Das heul geen antwoord op de vraagquote:Op donderdag 11 november 2010 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Bedankt voor het opvoeren van de spanningNee, dat koken komt wel goed. Huis ook wel eigenlijk. We moeten alleen elkaar nog net zo leuk vinden als de eerste keer.
Arme jongen? Hij heeft z'n tweede date met een prachtvrouw, weinig zieligs aanquote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
Laat die arme jongen toch met rust, dames!
Jazeker, zaterdag afgesproken hier in Tilburg. Niet specifiek bij mij thuis maar toevallig woon ik daar ...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Arme jongen? Hij heeft z'n tweede date met een prachtvrouw, weinig zieligs aan
Hoe gaat het met jou dates trouwens, jij had toch iemand getroffen in de kroeg? Loopt dat nog?
Ben benieuwd of het uitmaakt wat voor tatoeage. Anders kun je even een plaatje van deze sturen om indruk te maken. Als je zo'n huidplaatje hebt ben je pas een echte man.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef _Fonz het volgende:
Ik kwam dit net tegen van een 24 jarige "vrouw"
hoi hoi
ik ben op zoek naar een leuke man die met beiden benen in het leven staat
en die tatoos heeft maar ook een echte man is
serieus ...
Schuift Lamon. die mooie dame aan je door?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee hoe je een direct link naar je paiqprofiel kunt vinden? iemand probeert me te koppelen aan 1 van zijn paiqmatches...
Ik zal mijn hatelijke, verzuurde mond maar houden en hier geen opmerking over maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Schuift Lamon. die mooie dame aan je door?
laat maar, tis inmiddels al geregeldquote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zal mijn hatelijke, verzuurde mond maar houden en hier geen opmerking over maken.
Maar inderdaad, hoe kent diegene jou dan? Je kunt niet zien wie dat probeert te doen?
Ik zie dat nergens staan ...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef douche-eendje het volgende:
Via de need2meet in het chatmenu.
Als je een chat open hebt kun je via opties -> acties een need2meet voorstellen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan ...
Zal er wel totaal overheen kijken
Ze was vast heel onaantrekkelijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef detijd het volgende:
gloeiende gloeiende!!
Heb ik net op Paiq een battledate, komt diegene uit de zelfde plaats als ik, druk ik op backspace
foetsie battledate
argh!!
lets hope so, foto was nog niet zichtbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze was vast heel onaantrekkelijk!
een dagje langer wachten lukt je vast welquote:Op donderdag 11 november 2010 23:16 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn date voor morgen is verzet naar zaterdag. Meneer heeft een project dat morgen af moet zijn en voor zover het er nu uit ziet mag hij morgen flink overwerken om het af te krijgen.
Tsk, prioriteitenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:16 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn date voor morgen is verzet naar zaterdag. Meneer heeft een project dat morgen af moet zijn en voor zover het er nu uit ziet mag hij morgen flink overwerken om het af te krijgen.
Neequote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een dagje langer wachten lukt je vast wel
Heb ik mooi even de tijd om iets te verzinnen waarmee hij het goed mag makenquote:
Altijd leuk mannen die iets goed moeten makenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NeeIk ben zo nieuwsgierig!
[..]
Heb ik mooi even de tijd om iets te verzinnen waarmee hij het goed mag maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |