Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef Lolaatje het volgende:
En de 12e en de 13e waren ook al geboekt toch? Maar gelukkig wilde je geen serialdater zijn.
Tijd voor je medicijnen, Lamon.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.
Waar heb je last van en hoe ken je me uberhaupt?
Ach, ik las idd te snel. Haal het er nu duidelijk uit.:Pquote:Op woensdag 10 november 2010 23:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, dat is sarcasme, je ziet het alleen niet door alle smileys
dat iedereen elke keer op lamon ingaat doen ze toch echt zelf.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef love_sharon het volgende:
De meeste wel hoor, maar het word op dit moment een beetje overschaduwd door een kleine 'discussie'.
Jeps en het heeft ook nog eens weinig nutquote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat iedereen elke keer op lamon ingaat doen ze toch echt zelf.
nou nee, het werkt soms op je lachspieren. En van lachen leef je wat langer.. Zeer nuttig dusquote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Jeps en het heeft ook nog eens weinig nut
Deze moet ik in een quote hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:02 schreef Lamon. het volgende:
Okay, doei dan..
Stelletje gestoorden..
Ben ik niet gewoon een kloon van jou zodat jij je eigen underdog kunt zijn?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.
Waar heb je last van en hoe ken je me uberhaupt?
Nee, dat kan niet. Men kan hoogstens een interesseberichtje terugsturen, maar daar heb je nog niet zoveel aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef After_Dark het volgende:
Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
Nee totaal niet. Het meerendeel van de dames is zelf ook geen betaal lid, en met alleen interesse berichtjes naar elkaar sturen scoor je geen email adressenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef After_Dark het volgende:
Yep, ik heb me net ook maar ingeschreven bij RP. Ik ben kieskeurig als de hel en totaal geen gladde prater, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik die eerste datingsite date heb. Gelukkig heb ik geen haast.
Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
Dat klinkt niet best. De termen "geen haast" en "kieskeurig" zijn vak een eufemisme voor gebrek aan initiatief. En geen "gladde prater" zijn, dat doet niet ter zake. Daar gáát het niet om.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef After_Dark het volgende:
Yep, ik heb me net ook maar ingeschreven bij RP. Ik ben kieskeurig als de hel en totaal geen gladde prater, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik die eerste datingsite date heb. Gelukkig heb ik geen haast.
Nee. Hou maar op, ga maar naar Paiq als je niet wil betalen.quote:Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |