abonnement Unibet Coolblue
pi_88733807
Net terug van het ziekenhuis en m'n 'gips' is gelukkig van m'n pink af (eindelijk wassen :r ).

Drukke weken voor de boeg.....
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_88733852
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 12:22 schreef Five_Horizons het volgende:
Drukke weken voor de boeg.....
Dat zijn goeie uitspraken voor een zelfstandig ondernemer ^O^
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_88734778
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 12:23 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Dat zijn goeie uitspraken voor een zelfstandig ondernemer ^O^
Mja, dat geldt op zich niet zozeer voor het ondernemen-verhaal, trouwens ;)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 15 november 2010 @ 13:16:57 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_88735404
Ziggo helpt me bij het voorbereiden van mijn Wft. Alleen Nederland 1 doet het, dus tv kijken heb ik voorlopig weer genoeg gedaan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 15 november 2010 @ 13:18:09 #80
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88735430
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ziggo helpt me bij het voorbereiden van mijn Wft. Alleen Nederland 1 doet het, dus tv kijken heb ik voorlopig weer genoeg gedaan.
:D
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 15 november 2010 @ 13:18:30 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88735440
Ik ben overigens net aan het overwegen om van Telfort en Digitenne over te stappen op Ziggo :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_88735524
Zo, zijn jullie hier tegenwoordig :)

Ik heb thuis 1,5 zonder internet gezeten, bleek uiteindelijk natuurlijk aan het modem te liggen }:|
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 15 november 2010 @ 13:49:52 #83
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88736451
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:21 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, zijn jullie hier tegenwoordig :)

Ik heb thuis 1,5 zonder internet gezeten, bleek uiteindelijk natuurlijk aan het modem te liggen }:|
1,5 uur? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 15 november 2010 @ 14:10:57 #84
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_88737235
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

1,5 uur? ;)
Jij had het natuurlijk binnen 5 minuten opgelost. :s)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_88737488
1,5e week ;(
  maandag 15 november 2010 @ 14:24:35 #86
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_88737702
Ik moet toch meer van de intercom gebruik maken. Ik laat altijd mensen maar binnen en zie dan wel wie er naar boven loopt. Maar dat is natuurlijk niet tof als het jehova's zijn, die houd ik liever direct buiten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 15 november 2010 @ 14:26:34 #87
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_88737771
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:18 schreef sanger het volgende:
Ik ben overigens net aan het overwegen om van Telfort en Digitenne over te stappen op Ziggo :P
Gewoon doen. Ik ben best tevreden. Alleen nu even geen tv, of inmiddels misschien wel weer, maar hij staat uit omdat ik vrees dat 10 keer hetzelfde journaal op dit moment zelf aantrekkelijker is dan een opsomming van alle details over lijfrenteverzekeringen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 15 november 2010 @ 14:31:07 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88737900
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet toch meer van de intercom gebruik maken. Ik laat altijd mensen maar binnen en zie dan wel wie er naar boven loopt. Maar dat is natuurlijk niet tof als het jehova's zijn, die houd ik liever direct buiten.
:P

Of van die mannetjes van de Nuon ofzo :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 15 november 2010 @ 14:32:58 #89
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88737977
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]


Gewoon doen. Ik ben best tevreden. Alleen nu even geen tv, of inmiddels misschien wel weer, maar hij staat uit omdat ik vrees dat 10 keer hetzelfde journaal op dit moment zelf aantrekkelijker is dan een opsomming van alle details over lijfrenteverzekeringen.
Het probleem is dat ik gewoonweg zeer tevreden ben over het internet en bellen van Telfort. Nooit problemen gehad eigenlijk.

We willen af van het DIgitenne. Het lijkt simpelweg te veel op de reclame :') We zien precies wanneer de buurman thuiskomt uit de middagdienst omdat we dan even een beeld hebben. We weten het ook als de pizzakoerier er is bijvoorbeeld, nog voordat de brommer uitstaat en hij bij de deur is :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 15 november 2010 @ 14:38:02 #90
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_88738158
Je kunt ook gewoon alleen tv afnemen bij Ziggo. Blijf je lekker bellen en internetten via Telfort.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_88739664
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt ook gewoon alleen tv afnemen bij Ziggo. Blijf je lekker bellen en internetten via Telfort.
Zou ook mijn dringende advies zijn. Ziggo alleen als je echt niet anders kan, iig mbt telefonie en internet.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  maandag 15 november 2010 @ 15:25:59 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_88739862
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:19 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Zou ook mijn dringende advies zijn. Ziggo alleen als je echt niet anders kan, iig mbt telefonie en internet.
Met telefonie heb ik weinig ervaring, die moet ik nog goed aansluiten. Hoor van anderen wel slechte berichten.

Internet werkt hier prima nu het goed aangesloten is. Volgens mij is het nog steeds erg afhankelijk van de locatie. Oud Multikabelgebied is doorgaans prima. Problemen hoor ik meer in gebieden waar voorheen Casema de aanbieder was. Al met al ben ik hier al jaren best tevreden. Weinig storingen, fatsoenlijke snelheden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 15 november 2010 @ 15:26:37 #93
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_88739889
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt ook gewoon alleen tv afnemen bij Ziggo. Blijf je lekker bellen en internetten via Telfort.
Schoteltje aan de muur, 2000 kanalen en zapperdezap. :s)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_88740535
Jeetje, ik voel me geestelijk instabiel nu ik net een paar uur bezig ben geweest voor een waardeoverdracht van pensioenen in combinatie met een DGA/Eigen beheer. Wat een gigantisch onoverzichtelijke regeling. En dan na uren erachter komen dat het niet (vrij van heffing) kan is ook fantastisch ;(

[/end rant]

Positieve sidenote: nog net wat langer dan een uur en dan thuis instorten :P
pi_88743967
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef Maharbal het volgende:
Jeetje, ik voel me geestelijk instabiel nu ik net een paar uur bezig ben geweest voor een waardeoverdracht van pensioenen in combinatie met een DGA/Eigen beheer. Wat een gigantisch onoverzichtelijke regeling. En dan na uren erachter komen dat het niet (vrij van heffing) kan is ook fantastisch ;(

[/end rant]

Positieve sidenote: nog net wat langer dan een uur en dan thuis instorten :P
Niet al het werk is gelukzaligmakend he ;)

Ik zie hierboven iets over ziggo? Tja, internet en tv van ziggo en het ligt er al sinds 15:00 uit in de hele wijk. Verwachtte retourdatum van mijn waardevolle bits, bytes en packets? 'Ergens in de loop van de avond.'
Gelukkig kunnen we het nog van de buren stelen :Y
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 15 november 2010 @ 17:40:27 #96
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_88745049
Zo, de eerste 4 hoofdstukken Wft zijn weer gedaan. Vanavond nog even erven en schenken en acceptatie lezen. En dan morgen weer verder. Nu eerst even tv kijken (bij mij werkte het weer na het uithalen en opnieuw in de tv steken van de CI-module). En eten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 15 november 2010 @ 20:22:21 #97
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88752729
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]


Met telefonie heb ik weinig ervaring, die moet ik nog goed aansluiten. Hoor van anderen wel slechte berichten.

Internet werkt hier prima nu het goed aangesloten is. Volgens mij is het nog steeds erg afhankelijk van de locatie. Oud Multikabelgebied is doorgaans prima. Problemen hoor ik meer in gebieden waar voorheen Casema de aanbieder was. Al met al ben ik hier al jaren best tevreden. Weinig storingen, fatsoenlijke snelheden.
Hmmm, woon ook in een Casema gebied helaas.

Met Casema heb ik zelf slechte ervaringen overigens...
Mijn vrouw woonde vroeger in een flatje waar haar oom is gewoond had (door woningruil). Ze had een wijziging verstuurd naar Casema maar door dezelfde achternaam nooit gezien dat die wijziging nooit doorgevoerd was. Daar ben ik vervolgens achter gekomen toen we gingen verhuizen naar ons huidige huis. Adres en naamswijziging doorgegeven en klaar. Dachten we.

Na enkele maanden kregen we incassobureaus en alles aan de deur voor de oom van mijn vrouw. Hij had zijn rekeningen niet betaald. Vreeemd want hij had nooit op ons nieuwe adres gewoond :')
Na veel gesteggel en bellen bleek dat ze de oom van mijn vrouw hadden verhuisd naar ons nieuwe adres en ons op het oude adres hadden aangemeld. Vervolgens hadden ze onze bankrekening wel verwerkt bij haar oom en automatische incasso's gedaan etc. waarvan wij dachten dat die voor ons eigen abbonement waren.

Aangegeven dat het niet klopte en dat het gewijzgigd moest worden. Kon niet, we moesten een brief van de gemeente of woningbouw (in een koophuis :') ) overleggen dat meneer er niet woonde. Uiteindelijk door rechtsbijstand laten afhandelen :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 15 november 2010 @ 23:33:51 #98
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_88763432
Dat soort administratief gedoe is nu allemaal centraal in Groningen geregeld. Geen idee of ze dat nu op orde hebben, in de beginfase van Ziggo was het een drama. Gelukkig persoonlijk nooit mee te maken gehad, maar hoorde van collega's (werkgever die behoorlijk veel van Ziggo afneemt) dat ze plotsklaps alles op 1 locatie hebben neergezet en het personeel daar bepaald niet op voorbereid was.

Ik zou in ieder geval nog even rondkijken als ik jou was. Is Tele2 wellicht iets? Die heb ik overwogen toen ik ging verhuizen, dat was helaas van korte duur want ze leveren op mijn adres niet de bundel die ik wilde hebben.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_88767634
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou in ieder geval nog even rondkijken als ik jou was. Is Tele2 wellicht iets? Die heb ik overwogen toen ik ging verhuizen, dat was helaas van korte duur want ze leveren op mijn adres niet de bundel die ik wilde hebben.
Wij hebben zakelijk een tijdje tele2 gehad, waren we niet onder de indruk van (slechte administratie/facturatie, ook een akkefietje over tenaamstelling en factuuradres gehad).

Maar goed, hier zit ik dan met ziggo, en guess what? De oplostijd is veranderd van 'in de loop van de avond' naar 'We kunnen helaas niet aangeven wat de verwachte oplostijd is'.
Je kan mij veel aanlullen, maar als IT'er geloof ik er geen donder van dat als er een kabel kapot is dat je die niet binnen een uur vervangen kan hebben. Maakt geen reet uit of het nou glasvezel, koper of een rioolbuis is.
Maar he, gelukkig bied ziggo zijn excuses aan voor het ongemak. Dat maakt het gewoon helemaal goed.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_88767683
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 07:23 schreef TronCarter het volgende:
Maar goed, hier zit ik dan met ziggo, en guess what? De oplostijd is veranderd van 'in de loop van de avond' naar 'We kunnen helaas niet aangeven wat de verwachte oplostijd is'.
Yep, heel herkenbaar. Ik had ook eens een internetstoring bij destijds Casema. Na 3 dagen was eindelijk bekend dat er een monteur langs moest komen. Toen ik vroeg wanneer deze langs ging komen, dachten ze dat dat binnen 1,5 tot 2 weken te regelen was....
Ik heb inmiddels geleerd dat goedkoop vaak bagger is, en dat kan ik niet hebben bij mijn telefonie en internet. Dan maar iets meer betalen voor een goede en stabiele kwaliteit.

Oh ja: Goedemorgen :W
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')