Omdat sommige vrouwen biseksueel zijn en behoefte hebben aan vrouwelijke contacten misschien?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd waarom een man het goed vind dat zijn vrouw een avondje gaat slettebakken met een andere vrouw ?
Was jij het niet met die drie treurige RP profielen die op je gereageerd hadden een paar pagina's terug? Kan zijn dat ik op de volslagen verkeerde persoon heb gereageerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:54 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Het kan aan de wijn liggen, maar ik snap je post niet
Dat was ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Was jij het niet met die drie treurige RP profielen die op je gereageerd hadden een paar pagina's terug? Kan zijn dat ik op de volslagen verkeerde persoon heb gereageerd.
In dat geval, mijn welgemeende excuses.
Van mij mag ze maar het beantwoord nog steeds niet mijn vraag waarom je als man daarmee instemt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat sommige vrouwen biseksueel zijn en behoefte hebben aan vrouwelijke contacten misschien?. Je doet je naam eer aan
.
Wat meer inzit ? Dat je met de kerst of nieuwjaar bij de ouders of schoonouders van je vriendin aanschuift samen met haar man ?quote:Het gaat overigens niet zozeer om 'een avondje slettebakken'. Zou leuk zijn als er meer in zit.
Dat zegt meer over jou dan over zo'n manquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
Van mij mag ze maar het beantwoord nog steeds niet mijn vraag waarom je als man daarmee instemt.
Lijkt me niet dat die (schoon)ouders daarop zitten te wachten, maar het zou in theorie mogelijk zijnquote:Wat meer inzit ? Dat je met de kerst of nieuwjaar bij de ouders of schoonouders van je vriendin aanschuift samen met haar man ?
Leg uit ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over zo'n man.
Het zou een script voor een nederlandse comedy kunnen zijn (Niet van de BBC gejat)quote:[..]
Lijkt me niet dat die (schoon)ouders daarop zitten te wachten, maar het zou in theorie mogelijk zijn.
Ik vind het nogal kleinzielig als een man zijn vrouw geen relatie met een vrouw gunt. Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.quote:
Okquote:Het zou een script voor een nederlandse comedy kunnen zijn (Niet van de BBC gejat)
dat vind je gek?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kleinzielig als een man zijn vrouw geen relatie met een vrouw gunt. Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.
ik ehm...denk dat ik daar als man ook wel problemen mee zou hebben.....maar goed, heb nooit in die situatie gezeten...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kleinzielig als een man zijn vrouw geen relatie met een vrouw gunt. Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.
[..]
Ok
Dat vind ik ook. Maar haar man denkt daar blijkbaar anders over en staat er wel voor open. Dan is het fijn voor die vrouw dat ze dit in overleg met haar partner kan doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Monogaam is monogaam, lijkt mij. Of je het nu met een andere kerel, een vrouw of een paard wil doen.
ja maar om mannen kleinzielig te noemen als ze niet willen, vind ik uhhh. tja.quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar haar man denkt daar blijkbaar anders over en staat er wel voor open. Dan is het fijn voor die vrouw dat ze dit in overleg met haar partner kan doen.
Jij hebt er dus ook totaal geen moeite mee als je eventuele biseksuele vriendin later met andere mannen slaapt simpel omdat ze behoefte heeft aan mannelijke contacten ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou me er niet prettig bij voelen als ik getrouwd ben en er kinderen zijn, dat mijn vrouw met andere vrouwen relaties aangaat.quote:Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.
Kleinzielig vind ik het ook allerminst. Iedereen heeft het recht om daar zijn eigen grens in te trekken. Dat gaat ook niet puur om iemand iets (niet) gunnen volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar om mannen kleinzielig te noemen als ze niet willen, vind ik uhhh. tja.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef macondo het volgende:
Even een kort vraagje van heel andere aard. Kunnen gratis members van rp zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest?
Das beter. Je kunt moeilijk van anderen verwachten dat ze je eigen gedachten over dit soort dingen de normaalste zaak van de wereld vinden.quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Tja, iedereen moet lekker doen wat 'ie wil. Er zijn zoveel relatievormen mogelijk. En nu heb ik er wel genoeg over gezegd.
je vindt ze interessant genoeg om aan je msn lijst toe te voegenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik op die mannen val?
meld dan even als jouw vriendin straks behoefte heeft aan een man in bed...quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Tja, iedereen moet lekker doen wat 'ie wil. Er zijn zoveel relatievormen mogelijk. En nu heb ik er wel genoeg over gezegd.
Helaas zet niet iedereen 'oppervlakkig' op zn profiel bij karaktereigenschappen..quote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
je vindt ze interessant genoeg om aan je msn lijst toe te voegen
quote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Helaas zet niet iedereen 'oppervlakkig' op zn profiel bij karaktereigenschappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |