Nope het blijft full bodyquote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Mijn negers, als je melee +50 ofzo hebt, kun je dan ook voor limbs gaan mikken?
Ik game op een laptopquote:Op donderdag 11 november 2010 20:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als dit te snel is moet je 't zeggen
Maar wat zijn jouw pc specificaties, processor, moederbord, videokaarten etc. Ik speel ook op de pc nl., en ik kom om in de bugs/crashes.
[..]
Lachen of giechelen?![]()
Ik heb een i7 Core 940, P6T deluxe moederbord, dubbele nVidia 260 GTX, 6 GB int, 2,93 GHz. De laatste drivers, en het is een dramaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik game op een laptop
Mijn specificaties zijn:
Intel Core i3 CPU M 330
2.13 GHz
4GB RAM
Radeon HD 5650
Niet echt bijzonder ofzo, vooral de grafische kaart niet.
Aaaaah dat meen je niet, dat vind ik echt heel homo. In fallout 1 en 2 kon je ook gewoon op ledematen richten.quote:
Wat maakt het uit? Voor rondvliegende ledematen gebruik je maar een ander wapen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaaah dat meen je niet, dat vind ik echt heel homo. In fallout 1 en 2 kon je ook gewoon op ledematen richten.
Dan moet je gewoon niet in VATS gaan huiten met Melee en zelf mikken op ledematen werkt perfect! Melee en Unarmed ftw !quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaaah dat meen je niet, dat vind ik echt heel homo. In fallout 1 en 2 kon je ook gewoon op ledematen richten.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb weinig last van Bugs op de PS3, want ik heb immers de bugstomper perk
Jaaaa klopt, ik was even teleurgesteld omdat ik dacht te zien dat je special attacks kon doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:39 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet in VATS gaan huiten met Melee en zelf mikken op ledematen werkt perfect! Melee en Unarmed ftw !
Goeie!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef 67Impala het volgende:
Quests doen in Freeside.. bijvoorbeeld voor de Kings en de Atomic Wrangler () voor de Followers of the Apocalypse moet iemand even verifieren dat weet ik niet zeker...
Ik krijg het spel nog steeds niet gedraaid met mijn 3Ghz processor, 4 GB intern geheugen en 8800 GT. Ik hoop nog op een update binnenkort.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik game op een laptop
Mijn specificaties zijn:
Intel Core i3 CPU M 330
2.13 GHz
4GB RAM
Radeon HD 5650
Niet echt bijzonder ofzo, vooral de grafische kaart niet.
Beetje inhoudelijk voor de quests als je ze nog niet gedaan heb. Je moet maar even kijken of je hem opent ja of neequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:05 schreef Xu het volgende:
[..]
Goeie!
Ga ik zo doen, ik heb quests voor de Kings al wel gedaan, maar voor Atomic Wrangler nog niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die fix wel die ervoor zorgt dat new vegas net zo gerendered wordt als fallout 3?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik krijg het spel nog steeds niet gedraaid met mijn 3Ghz processor, 4 GB intern geheugen en 8800 GT. Ik hoop nog op een update binnenkort.
Doe jij niet direct alle quests die je tegenkomt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:58 schreef Xu het volgende:
Weet iemand hoe je je reputatie op kan schroeven in freeside?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |