welke haakjes?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Let op de haakjes!![]()
Dat zou echt enorm onverantwoord zijn
volgens mij heb ik je gezienquote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
Verslag: Goede klik, voor herhaling vatbaar, slim en leuk meisje, date duurde 4,5 uur, kus ging vanzelf dit keer, en ik heb niemand gezien die een foto gemaakt heeft.
We zaten het grootste deel van de dag buiten bij een cafe ongeveer 200 meter van de Dom af.
Het kroegje had verwarmingslampen..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef Suigetsu het volgende:
maar ff normaal XD respect, hele tijd buiten zitten met deze kouliever jij dan ik
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je geziener stond iemand op een terrasje tegen een spiegel te praten.
Netjes de date gepland dan, de vorige keer moest ik half leiden door om een parkeerplekje te vinden, toen had ik hem maar bij het ziekenhuis op de spoedeisende hulp neergezet in paniek.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het kroegje had verwarmingslampen..
nja, niet om jou, maar de grap an sich vond ik komisch. had er net zo hard om gelachen als t Silenus. MAcondo, Rddut, Douche-eendje, Duimelot, Love_sharon, JoeBravo of mezelf was gebeurdquote:
quote:' Hoe vaak ga je onder de douche? '
1 x per dag .. *Geniale vraag trouwens!*
Douche? Ééns per jaar pulk ik de korsten los.quote:' Hoe vaak ga je onder de douche? '
1 x per dag .. *Geniale vraag trouwens!*
Hihi, je weet wel dat het om de smiley gaat hè?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Douche? Ééns per jaar pulk ik de korsten los.
Hmm, ik snap de grap niet. Leg hem maar niet uit, het is al erg genoeg zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hihi, je weet wel dat het om de smiley gaat hè?
Die smiley is toch een fok smiley?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hmm, ik snap de grap niet. Leg hem maar niet uit, het is al erg genoeg zo.
Ja, dat kan kloppen. Die Dom staat ook in het centrum daar! Maar even serieus - over wat voor kus hebben we het hier?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
Verslag: Goede klik, voor herhaling vatbaar, slim en leuk meisje, date duurde 4,5 uur, kus ging vanzelf dit keer, en ik heb niemand gezien die een foto gemaakt heeft.
We zaten het grootste deel van de dag buiten bij een cafe ongeveer 200 meter van de Dom af.
Nee, ik vond het ook niet grappig. Ieder zijn meug.quote:
Voor zover ik weet. Een niet bij naam te noemen afscheiding heeft 'm ook, en er zijn vast enkele kleine fora die gewoon alle smileys hebben gejat.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Die smiley is toch een fok smiley?
Het zal vast niemand van wzv.nl zijn geweest hoor, daar zitten alleen kerels.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Voor zover ik weet. Een niet bij naam te noemen afscheiding heeft 'm ook, en er zijn vast enkele kleine fora die gewoon alle smileys hebben gejat.
Ik denk in ieder geval ook aan FOK
Dat is niet te hopen, misschien is Simone wel een Simon.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zal vast niemand van wzv.nl zijn geweest hoor, daar zitten alleen kerels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |