Ze moeten niet zeuren.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef detijd het volgende:
grrrm ik maak 1 grapje, een pietepeuterig kleintje
ik geloof niet dat et gewaardeerd werd
Gast..quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:22 schreef GlenSpey het volgende:
Zo heb gisteravond een lading mails erop uit gestuurd en 20% toont al wederzijdse interessede overige 80% heeft het nog niet gelezen, dus ik heb goede hoop
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:35 schreef Neelix het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik dit topic vaarwel ga zeggen, maar niet omdat ik het niet gezellig vind
Tijdens de zomer heb ik gedate met een meid die ik via e-matching gevonden had. Dat liep toen niet helemaal lekker vanwege wat persoonlijke omstandigheden bij haar en toen toch maar gestopt. Maar sinds een maandje of wat toch weer contact en we hebben ook al weer een paar dates achter de rug en het loopt nu veel beter dan eerst
En wat zoek je dan precies? Of maakt het allemaal niet uit?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:46 schreef GlenSpey het volgende:
What?
Ik maak gewoon even de voorlopige balans op
Zij nam toen het initiatief om te stoppen, maar liet het nog een beetje open door te zeggen dat ze later nog wel eens koffie met me wilde drinken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:36 schreef macondo het volgende:
[..]Wat een fijn nieuws! Wie nam eerder het initiatief tot stoppen dan?
Mieters!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:35 schreef Neelix het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik dit topic vaarwel ga zeggen, maar niet omdat ik het niet gezellig vind
Tijdens de zomer heb ik gedate met een meid die ik via e-matching gevonden had. Dat liep toen niet helemaal lekker vanwege wat persoonlijke omstandigheden bij haar en toen toch maar gestopt. Maar sinds een maandje of wat toch weer contact en we hebben ook al weer een paar dates achter de rug en het loopt nu veel beter dan eerst
Oh, ik ben nog redelijk veeleisend hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:35 schreef macondo het volgende:
[..]
En wat zoek je dan precies? Of maakt het allemaal niet uit?
Rare manier van rekenen heb jij dan. Je verstuurt er 5, krijgt er eentje terug en roept dat 20% gereageerd heeft ...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog redelijk veeleisend hoor.
Ik stuur dan ook zeker niet naar iedereen mails. Van de ongeveer 200 zoekresultaten heb ik er 5 een berichtje gestuurd. Ook geen standaardriedeltjes, ik ga echt in op iemands profiel.
...
Klopt toch danquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Rare manier van rekenen heb jij dan. Je verstuurt er 5, krijgt er eentje terug en roept dat 20% gereageerd heeft ...
Ik zie niet in waarom je in percentage's gaat praten als je maar vijf berichten verstuurd maar goed, het zal wel. Geen berichtspammer dus, maar serieus en kieskeurig. Imago gered!quote:
Ik dacht dat kieskeurig een gebrek aan iniatie aanduidde. Of moet je dan ook zeggen dat je geen haast hebt? Paging Macondo!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je in percentage's gaat praten als je maar vijf berichten verstuurd maar goed, het zal wel. Geen berichtspammer dus, maar serieus en kieskeurig. Imago gered!
Ow, jullie dachten natuurlijk dat ik 100 standaardmails had verstuurd. Nahhhquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je in percentage's gaat praten als je maar vijf berichten verstuurd maar goed, het zal wel. Geen berichtspammer dus, maar serieus en kieskeurig. Imago gered!
Nee, je verdraait mijn woorden. Jou aankondiging dat je gaat beginnen met daten stond direct vol met smoesjes (ik ben kieskeurig, ik heb geen haast, ik wil niet 3x per week daten, ik ben geen gladde prater) dat het er alle schijn van heeft dat je helemaal niet wíl daten..quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef After_Dark het volgende:
Ik dacht dat kieskeurig een gebrek aan iniatie aanduidde. Of moet je dan ook zeggen dat je geen haast hebt? Paging Macondo!
Als ik eenmaal een leuk contact via paiq heb ben ik de eerste die voorstelt eens iets te gaan drinken. Ik wilde meer zeggen dat ik niet verwacht dat ik binnen een paar weken hele rijen leuke types in mn lijstje heb staan, en dat komt dan weer omdat ik kieskeurig ben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, je verdraait mijn woorden. Jou aankondiging dat je gaat beginnen met daten stond direct vol met smoesjes (ik ben kieskeurig, ik heb geen haast, ik wil niet 3x per week daten, ik ben geen gladde prater) dat het er alle schijn van heeft dat je helemaal niet wíl daten..
Daten? wasda?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:07 schreef Silenus het volgende:
Oh nomnomnomnomnom![]()
Uiteindelijk is dus iedereen keihard aan het daten. Behalve Cherrylips dan. ()
Ik ben sinds eind augustus aan het mailen geweest, dus ik ben wel redelijk zeker van m'n zaak wat dat betreftquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten? wasda?
Eerst eens iemand tegen komen die de moeite waard is.
Wat zijn de eisen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten? wasda?
Eerst eens iemand tegen komen die de moeite waard is.
ich auch nicht...niemand wil....:'(quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:07 schreef Silenus het volgende:
Oh nomnomnomnomnom![]()
Uiteindelijk is dus iedereen keihard aan het daten. Behalve Cherrylips dan. ()
Dat doorschuiven heeft niet gewerkt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ich auch nicht...niemand wil....:'(
nja, ze heeft mij iets gestuurd en ik haar en nu wachten.....laat mn paiq wel openstaan vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat doorschuiven heeft niet gewerkt?
Heb je er zin in?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef Godshand het volgende:
morgen weer speeddaten. dit keer met 2 vrienden.
Je klinkt een beetje twijfelend ineens? Ik zou er niet teveel op vooruit lopen. Geniet van het moment, die hoofdstukken breken dan vanzelf wel aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef macondo het volgende:
Beetje last van kater na de eerdere roes van een fijne date gisteren. Daten is leuk, maar als het klikt dan komen er daarna weer nieuwe hoofdstukken. Moet nog maar zien of het iets gaat worden..
Mja, het is maar de vraag in hoeverre het écht klikt. En wanneer is er sprake van iets meer dan een paar leuke dates? Beetje zo'n schemergebied..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje twijfelend ineens? Ik zou er niet teveel op vooruit lopen. Geniet van het moment, die hoofdstukken breken dan vanzelf wel aan
Dat klinkt alsof je nu al weet dat het niets gaat worden, anders zou je zo niet praten. Waarom geef je het toch nog een kans dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Mja, het is maar de vraag in hoeverre het écht klikt. En wanneer is er sprake van iets meer dan een paar leuke dates? Beetje zo'n schemergebied..
Het zijn volgens mij de klassieke onzekerheden die dan om de hoek komen kijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Dat klinkt alsof je nu al weet dat het niets gaat worden, anders zou je zo niet praten. Waarom geef je het toch nog een kans dan?
nicequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef Friek_ het volgende:
Blijft toch wel een stiekeme waarheid dit.
Ik zou dat gewoon afkappen eigenlijk. Waarom doormodderen als het echt niet loopt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hm *geeuw* zit even te msnen met iemand, maar het tempo zit er nog niet echt lekker in
En het gesprek moet voor de verandering weer eens grotendeels van mijn kant komen, wat is dat toch altijd
Idd, maar het gebeurd elke keer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon afkappen eigenlijk. Waarom doormodderen als het echt niet loopt?
Ik heb sinds vorige week iemand toegevoegd die op mij gereageerd heeft maar ze heeft nog helemaal niks gezegd. Het zijn meestal alleen de nieuwste dames op rp die actie ondernemen met reageren maar die moet je dan weer geruststellen als het op daten aankomt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hm *geeuw* zit even te msnen met iemand, maar het tempo zit er nog niet echt lekker in
En het gesprek moet voor de verandering weer eens grotendeels van mijn kant komen, wat is dat toch altijd
Ja dat heb ik ook al een paar keer gehad. Toen ik vorig jaar een tijdje op RP actief was kreeg ik 2 interesseberichten, beide dames op msn toegevoegd en beide dames zeiden niks... uiteindelijk ben ik dus maar het gesprek aangegaan en dan krijg je van die oersaaie gesprekken; oftewel ik ben telkens vragen aan het stellen en zij geven daar korte, nietszeggende antwoorden op. 'Ja', 'nee', 'oke'. Ze tonen geen enthousiasme bij geen enkel onderwerp en ze stellen nooit tegenvragen. Na een tijdje heb ik het gevoel dat ik iemand aan het verhoren ben en valt het gesprek dood, want daar heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:27 schreef picardmike het volgende:
Ik heb sinds vorige week iemand toegevoegd die op mij gereageerd heeft maar ze heeft nog helemaal niks gezegd. Het zijn meestal alleen de nieuwste dames op rp die actie ondernemen met reageren maar die moet je dan weer geruststellen als het op daten aankomt.
Je bent duidelijk van de ...... gesprekken die ze open heeft staan de minst interessante.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dus nu ik maar weer interesseberichten versturen; en nog krijg ik dames op msn waar geen boe of bah vanaf kan5-6 minuten stilte tussen antwoorden, en dan alleen maar met een lullig antwoordje komen waar ik geen gesprek op verder kan bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |