was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef Silenus het volgende:
Je hoeft niet iets te 'vragen', je moet gewoon kletsen. Het gesprek een beetje op gang houden, jij zegt iets, dan zegt de ander wat.
Dus niet:
"Hey hoi, ga je nog wat leuks doen?"
"En wat doe je zoal in het dagelijks leven?"
"En heb je nog broers/zussen?"
Dan gaat zij alleen antwoord geven met zo'n lullig 'en jij?' erachter.
Begin gewoon te kletsen over iets grappigs wat je hebt meegemaakt. Dus als zij vraagt hoe het met je gaat, zeg dan niet 'ja gaat wel goed.:) met jou?'...dat is suf.
Maar vertel gewoon over iets grappigs in de kroeg, dat je brak bent, dat je vrienden dit/dat deden, verzin de helft erbij, maar dan denkt zij in ieder geval dat je een leuke vent bent ipv een saaie drol.
En neem een schermafbeelding waarop je er lekker uitziet, dan blijven ze wel hangen.
Haha afstand moet niets uitmaken. Ik zit gerust 3,5 uur voor iemand in de treinquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why not?
De mijne zit 1 uur en 3 kwartier voor me in de trein![]()
.
Reizen of afstand maakt mij ook weinig uit. Heb ooit een relatie gehad met iemand die vlakbij Antwerpen woonde... ikzelf woon in Arnhem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Haha afstand moet niets uitmaken. Ik zit gerust 3,5 uur voor iemand in de trein
Nee geen probleem hoor Patricia, helemaal goed.quote:hey hallo daar.
denk jij de ware voor mij te zijn na het lezen van mijn verhaaltje. Dan hoop ik snel iets van je te horen.
Sinds een maand of negen ben ik weer vrijgezel na een relatie van ruim zeven jaar. Alleen zijn ben ik niet, want ik heb een zoontje van drie maanden. Na een behoorlijke rot periode wil ik nu van het leven weer gaan genieten en dat wel misschien samen met jouw.
als je er geen bezwaar tegen heb dat ik
-onregelmatig werk
-een zoontje heb
-in zeeland woon
-geen foto model ben
-ik irritant kan zijn maar ook gezellig
reageer dan en wie weet gaan we wel de rest van ons leven samen delen.
Dat het een lelijk irritant moedertje is in Zeeland met een baby - geen probleem. Maar "met jouw" - nee, daar kan ik ook niet mee leven..quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee geen probleem hoor Patricia, helemaal goed.
de naam maakt het helemaal afquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee geen probleem hoor Patricia, helemaal goed.
Ik ben vooral gefascineerd door de zin 'Denk jij dat je de ware bent na het lezen van mijn verhaaltje".quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat het een lelijk irritant moedertje is in Zeeland met een baby - geen probleem. Maar "met jouw" - nee, daar kan ik ook niet mee leven..
hmm, nadeel van profiel weggooien: kan geen andere profielen meer bekijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
Sinds ik mn profiel gereactiveerd heb op rp krijg ik alleen maar reacties van dit soort types NL69811226, NL61021925, NL13878992..
Ik word er helemaal een beetje onzeker van
Het zijn allemaal van die types die eruit zien alsof ze tegen de 40 aan lopen en nog bij hun moeder thuis wonenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, nadeel van profiel weggooien: kan geen andere profielen meer bekijken
Idd dat werkt, hoewel je moet oppassen met verhalen over brak zijn. Kwam een keer met een verzonnen verhaal dat ik iemand redde uit de lift die vastzat, doordat ik de deuren opentrok.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef Silenus het volgende:
Je hoeft niet iets te 'vragen', je moet gewoon kletsen. Het gesprek een beetje op gang houden, jij zegt iets, dan zegt de ander wat.
Dus niet:
"Hey hoi, ga je nog wat leuks doen?"
"En wat doe je zoal in het dagelijks leven?"
"En heb je nog broers/zussen?"
Dan gaat zij alleen antwoord geven met zo'n lullig 'en jij?' erachter.
Begin gewoon te kletsen over iets grappigs wat je hebt meegemaakt. Dus als zij vraagt hoe het met je gaat, zeg dan niet 'ja gaat wel goed.:) met jou?'...dat is suf.
Maar vertel gewoon over iets grappigs in de kroeg, dat je brak bent, dat je vrienden dit/dat deden, verzin de helft erbij, maar dan denkt zij in ieder geval dat je een leuke vent bent ipv een saaie drol.
En neem een schermafbeelding waarop je er lekker uitziet, dan blijven ze wel hangen.
wat is er mis met na je 30e bij je moeder wonen?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die types die eruit zien alsof ze tegen de 40 aan lopen en nog bij hun moeder thuis wonen
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd schatquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat is er mis met na je 30e bij je moeder wonen?!![]()
![]()
wat klinkt dat cornyquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Haha jij bent hun reddende engelquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd schat
Jahoor, weer eentjeNL60384674
Ziek in je hoofd ben jequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha jij bent hun reddende engel
Waar is de spirit nu?? Gewoon ervoor gaan
Zou dat het serieus zijn? *denk*quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Komt denk ik door je eerste foto met die gast ernaast...
Maar je verkijkt je er snel op hoor. Wij hebben weer heel andere problemen. Keuze stress en zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Heerlijk al die perfecte mensen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |