Dat mag niet hoor, het is verboden en als je iest doet wat verboden is wordt je gearresteerd en dat is amerika geen pretje hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jammer ik wilde net een capibara aanschaffen.
Iedereen vanavondquote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we meer info dan?
Of ik?
Oh echt? Royal sadness gewoonquote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die vrouw een ontzettend boos interview geeft aan een blad omdat mensen het afraden om kinderen zulke dingen te laten geloven en zij weet wat echt is en wat niet.
dat je je kind hier aan mee laat werkenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die vrouw een ontzettend boos interview geeft aan een blad omdat mensen het afraden om kinderen zulke dingen te laten geloven en zij weet wat echt is en wat niet.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor, het is verboden en als je iest doet wat verboden is wordt je gearresteerd en dat is amerika geen pretje hoor
Daarom doe ik het ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor, het is verboden en als je iest doet wat verboden is wordt je gearresteerd en dat is amerika geen pretje hoor
Ja, dikke rant over dat de mentale gezondheid van kinderen word aangetast als je ze hierin gaat remmen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Royal sadness gewoon
Huh?quote:
Mooi, ik had hte kunnen verwachten aangezien panda beren doorgaans hele zachtaardige wezens zijn zonder kwaad bloed.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Daarom doe ik het ook niet
Ja dat ben ik in hoogsteigen persoonquote:Op woensdag 10 november 2010 17:53 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Mooi, ik had hte kunnen verwachten aangezien panda beren doorgaans hele zachtaardige wezens zijn zonder kwaad bloed.
Dit: Caafjes dankzij pgrferrariquote:Op woensdag 10 november 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Wat is daar leuk aan dan?
Zijn die katten in je fobo ook van jou?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Wat is daar leuk aan dan?
Die eervolle vermelding is niet meer dan terechtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit: Caafjes dankzij pgrferrari
Leuk dat je het daar gezet hebt.
Zachtaardig toch? Ik neem aan dat U geen Panda Beer bent aangezien die nu zouden kunen typen met hun pootjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik in hoogsteigen persoon
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn die katten in je fobo ook van jou?
Ik ben een heuse Panda hoor. En ik kan hee goed typen met mijn pootjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zachtaardig toch? Ik neem aan dat U geen Panda Beer bent aangezien die nu zouden kunen typen met hun pootjes.
Dat is hoogst opmerkelijk, dit zou een unieke situatie zijn, mag ik zo vrij zijn om te vragen dit nader te onderzoeken?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben een heuse Panda hoor. En ik kan hee goed typen met mijn pootjes.
Ik denk 80x80 cmquote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef pgrferrari het volgende:
Weet je al hoe je ze laat maken Marijke?
Als je dat wilt dan mag datquote:Op woensdag 10 november 2010 18:00 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is hoogst opmerkelijk, dit zou een unieke situatie zijn, mag ik zo vrij zijn om te vragen dit nader te onderzoeken?
Naast mijn wetenschapelijk onderzoek over monopolen kan een studie naar ene typende Panda Beer een erg leuke hobby zijn.
In m'n fobo staan ze zoals ik ze wil laten afdrukken voor aan de muurquote:
Ik las heel even 'voor als je ze wilt laten afdrukken aan de muur'quote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In m'n fobo staan ze zoals ik ze wil laten afdrukken voor aan de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |