abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88575511
Ik heb zondag weer een date gepland, terwijl ik haar verteld heb van deze date. :o
Dit wordt echt ziekelijk nu... :o
pi_88575867
En de 12e en de 13e waren ook al geboekt toch? Maar gelukkig wilde je geen serialdater zijn.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88575992
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef Lolaatje het volgende:
En de 12e en de 13e waren ook al geboekt toch? Maar gelukkig wilde je geen serialdater zijn.
Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.
Waar heb je last van en hoe ken je me uberhaupt? :)
  woensdag 10 november 2010 @ 23:00:28 #54
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88577196
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.
Tijd voor je medicijnen, Lamon.

En dat kussen van jou - wat was dat?
Overal verstand van.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:03:24 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88577318
Nou, waar ik ook wel eens last van heb, is dat schijnheilige gegeil op jezelf de hele tijd.

* Ik wil geen serialdater zijn, is er dan niemand met gevoelens? :o :)
* Ik heb volgens mij een fuckbuddy gevonden! :o :)
* Oh ik heb morgen een date, en over 4 dagen, en die dag daarna! :o :)
* Waarom ben ik zo ongelofelijk geweldig op internet? :o :)
* Kijk eens wat voor lekkere vrouw ik heb gescoord! Kijk haar foto! :o :)
* Er zitten zoveel fakers op internet die mij een loer willen draaien! :o :)
* Haha ik speel een tof spelletje met vrouwen van relatieplanet, ik hou het het langste vol! :D :o

Ik kan deze lijst eigenlijk heel lang maken. Constant praat je jezelf tegen, doe je -heel subtiel, niemand heeft het door, echt- heel tof over jezelf. Jezelf schijnheilig afvragen waarom elk wijf je zogenaamd zo lekker vindt. Terwijl de enige die jou lekker vindt, eigenlijk jij zelf bent.

Maar het ergste, het allerergste, zijn die fucking kutsmileys. :o en :).

Ik wilde het even gezegd hebben. :') Groetjes!
Gourmetten of steengrillen?
pi_88577370
Niemand heeft het door? :D
  woensdag 10 november 2010 @ 23:06:56 #57
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88577472
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef Ruudt het volgende:
Niemand heeft het door? :D
Wheh, dat is sarcasme, je ziet het alleen niet door alle smileys ;)
451 °F
pi_88577507
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:06 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Wheh, dat is sarcasme, je ziet het alleen niet door alle smileys ;)
Ach, ik las idd te snel. Haal het er nu duidelijk uit.:P
pi_88579165
ZIjn jullie allemaal nog wel actief aan het daten/met datingsites bezig? Of zitten de meesten hier nu voor de 'grappige' ( :') ) SC?
  woensdag 10 november 2010 @ 23:52:25 #60
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88579262
De meeste wel hoor, maar het word op dit moment een beetje overschaduwd door een kleine 'discussie'.
pi_88579355
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef love_sharon het volgende:
De meeste wel hoor, maar het word op dit moment een beetje overschaduwd door een kleine 'discussie'.
dat iedereen elke keer op lamon ingaat doen ze toch echt zelf. ~:)
pi_88579667
Yep, ik heb me net ook maar ingeschreven bij RP. Ik ben kieskeurig als de hel en totaal geen gladde prater, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik die eerste datingsite date heb. Gelukkig heb ik geen haast.

Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
pi_88579786
Kep even genoeg van daten... Er staat nog 1 date in de planning via Paiq en that's it..

Ik ga even aan andere verslavingen beginnen.

Ik hou dit topic wel in de gaten, kijken of er nog wat nuttigs bij jullie gebeurd :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 november 2010 @ 00:07:19 #64
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88579856
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef dawg het volgende:

[..]

dat iedereen elke keer op lamon ingaat doen ze toch echt zelf. ~:)
Jeps en het heeft ook nog eens weinig nut
pi_88579894
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Jeps en het heeft ook nog eens weinig nut
nou nee, het werkt soms op je lachspieren. En van lachen leef je wat langer.. Zeer nuttig dus :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 november 2010 @ 00:12:23 #66
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88580045
Ah is Lamon dus nog ergens goed voor :')
pi_88580517
langer leven zodat we langer van lamon's geouwehoer kunnen genieten. joy. :')
pi_88581702
Okay, doei dan..
Stelletje gestoorden.. :o
pi_88582148
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 01:02 schreef Lamon. het volgende:
Okay, doei dan..
Stelletje gestoorden.. :o
Deze moet ik in een quote hebben.
pi_88582177
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ben ik niet gewoon een kloon van jou zodat jij je eigen underdog kunt zijn? :o

Oh wacht, ik heet geen Sanne.

Waar ik last van heb, is dat je zo huichelachtig doet. Je zegt een hekel te hebben aan schijnheiligheid, maar ondertussen ben je de schijnheiligheid zelve. Het zal mij aan mijn achterwerk oxideren of je één of honderd meiden tegelijk date, maar ga vervolgens niet roepen dat je helemaal niet met zoveel meiden wilt daten en doen alsof je slachtoffer bent van de situatie. Dat terwijl je eerst nog aangeeft dat meerdere meiden tegelijk daten ingaat tegen je principes. Je beweert een hekel te hebben aan klonen en er niet aan te doen terwijl je al diverse kloons in het leven hebt geroepen. Tegelijkertijd zeg je zo eerlijk te zijn.
Door zulke tegenstrijdigheden vergal je het bij mij, hoe leuk je jezelf ook probeert voor te doen.
pi_88582183
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef After_Dark het volgende:

Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
Nee, dat kan niet. Men kan hoogstens een interesseberichtje terugsturen, maar daar heb je nog niet zoveel aan.
pi_88583369
quote:
Yep, ik heb me net ook maar ingeschreven bij RP. Ik ben kieskeurig als de hel en totaal geen gladde prater, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik die eerste datingsite date heb. Gelukkig heb ik geen haast.

Nee totaal niet. Het meerendeel van de dames is zelf ook geen betaal lid, en met alleen interesse berichtjes naar elkaar sturen scoor je geen email adressen :P
Bovendien willen de dames liever een echt geschreven berichtje hebben, tenzij je er dus als George Clooney uitziet maak je weinig kans zonder betaald account...
  donderdag 11 november 2010 @ 09:37:56 #73
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88584450
quote:
Dat klinkt niet best. De termen "geen haast" en "kieskeurig" zijn vak een eufemisme voor gebrek aan initiatief. En geen "gladde prater" zijn, dat doet niet ter zake. Daar gáát het niet om.

quote:
Nee. Hou maar op, ga maar naar Paiq als je niet wil betalen.
Overal verstand van.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:43:26 #74
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88584590
Paiq en OKCupid zijn eigenlijk de enige acceptabele gratis alternatieven.

Alle andere sites bieden wel de mogelijkheid tot een gratis account maar daar kun je vervolgens weinig tot niets mee.
451 °F
pi_88584775
Grmblz, mn date voor vanavond heeft afgezegd. Stomme vrouwen.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')