzaMotorSport 3 beter en populairder .
Naar mijn mening had de focus anders moeten liggen bij GT5. Geen Standard cars. Alleen premium cars en dan wel 400. Was een heel stuk beter geweest./quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
200 auto's met een cockpit waar je een stramme plasser van krijgt of 500 auto's met een half gebakken cockpit? Keuze is voor mij rap gemaakt.
Maar goed, ik heb inmiddels wel genoeg gezegd over Forza.
Ik zit te wachten op de eerste berichten op internet van mensen die de GT4 car-list langs die van GT5 hebben gelegd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Hoe langer je naar de car list kijkt, hoe meer je tegen gaat staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |