Werk zequote:Op woensdag 10 november 2010 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, werken, dat moet ook nog vandaag
Zo erg heb ik het ook nog nooit gezien. Maar op het plaatje ziet het er komisch uit.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool
En die hond op de foto lijkt me niet gezond
wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
Iel. Meisje voor me in de bus heeft een afgekloven mascara
Het klonk als een verontschuldiging, that's allquote:
+1quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen
joejoequote:Op woensdag 10 november 2010 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beebeetje![]()
en ben je nu nog aantrekkelijker?![]()
Oeh, blauw is mooi jaquote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het ook nog nooit gezien. Maar op het plaatje ziet het er komisch uit.
Ik ben opgegroeid met goud maar dit is toch ook een mooie kleur.![]()
[ afbeelding ]
Dat mag toch niet meerquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, blauw is mooi jaAl vind ik die gecoupeerde oren dan weer heel jammer...
gelukkig, nog knapper kan ik niet aanquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
joejoe
In ieder geval zachter![]()
Dat houdt mensen echt niet tegenquote:
Een wat?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
Iel. Meisje voor me in de bus heeft een afgekloven mascara
Ik wil het niet eens. Ik wil ook een rottweiler met slappe oren en met staart. Veel liever en leuker om te zien.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat houdt mensen echt niet tegenMaar inderdaad, in Nederland verboden, de rest van Europa nog niet geloof ik...
ja leukquote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het ook nog nooit gezien. Maar op het plaatje ziet het er komisch uit.
Ik ben opgegroeid met goud maar dit is toch ook een mooie kleur.![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je die lelijke hoed ook maar afdoen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja leuk
helemaal als zown een beest TE enthousiast is elke keer als ie je ziet
idd, n retourtje belgie en je kunt je hond laten verminken...quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat houdt mensen echt niet tegenMaar inderdaad, in Nederland verboden, de rest van Europa nog niet geloof ik...
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gelukkig, nog knapper kan ik niet aan
Tegenwoordig ook daar verboden toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
idd, n retourtje belgie en je kunt je hond laten verminken...
Nee, ik wil het ook niet. Honden zien er daardoor onnodig veel agressiever uit (in het geval van Pitbulls en Staffords iig...) en het is zó onnodig. En die hangoortjes zijn juist schattigquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens. Ik wil ook een rottweiler met slappe oren en met staart. Veel liever en leuker om te zien.
quote:
weet ik eigk nietquote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook daar verboden toch?
Bij de boer waar ik toen als klein rivaaltje kwam werken hadden ze zo een hond... als die me zag kwam ie aanrennen en wilde altijd tegen me opspringen.. soms zag ik hem niet aankomen.. lag ik daar weer op de grond met een kwijlend beest op mequote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je die lelijke hoed ook maar afdoen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Opvoeding is het sleutelwoordquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja leuk
helemaal als zown een beest TE enthousiast is elke keer als ie je ziet
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook daar verboden toch?
quote:Het couperen van de oren bij honden is sinds 1 oktober 1996 in Nederland en sinds 1 oktober 2001 in België verboden. Het couperen van staarten bij honden is sinds 1 september 2001 in Nederland en sinds 1 januari 2006 in België verboden.
Deutschland was het geloof ik... De paarden gaan nog wel naar Belgiëquote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
idd, n retourtje belgie en je kunt je hond laten verminken...
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bij de boer waar ik toen als klein rivaaltje kwam werken hadden ze zo een hond... als die me zag kwam ie aanrennen en wilde altijd tegen me opspringen.. soms zag ik hem niet aankomen.. lag ik daar weer op de grond met een kwijlend beest op me
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deutschland was het geloof ik... De paarden gaan nog wel naar België
quote:Vanaf 1 september 2001 is het in Nederland verboden om staarten bij paarden te couperen. In België is het couperen van staarten sinds 1 oktober 2001 bij wet verboden.
al lang ook dusquote:
Het gebeurt nog steeds in Belgiëquote:
Kwijlen is 1 van de nadelen van een Dog. Het zit echt overal als ze zich uitschudden.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bij de boer waar ik toen als klein rivaaltje kwam werken hadden ze zo een hond... als die me zag kwam ie aanrennen en wilde altijd tegen me opspringen.. soms zag ik hem niet aankomen.. lag ik daar weer op de grond met een kwijlend beest op me
Nou zijn het wel grote honden, maar dat maakt het nog geen paardenquote:
Nadeel? dat noem ik een no-goquote:Op woensdag 10 november 2010 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kwijlen is 1 van de nadelen van een Dog. Het zit echt overal als ze zich uitschudden.
Ik nietquote:
De korte levensduur en het altijd rekening moeten houden met andere zijn twee andere.quote:
ja idd, altijd uitleggen dat ze niet gevaarlijk of eng zijn, altijd zorgen dat ze geen schoothondjes omver rennenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De korte levensduur en het altijd rekening moeten houden met andere zijn twee andere.![]()
Maar ze zijn zo lief.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga toch liever voor zoeen
[ afbeelding ]
Een rat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Die stamp ik kapot. Geen ongedierte in mijn huis.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en? Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
het klinkt grappig, maar moet zeggen dat ik het niet altijd even prettig vond
zOMG het valt me aan!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dan ook een hekel aan hondenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die stamp ik kapot. Geen ongedierte in mijn huis.
Dat is geen hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |