Hoe lang mag je niet trainen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:19 schreef Blackviper het volgende:
Ik zit nog steeds met mijn knie dus sowieso niets voor mij momenteel
Ik mocht deze week weer. Heb 1 keer gedaan maar nog steeds lastquote:
Ja, ik heb in oktober 2010 een long-gun seminar van hem in Seraign (BE) gevolgd. Was een aardige man, jammer dat hij zelfmoord gepleegd heeft...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef Lajoie het volgende:
Het ziet er naar uit dat Thierry Viatour is overleden (Chief instructor van Krav Maga Europe)
Diverse sites hebben een in memoriam geplaatst.
http://www.protectinvest.nl/nieuws.html
Iemand hier ooit lessen/seminars van hem gevolgd?
quote:Op zaterdag 10 september organiseerd IMPACT Krav Maga samen met Reflex-BMC de "Extreme Krav Maga Survival Dag". De hele dag staat in het teken van overleven in en rondom het water. In de ochtend staat het Fit to Fight programma centraal. Boksen en grondvechten van een hoog niveau (takedowns, flying scissors, sweeps e.d.). De ochtend wordt verzorgd door Rene de Bruijn (voormalig Zuid-Nederlands bokskampioen, 23 KO’s en A-klasse bokser in Duitsland) en Vincent Koolen (1e dan Hapkido, 2e dan Jiu-Jitsu en 3e dan Judo).
Na een uitgebreide en verdiende lunch staat Krav Maga op het programma. Onder de deskundige leiding van hoofdinstructeurs Ernie van Gorp (IMPACT Krav Maga) en Synthia Stoffer (Reflex BMC) leren we onszelf te verdedigen in het water tegen ... verwurgingen, klemmen, stoten, worpen. Kortom ..... Krav Maga Extreme. Neem je zwembroek / badpak mee !!!!!
We sluiten af met een groepsrace waarin al het geleerde op de proef wordt gesteld. Met een prachtige wisselbokaal in het vooruitzicht gaan we ten strijde.
Ziet er leuk uit! Helaas heb ik die dag al volgepland staan :/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:05 schreef Booomer het volgende:
In een poging dit topic nieuw leven in te blazen: wie gaat er op 10 september naar de 'Extreme Krav Maga Survival' dag?
[..]
Link naar die seminars?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef -Splash- het volgende:
Heb 2 weken later al de home invasion seminar van de IKMF staan.Ook wel zin in. Kon ook die met de bus doen, maar ik besloot om maar niet meer met het OV te gaan (just kidding).
Ik zou naar Impact Krav Maga gaan. De instructeur is super, van het weekend nog een seminar gevolgd waar hij les gaf!quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Wokschotel het volgende:
Ik ga hier ook eens postenHeb in het verleden gethaiboxed, maar dat is me nu ouwe lul veel te blessuregevoelig. En ik heb geen zin in kampers en Marokkanen
Dus leek me Krav Maga wel erg aangenaam. Nu heb ik hier in Tilburg heb ik 3 verschillende scholen om te trainen
Denk dat ik bij alle drie maar eens een proeflesje neem. Zijn er hier mensen die in Tilburg deze sport beoefenen en ervaringen kunnen delen??
Lees dit nu pas, excuses!quote:
Thanks! Woon je in Duitsland, dat je daar heen gaat? Die van 24 en 25 september zijn voor mij al 2 en 3,5 uur rijden!quote:Op maandag 12 september 2011 23:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lees dit nu pas, excuses!
http://www.ikmf-kravmaga.de/termine.html (de blauwe zijn interessant)
Nee... maar meestal carpoolen we.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef Booomer het volgende:
[..]
Thanks! Woon je in Duitsland, dat je daar heen gaat? Die van 24 en 25 september zijn voor mij al 2 en 3,5 uur rijden!
jij traint daar zelf ook? Hoe zijn je ervaringen? Jammer dat het in Noord is... Dat is vanuit Reeshof toch wel een stukje rijden.quote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik zou naar Impact Krav Maga gaan. De instructeur is super, van het weekend nog een seminar gevolgd waar hij les gaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |