De trutquote:Op donderdag 11 november 2010 09:49 schreef Q. het volgende:
Grmblz, mn date voor vanavond heeft afgezegd. Stomme vrouwen.
Ze is een ander tegengekomen waar ze eerst haar aandacht op wil focussen. Dan niet. Her loss.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is een ander tegengekomen waar ze eerst haar aandacht op wil focussen. Dan niet. Her loss.Niet zo erg, voel me toch niet optimaal, had haar vast helemaal ondergeniest. Vanavond maar eens lekker op tijd slapen dan.
Het is zo voorbestemdquote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is een ander tegengekomen waar ze eerst haar aandacht op wil focussen. Dan niet. Her loss.Niet zo erg, voel me toch niet optimaal, had haar vast helemaal ondergeniest. Vanavond maar eens lekker op tijd slapen dan.
Mooi!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zo voorbestemdDie nieuwe vent zal haar wel slaan ofzo.
Het went.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het is een dag vol afwijzingen, Q
Ik ben met alles kieskieurig en met niets haastig, en toch onderneem ik wel eens wat.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. De termen "geen haast" en "kieskeurig" zijn vak een eufemisme voor gebrek aan initiatief. En geen "gladde prater" zijn, dat doet niet ter zake. Daar gáát het niet om.
Misschien probeer ik het een keer, maar ik hou het de eerstkomende tijd dan inderdaad maar lekker bij paiq.quote:[..]
Nee. Hou maar op, ga maar naar Paiq als je niet wil betalen.
Als je gaat wachten op de ware, dan moet ik je teleurstellen. Die zal je niet op internet vinden, daarvoor moet je toch echt daten. Maar ik begrijp dat de vrouwen massaal aan je voeten liggen, dus neem je tijdquote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik ben met alles kieskieurig en met niets haastig, en toch onderneem ik wel eens wat.Het komt er wel op neer dat ik mijn keuzes zorgvuldig maak. Als het over een nieuwe kast gaat bevallen die karakertrekjes me altijd wel. Een kast hoeft niet overtuigd te worden, zo simpel ligt het met vrouwen niet.
Ik bedoelde meer te zeggen dat ik niet van plan ben zo snel mogelijk een willekeurige vrouw die aardig tegen me is te gaan ritselen, maar daar mijn tijd voor neem.
Drie dates in de week gaat bij mij dus niet gebeuren, daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.
Een date met een doel! Hoe was het contact in de tussenliggende week?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je gaat wachten op de ware, dan moet ik je teleurstellen. Die zal je niet op internet vinden, daarvoor moet je toch echt daten. Maar ik begrijp dat de vrouwen massaal aan je voeten liggen, dus neem je tijd
Vanavond tweede date. Bij mij thuis. Best spannend. Morgen is het dus óf helemaal over óf lijkt het helemaal goed te zijn om het te proberen. Veel ruimte voor grijstinten is er niet.
Alle dates hebben toch een doel? Is geen hobby op zich natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een date met een doel! Hoe was het contact in de tussenliggende week?
Ja eh, met een beter doel dan een standaard: "ik ga even en we kijken wel wat het wordt"-verhaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Alle dates hebben toch een doel? Is geen hobby op zich natuurlijk
Contact in de tussentijd was goed, grappig vooral. En gelukkig niet te klef of dweperig..
Precies, ik moet ze echt van me af houden. Gek wor ik ervan.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je gaat wachten op de ware, dan moet ik je teleurstellen. Die zal je niet op internet vinden, daarvoor moet je toch echt daten. Maar ik begrijp dat de vrouwen massaal aan je voeten liggen, dus neem je tijd
Vanavond tweede date. Bij mij thuis. Best spannend. Morgen is het dus óf helemaal over óf lijkt het helemaal goed te zijn om het te proberen. Veel ruimte voor grijstinten is er niet.
Wat ga je koken? Daar staat of valt alles mee natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
Bedankt voor het opvoeren van de spanningquote:Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat ga je koken? Daar staat of valt alles mee natuurlijk
ik ben ook wel benieuwd wat je gaat maken eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Bedankt voor het opvoeren van de spanningNee, dat koken komt wel goed. Huis ook wel eigenlijk. We moeten alleen elkaar nog net zo leuk vinden als de eerste keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |